IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen стана най-печелившата автомобилна група

Известна е голямата популярност на Volkswagen в Европа. Напоследък групата е все по-силна и извън Европа.

Volkswagen стана най-печелившата автомобилна група
Благодарение на силните продажби в Азия през 2010, VW стана най-печелившата автомобилна фирма на света през м.г., като изпревари Ford, и реализира нетни доходи от 6.82 милиарда евро през 2010 година.
 
 
Резултатът надхвърли всички прогнози на аналитиците, а бъдещето се очертава като още по-добро заради предстоящото вливане и на Porsche в групата VW.
 
„Финансовата година 2010 е най-добрата в историята на групата Volkswagen. В условия на тежка криза постигнахме успехи, сега при възстановяването очакваме бурно развитие”, казва шефът на VW Мартин Винтеркорн.
 
Нетният доход на немската група изпревари този на Ford, който през миналата година достигна 6.56 милиарда евро. Трета по този икономически показател е Toyota с 6 милиарда евро нетни доходи, а на четвърто място е General Motors с 4.7 млрд.
 
VW е все още след Toyota по реализирани продажби, но рекордните доходи и продължаващият ръст на продажбите на развиващите се пазари, дават добри перспективи пред група VW.
 
На пазарите в Китай (където през м.г. VW повиши продажбите си с 37%), Русия и Индия, немската група намали разликите с Toyota до минимум и има добри изгледи да стане световен производител номер 1 доста преди планирания срок през 2018 г.
 
0 от 500
  • #40
    3 rate up comment 7 rate down comment
    оня анонимния ( преди 14 години )
    явно никога не си отварял сайта на ауди. Я сравни цените phaeton - A8, а за Golf - A3. И ще се убедиш, че ФВ са най-евтините в сегмента. И тук не ти говоря за евтинджоса хюндай или тойота, а средния клас. А за мнението ти за 7 серия - phaeton е по-скъп само ако го вземеш със всички екстри и го сравниш с базовата седмица...
  • #39
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до anti vw ( преди 14 години )
    Викаш двигателите им били различни...Е много си *** саше..чесно!
  • #38
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Stiga s tia platformi be skapaniaci, horata izpolzvat MODULI(kato pri legoto) i ot tam mogot da si praviat hiliadi varianti........
  • #37
    5 rate up comment 7 rate down comment
    do Anti vw ( преди 14 години )
    О Колко си ***...Икономически си образован като ***. Виж сега как става...1.Фолксваген имат няколко дизайнерски отдела+ наскоро закупиха италианска фирма=ниски разходи по нов дизайн.2.Модерни машини и нови заводи=ниски производствени разходи.3.Универсална тлатформа за различните коли4.Общи отдели с порше и ламборджини...Ето и откъде идва НОУ ХАУ на супер ниска цена...И какво стана караш кола конструирана от най-добрите инженери на добра цена...
  • #36
    4 rate up comment 4 rate down comment
    WAGENWERKS ( преди 14 години )
  • #35
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    dizainerskata firma se kazva ital designkoqto napravi golf 1 za togavashnite godini koito beshe revoliuciq za godinite si i spored vas kade e niskata cena va vw che ne q vijdam nikadesled kato phaiton e po skap ot bmw 7 seriq de e evteniqtagolf-a e nai skap v sigmenta si
  • #34
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Плюйте, плюйте, както е казал народа кучето лае, кервана си върви. ФВ ще са номер едно до 5 години, а че колите им са класа не може да се оспори...
  • #33
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анти VW3 ( преди 14 години )
    С тази разлика, че VW взима тези технологии след 5-10 години ...., и не се бъркай, че двигателите са еднакви, само защото са със сходни показатели (кубатура, цилиндри и тн), защото не са .... освен технологията, дори сплавта от която са направени е друга ... някак по-евтина и без магнезии ... и недей повече да казваш Бентли и VW в едно изречение ... показва липса на стил и "кънти" на Ямболски пройзход!
  • #32
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    О Колко си ***...Икономически си образован като ***. Виж сега как става...1.Фолксваген имат няколко дизайнерски отдела+ наскоро закупиха италианска фирма=ниски разходи по нов дизайн.2.Модерни машини и нови заводи=ниски производствени разходи.3.Универсална тлатформа за различните коли4.Общи отдели с порше и ламборджини...Ето и откъде идва НОУ ХАУ на супер ниска цена...И какво стана караш кола конструирана от най-добрите инженери на добра цена...
  • #31
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе кво се дърляте, кой колко продажби имал-не виждате ли че ФГ Груп притежава най-яките марки с най-бързите и екстремни модели, няма да ги изброявам, че няма да ми стигне мястото. Всички други му дишат праха, световното господство на ФГ Груп ще продължи още десетки години, така че на някои няма да им остава нищо друго, освен да продължават да си чешат езиците. Ама сърбежи, кво да ги правиш.