IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen стана най-печелившата автомобилна група

Известна е голямата популярност на Volkswagen в Европа. Напоследък групата е все по-силна и извън Европа.

Volkswagen стана най-печелившата автомобилна група
Благодарение на силните продажби в Азия през 2010, VW стана най-печелившата автомобилна фирма на света през м.г., като изпревари Ford, и реализира нетни доходи от 6.82 милиарда евро през 2010 година.
 
 
Резултатът надхвърли всички прогнози на аналитиците, а бъдещето се очертава като още по-добро заради предстоящото вливане и на Porsche в групата VW.
 
„Финансовата година 2010 е най-добрата в историята на групата Volkswagen. В условия на тежка криза постигнахме успехи, сега при възстановяването очакваме бурно развитие”, казва шефът на VW Мартин Винтеркорн.
 
Нетният доход на немската група изпревари този на Ford, който през миналата година достигна 6.56 милиарда евро. Трета по този икономически показател е Toyota с 6 милиарда евро нетни доходи, а на четвърто място е General Motors с 4.7 млрд.
 
VW е все още след Toyota по реализирани продажби, но рекордните доходи и продължаващият ръст на продажбите на развиващите се пазари, дават добри перспективи пред група VW.
 
На пазарите в Китай (където през м.г. VW повиши продажбите си с 37%), Русия и Индия, немската група намали разликите с Toyota до минимум и има добри изгледи да стане световен производител номер 1 доста преди планирания срок през 2018 г.
 
0 от 500
  • #70
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    TOYOTA Never VW Forever
  • #69
    7 rate up comment 12 rate down comment
    VW Never ( преди 14 години )
    Абе до колкото целият свят знае, целият свят харесва Тойота и Тойота мачка всички,а не Фолксваген, но не е лошо да си живееш в твой измислен свят с трошките на Фолксваген. Хаха немски каски.
  • #68
    10 rate up comment 10 rate down comment
    pepo ( преди 14 години )
    mama vi deiba selska kolkoto i da pluete VAG te ma4kat nared celiqt svqt gi haresva a spored vas VW e selska kola demek celiq svqt sa selqni taka li vie ste nai hubavte i nai mnogo razbirate ot koli da vi *** maikata otri4ate nai dobroto za tezi pari koeto moje6 da si kupi6
  • #67
    9 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    VW Forever
  • #66
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Пич ( преди 14 години )
    Ширпотреба+мноооого ***=големи печалби .Честито!!!
  • #65
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Чичка ( преди 14 години )
    Той ,че тоя Пасат е най-голямата трошка го доказват самите германски годишни технически прегледи TUV. Айде да не говорим за слабото трошливо окачване с алуминиевите носачета, дето се сменят всяка година! И да не говорим за дефектните дебитомери, ел.стъкла, тракащи дизели и т.н. Не стига,че е с най-пенсионерския дизайн,ами е и пълна трошка Фолксваген Пасат. Доказано от самите германци ... и признато.
  • #64
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Чичка ( преди 14 години )
    Вярно е ,БАЦЕ, такива като теб, дето харесват този варел от снимката с анти-дизайн и стопове от микробус, голЕм бизнес въртЕха, Баце, с тоя Пасат и у цела Европа пощальоните, дюнерджийте и фирмените шофьри въртеха голем бизнес с него.------------------------ Изобщо от коя планета падаш-Пасат и флагман на бизнеса??!! Най-пенсинерската кола, която я карат само германски чичковци с големи шкембета да си шозят дебелите лелки била флагман на бизнеса. Леле колко не си в час.
  • #63
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До 123: От къде да те знам защо не си си купил. Няма да хвърлям боб сега, за да разгадая.Но при положение, че този пасат е може би на по-добро ниво от 90% от колите, които се движат по нашите пътища ми е някак смешно да чета как бил грозен, строшен, не вървял и т.н.
  • #62
    9 rate up comment 10 rate down comment
    до 123 ( преди 14 години )
    Баце колата от снимката е пасат от 2000 година. За ония години си беше флагман на бизнеса. Че по това време нямаше успешен бизнес за средната класа в България и че нямаше пазар за тези коли само управлението от 90те години е виновно.. В цяла европа беше класика, както е новия пасат, и както ще бъде модела пасат...
  • #61
    9 rate up comment 8 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    До:последния АнонименЗа глупостите явно визираш себе си щом ги пишеш по сайтовете.Както и да е само искам да ми кажеш аз,като имам пари защо не съм си купил това на снимката!Ей така да знам колко много съм се прекарал ми обясни защо съм направил подобен пропуск!