IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai - Премиум марка

Не е задължително високото качество да струва много, твърдят корейците.

Hyundai - Премиум марка

През последните години корейската марка Hyundai получи многобройни признания, постави рекорди и увеличи осезаемо пазарният си дял, доказвайки на света, че амбициите й са големи.


Сега корейците продължават напред с "Ново мислене. Нови възможности"(новият слоган на Hyundai), и нови, още по-големи цели. Този път мисията на Hyundai е да докаже, че високото качество не винаги струва много.

"Днес клиентите очакват от един премиум бранд съществени нововъведения на достъпна цена. Те искат коли, които надминават очакванията им – коли, които отразяват техните ценности и тяхното настояще”, заяви Алън Ръшфорт, старши вицепрезидент и изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe.

"Докато по традиция понятието премиум се свързва с високи цени за шепа привилегировани, нашата концепция "модерен премиум" се основава на идеята, че не е задължително високото качество да струва много. Hyundai ще предлага лукс, високо качество и емоционални ценности, непознати и неочаквани от клиентите до момента. Това ще се отнася не само за конкретен продукт, а и за целия ни бизнес, за оперативните дейности и за предлаганите услуги", допълни той.

Корейският автомобилопроизводител Hyundai ще разкрие новите насоки в развитието на марката и новата си фирмена мисия на започващото на 1 март в Женева международно автомобилно изложение.

На снимките е Hyundai i40 - първият представител на марката, от "модерния премиум" клас, създаден по критериите на европейския вкус.

0 от 500
  • #71
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не съм имал Ситроен и не знам до колко са качествени технически но поне знам че ситроен е Марка за разлика от хюндай Ситроен имат дизайн имат история имат титли постижения имат легендарни модели и иновации в автомобилостроенето А хюндай какво имат - НЯКОЛКО масовки от НЯКОЛКО години на достьпна цена сьс корейски дизайн грозни форми и тн Нищо против Хюндаи за парите си и потенциалните им клиенти е наистина добра кола но в никакьв случай не може да се нарече премиум ....
  • #70
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Феновете на хюндай са исписали доста небивалици тук А всъщност кога станахте привърженици на марката че даже взехте да я издигате над европейските автомобили Отговорете си сами на себе си ОТ Кога? Относно сравненията сьс Ситроен - кои са моделите на хюндай които могат да се сравнят сьс DS3 DS4 C5 :? Кое е премиум във разкокерчените фарове брони табло показани на снимките - това за дизайна-корейски а кой двигател на хюндай може да се нарече премиум ???
  • #69
    1 rate up comment 5 rate down comment
    AZ ( преди 13 години )
    НАЙ-ДОБРИЯ ФОРД Е ПРОДАДЕНИЯ ФОРД!ДУМИТЕ "КАЧЕСТВО" И "ФОРД" СА НЕСЪВМЕСТИМИ.
  • #68
    2 rate up comment 4 rate down comment
    АZ до защото ( преди 13 години )
    Кога точно Хюндай са гледали "от високо" на форд, може би когато сглобяваха техни модели или когато форд печелеше съзтезания и участваше в F1.Може би когато даевуууу правеше рейсър и тико или когато GM ги спаси от фалит.Кога?:))))))))))))))))"Не са важни продажбите, а печалбата.Големите отстъпки свалят стойноста на марката"каза шефа за Европа на една от СВЕТОВНИТЕ марки.
  • #67
    2 rate up comment 4 rate down comment
    АZ ( преди 13 години )
    Не можеш да принизяваш производители с 100 годишна история само защото си от Айтос и си се возил в И30.Ако не беше И30(който е изцяло евролейски проектиран) хюндай щеше да си остане бакшишки производител за нашата държава и Европа.Ако айтоското комплексарче иска нека се регистрира и ще се свържем да си премерим каквото каже.
  • #66
    3 rate up comment 5 rate down comment
    АZ ( преди 13 години )
    Виждал съм на живо в София и Генезис и новата Соната(американската версия на И40, която е с друг дизайн).Въпреки, че доста напомня ЦЛС американската версия изглежда доста по-добре от европейската, като разликата е главно в предната броня и фаровете.Генезиса изглежда доста масивно, но не ми е по вкуса лично на мен.Хюндай се развиват много добре, но не предлага нищо , което да не е виждано.
  • #65
    4 rate up comment 3 rate down comment
    АZ ( преди 13 години )
    Защо VW не продават добре в САЩ, ами защото не правят модели специално ориентирани за тяхния пазар.Защо японците пробиха там?Заради Тундра,Секвоя,Камри,Пилот,Алтима и много други проектирани само за северна америка.Айтоския *** ще каже, че соната е продадена в над 200 000 броя, но F-серията на Фоерд е продадена в над 500 000 и то в продължение на десетилетия.
  • #64
    4 rate up comment 5 rate down comment
    АZ ( преди 13 години )
    А това, какво е положението на Хюндай спрямо Форд,Опел и VW в Европа го доказват продажбите-500 000 фиести,600 000 голфа,500 000 шевролета и 270 000 хюндая.Форд е най-продаваната МАРКА в САЩ(не производител, а марка) и Англия, най-продаваният вносен производител в Италия.VW е най-продавания производител в Европа , Рено е на трето място и дошъл айтоския *** да им отвори очите на европейците.
  • #63
    3 rate up comment 5 rate down comment
    AZ ( преди 13 години )
    Става това , че европейците правят колите на корейците.Всичко на корейците се проектира в Европа и платформи и двигатели и дизайн.Генезиса е пример за разликата м/у изтока+САЩ и Европа.Хюндай станаха световна сила, когато европейци започнаха да развиват колите им и i-серията е една наистина добра серия автомобили проектирана и произведена в Европа, а от там и за целия свят.Единствено европейските и японски автомобили могат да се продават в цял свят само с промени в дизайна.
  • #62
    5 rate up comment 9 rate down comment
    защото ( преди 13 години )
    Спорете си,не ми пречите.Истината е,че Hyundai е една класа пред Opel,Ford и Renault(PSA отдавна не пеят в хора).И за лаиците стана ясно е,че Hyundai(не KIA) се целят във Volkswagen.Отношението им към Ford и Opel винаги е било хладно пренебрежение.Въпросът е не дали ще станат по-класни от VW,а кога това ще се случи.Купето Veloster(платформа на i30 2012) е отговор на Scirroco.В този сайт малко хора разбират какво всъщност става.