IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai - Премиум марка

Не е задължително високото качество да струва много, твърдят корейците.

Hyundai - Премиум марка

През последните години корейската марка Hyundai получи многобройни признания, постави рекорди и увеличи осезаемо пазарният си дял, доказвайки на света, че амбициите й са големи.


Сега корейците продължават напред с "Ново мислене. Нови възможности"(новият слоган на Hyundai), и нови, още по-големи цели. Този път мисията на Hyundai е да докаже, че високото качество не винаги струва много.

"Днес клиентите очакват от един премиум бранд съществени нововъведения на достъпна цена. Те искат коли, които надминават очакванията им – коли, които отразяват техните ценности и тяхното настояще”, заяви Алън Ръшфорт, старши вицепрезидент и изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe.

"Докато по традиция понятието премиум се свързва с високи цени за шепа привилегировани, нашата концепция "модерен премиум" се основава на идеята, че не е задължително високото качество да струва много. Hyundai ще предлага лукс, високо качество и емоционални ценности, непознати и неочаквани от клиентите до момента. Това ще се отнася не само за конкретен продукт, а и за целия ни бизнес, за оперативните дейности и за предлаганите услуги", допълни той.

Корейският автомобилопроизводител Hyundai ще разкрие новите насоки в развитието на марката и новата си фирмена мисия на започващото на 1 март в Женева международно автомобилно изложение.

На снимките е Hyundai i40 - първият представител на марката, от "модерния премиум" клас, създаден по критериите на европейския вкус.

0 от 500