IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen стана най-печелившата автомобилна група

Известна е голямата популярност на Volkswagen в Европа. Напоследък групата е все по-силна и извън Европа.

Volkswagen стана най-печелившата автомобилна група
Благодарение на силните продажби в Азия през 2010, VW стана най-печелившата автомобилна фирма на света през м.г., като изпревари Ford, и реализира нетни доходи от 6.82 милиарда евро през 2010 година.
 
 
Резултатът надхвърли всички прогнози на аналитиците, а бъдещето се очертава като още по-добро заради предстоящото вливане и на Porsche в групата VW.
 
„Финансовата година 2010 е най-добрата в историята на групата Volkswagen. В условия на тежка криза постигнахме успехи, сега при възстановяването очакваме бурно развитие”, казва шефът на VW Мартин Винтеркорн.
 
Нетният доход на немската група изпревари този на Ford, който през миналата година достигна 6.56 милиарда евро. Трета по този икономически показател е Toyota с 6 милиарда евро нетни доходи, а на четвърто място е General Motors с 4.7 млрд.
 
VW е все още след Toyota по реализирани продажби, но рекордните доходи и продължаващият ръст на продажбите на развиващите се пазари, дават добри перспективи пред група VW.
 
На пазарите в Китай (където през м.г. VW повиши продажбите си с 37%), Русия и Индия, немската група намали разликите с Toyota до минимум и има добри изгледи да стане световен производител номер 1 доста преди планирания срок през 2018 г.
 
0 от 500
  • #10
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Стига сте плюли хората, че били *** и купува ли нови бънгии това е адски тъпо. Вие колко нови коли сте си купували преж живота, че да държите сметка на другите, които си карат чисто новите ако щете Киа,Хйундай,Сеат,Шкода или VW... Новата кола дори и нисък клас е много по-показателна от старо БМВ или АУДИ за това кой е *** и кой не.
  • #9
    7 rate up comment 5 rate down comment
    хахахахахаах ( преди 14 години )
    Я гледай какви събори имат в Европа....и си прави сам изводите
  • #8
    25 rate up comment 10 rate down comment
    pl ( преди 14 години )
    Така е пичове. Борбата не е в иновативността, дизайна, красотата, качествената изработка и високите технологии. Борбата е за първото място в ширпотребата където всичко е сиво, но масово и с много продажби. VAG винаги се е целила в това. За това и ще бъдат мразени от истинските автомобилни фенове с вкус и усет за красивото.
  • #7
    14 rate up comment 8 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    Hyundai малко трудно ще минат за евтини.По-скъпи са от Рено и 1000 евро под VW.Евтино,друг път!Не в цената е причината,където се появят Hyundai да утрепват вагените.Особено в Щатите,там направо им се подиграват.И в Европа им натриват носа.Съвсем нов модел за 2 години минава половината от продажбите на Голф.VW бързат да се радват,в техния рекламно-чалга стил,предвид селския им произход.Много бой има да ядат!
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    до ( преди 14 години )
    Колега най-големите продажби на ФВ са в Европа.Знаем ,че си надъхан фен на Бмв ама поне не изкривявай инфото през твоя кръгозор ,защото той се разминава с действителноста.П.С. И със сигурност в Русия разбират повече от коли от нас.
  • #5
    21 rate up comment 9 rate down comment
    .......... ( преди 14 години )
    Вагените имат цени сходни с Пежо,Ситтроен,Форд и Опел. може би с 5-6% някъде да са им по-високи цените, но пък разходите им явно са свалени с доста повече проценти. Все пак един Хюндай с 10-20% по ниска цена а да изглежда като сглобен от пластмаси втора ръка и както се вижда с доста по-ниска печалба от един автомобил. Явно Вагените са му намерили цаката да извадят максималното качество за определена цена и това да е с минимум разходи.
  • #4
    19 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мда може и да си прав, но най-големия пазар ва ФВ си е Европа, най-капризния пазар в света. А Азия и Русия са все още много малък пазар за ФВ. Там хората верно купуват само евтини бараки като Хюндай и Киа, та ФВ явно като са им показали каква трябва да бъде една кола и хората не могат сега да ги спрат да си ги купуват.
  • #3
    18 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    С това ниско качество и високи цени просто няма начин да не печелят най-много.Казано по нашенски:ПЕЧАЛБАРСТВО!
  • #2
    19 rate up comment 24 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Продават в Китай, Индия и Русия, там където клиентите нямат опит с истински автомобили и не е трудно да ги убедят да си купят барака на колела.
  • #1
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    7 милиарда печалба за една година? с е д е м М И Л И А Р Д А !!!!!! Каво ги правят толкова много пари? Една година да работят за България и ще си избием външния дълг. Ако работи и още една ще си направим всичките пътища аутобани.