IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новият Ford Focus ST

Ford показа новия ST преди неговата официална премиера в Париж в кроя на този месец.

Това е новият Ford Focus ST
Това се прави така, за да съвпадне с началото на продажбите в Европа на новия Focus. От новия „горещ” Focus ST, Ford очаква много. 



Focus ST ще бъде с модернизирания бензинов турбодвигател с четири цилиндъра Ecoboost с мощност 247 к.с. При досегашния „горещ” Focus ST мощността беше 223 к.с. (с двигателя с пет цилиндъра от Volvo). Така мощността на новия ST ще се изравни с тази при Mégane 250 на Renaultsport. Тази мощност обаче, вероятно ще бъде по-малка от предлаганата от бъдещата „гореща” Astra ОРС, която ще бъде 280 к.с. и ще се появи към края на 2011. 



От Ford все още не съобщават нищо за трансмисията на ST, но най-вероятно тя ще бъде механична с 6 степени. Версия с автоматичната Powershift с два съединителя ще се предлага като екстра. Външният вид на ST е доста агресивен, с дълбоки отвори за въздух, нови прагове и нов спойлер на покрива. 

Шефът на дизайна във Ford Мартин Смит казва пред британското издание Autocar, че „Новият Focus ST е повече от пореден горещ модел, предлага различен дизайн и предизвиква различни чувства у клиентите ни”. 



Предната част на автомобила е доминирана от радиаторната решетка, която за разлика от тази при стандартния автомобил не е разделена на две части. Тя е черна и на нея е разположено логото ST. Изцяло нови са двете брони. Променена изцяло е и изпускателната система. 

Показания шоу-автомобил е в цвят „Tangerine Scream”, омекотена версия на предишния оранжев цвят на ST. В интериора седалките са спортни, циферблатите са разположени дълбоко в таблото. Окачването е изцяло променено. Предварителните очаквания са цената на новия Focus ST да бъде в рамките на около 24 – 25 хиляди евро. 

От Ford вече готвят и още „по-горещ” Focus RS, но той е все още в ранните стадии на разработка и ще го видим най-вероятно чак през 2013 година.
0 от 500
  • #31
    6 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Внимавайте, че пак отивате към махленски кръчмарски спор.
  • #30
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Абе човек, искам да те питам какви автомобили има по светофарите? Сигурно всичките са над 250 коня и са под 1500 килограма? Така ли е?
  • #29
    6 rate up comment 11 rate down comment
    ... ( преди 15 години )
    Хахаха,колкото и минусчета да тряскаш колата в този си вид е абсолютна трагедия.Гледам и на другите с отрицателно мнение си натряскал минуси.Комплексар!!!Предполагам имаш акции във Форд,че толкова на вътре приемаш истината!:D
  • #28
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе ти няма ли да престанеш с постоянните си коментари в тая тема с различни никове?
  • #27
    8 rate up comment 24 rate down comment
    ... ( преди 15 години )
    Радиаторната решетка е неестествено голяма и прилича на устата на шаран готов да лапне куката.Дали това не е някаква символика от страна на Форд възприемайки бъдещите купувачи,като шарани?!Отзад стоповете са с някаква странна и неестествена форма отиващи напред,като капка разлята боя.Това отзад над стъклото спойлер ли е или някакъв нов вид сенник,който да пази сянка на пасажерите.Или може би предпазител за дъжд.Колата е пълна трагедия.Предното ST много повече кефи и създава респект.
  • #26
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Леле ( преди 15 години )
    Ужасен е!!! Миналия СТ и сегашния РС са уникални, какво им става на Форд?????
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    На тоя сайт дето съм пуснал е с ниска резолюция снимката.Това е официалния мисля, тук може да се намери с висока.http://paris2010prerelease.fordmedia.eu/ На сензорния дисплей има "Wi-fi settings" :), а по ръба на таблото има шев в цвета на седалките и външния цвят. Яко е.
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Интериорът ми се стори твърде семпъл за спортен автомобил, но като се замислих, хората от Форд явно са прави - не искат да копират други автомобили. Щеше ми се воланът да е скосен отдолу, циферблатите да са бели или оранжеви и да има малко повече алуминий, но тия неща вече са известни при Сироко, Меган и други конкурентни модели. С тоя интериор Форд поддържа линия, която се дистанцира от конкурентите. Това е добре.
  • #23
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Изчакай да излезе на пазара през 2012 година. Дизайнът е нещо, което не може да се хареса на всички. В повечето случаи става така, че един автомобил изглежда много по-добре на живо, отколкото на снимки. А да квалифицираме мотора като "слаб" е меко казано глупаво. Това е последна генерация мотори на Форд - Ecoboost. Тежкото Мондео с тоя мотор, но 200 к.с. взема спринта до 100 км/ч за 7.9 секунди. 50 к.с. отгоре и по-лекото купе на Фокус биха дали доста прилични резултати.
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    h ( преди 15 години )
    otpred si e napravo grozen s taq ogrooooomna re6etka