IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen стана най-печелившата автомобилна група

Известна е голямата популярност на Volkswagen в Европа. Напоследък групата е все по-силна и извън Европа.

Volkswagen стана най-печелившата автомобилна група
Благодарение на силните продажби в Азия през 2010, VW стана най-печелившата автомобилна фирма на света през м.г., като изпревари Ford, и реализира нетни доходи от 6.82 милиарда евро през 2010 година.
 
 
Резултатът надхвърли всички прогнози на аналитиците, а бъдещето се очертава като още по-добро заради предстоящото вливане и на Porsche в групата VW.
 
„Финансовата година 2010 е най-добрата в историята на групата Volkswagen. В условия на тежка криза постигнахме успехи, сега при възстановяването очакваме бурно развитие”, казва шефът на VW Мартин Винтеркорн.
 
Нетният доход на немската група изпревари този на Ford, който през миналата година достигна 6.56 милиарда евро. Трета по този икономически показател е Toyota с 6 милиарда евро нетни доходи, а на четвърто място е General Motors с 4.7 млрд.
 
VW е все още след Toyota по реализирани продажби, но рекордните доходи и продължаващият ръст на продажбите на развиващите се пазари, дават добри перспективи пред група VW.
 
На пазарите в Китай (където през м.г. VW повиши продажбите си с 37%), Русия и Индия, немската група намали разликите с Toyota до минимум и има добри изгледи да стане световен производител номер 1 доста преди планирания срок през 2018 г.
 
0 от 500
  • #20
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Клипа с Фолксвагените е много... американски. Големи джанти, хидравлика. Това ли беше? Че то всеки може да си сложи големи джанти. Даже в нашето село (Казанлък), повечето селянчета слагат джанти, колкото може да побере колата (даже извън габарита на производителя) и са големите гъзари.По темата - няма лошо. Който може го може. За сметка на кое и как е съвсем друга тема.
  • #19
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мразете я,мразете то само с омразата ще си останете.Няма статия без да опшлюете марката....онзи ден порше оплювахте....Лапешка работа.
  • #18
    3 rate up comment 9 rate down comment
    до Георги ( преди 14 години )
    Баща ти е Чикиджий, неграмотно ***.
  • #17
    16 rate up comment 14 rate down comment
    Анти VW ( преди 14 години )
    Максимално качество за ниска цена :) цената е почети като на Мерц и БМВ, а качеството сходно с това на Хюндай! Да не говорим, че по интериор са с по 5 години след конглокентите - накратко успели са да капитализират имиджа си сред средната EU класа (дюнерджии, пощалъони, продаваюи в магазини и тн). Нещата седят различно сред високата средна класа (архитекти, доктори, банкери, адвокати и тн). Там VW е само втората кола в която да качиш кучетата без да ти пука, че ще оакат безличния интериор!
  • #16
    15 rate up comment 11 rate down comment
    Ronaldo ( преди 14 години )
    това на снимката е супер грозотия!Ужас!
  • #15
    16 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Hyundai респектират повече от VAG.6.82 млрд. с 10 фирми,срещу 4.5 млрд. с две фирми.Понеже VW не се продава извън Германия,за това купуват други фирми с техните пазари.Това не е реклама на "немското качество".Смешници!
  • #14
    17 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Няма по големи *** от VAG групировката.
  • #13
    3 rate up comment 21 rate down comment
    Георги ( преди 14 години )
    Вагените показаха на Хюндай от къде изгрява слънцето ... къде са ся всички чикиджий дето защитават корейците?Млъкнаха... ама преди да им го напишат черно на бяло .. има знае бабалайката..
  • #12
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това е лоша реклама.VW имат по-малко продажби от Toyota,а по-висока печалба.И за лаик ще стане ясно,че това в най-добрия случай е за сметка на качеството на материалите.Да не говорим за сериозните им проблеми с "техниката",както се изразяват немските журналисти в едно жълто авто списание.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )