IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Това е новият Ford Focus ST

Ford показа новия ST преди неговата официална премиера в Париж в кроя на този месец.

Това е новият Ford Focus ST
Това се прави така, за да съвпадне с началото на продажбите в Европа на новия Focus. От новия „горещ” Focus ST, Ford очаква много. 



Focus ST ще бъде с модернизирания бензинов турбодвигател с четири цилиндъра Ecoboost с мощност 247 к.с. При досегашния „горещ” Focus ST мощността беше 223 к.с. (с двигателя с пет цилиндъра от Volvo). Така мощността на новия ST ще се изравни с тази при Mégane 250 на Renaultsport. Тази мощност обаче, вероятно ще бъде по-малка от предлаганата от бъдещата „гореща” Astra ОРС, която ще бъде 280 к.с. и ще се появи към края на 2011. 



От Ford все още не съобщават нищо за трансмисията на ST, но най-вероятно тя ще бъде механична с 6 степени. Версия с автоматичната Powershift с два съединителя ще се предлага като екстра. Външният вид на ST е доста агресивен, с дълбоки отвори за въздух, нови прагове и нов спойлер на покрива. 

Шефът на дизайна във Ford Мартин Смит казва пред британското издание Autocar, че „Новият Focus ST е повече от пореден горещ модел, предлага различен дизайн и предизвиква различни чувства у клиентите ни”. 



Предната част на автомобила е доминирана от радиаторната решетка, която за разлика от тази при стандартния автомобил не е разделена на две части. Тя е черна и на нея е разположено логото ST. Изцяло нови са двете брони. Променена изцяло е и изпускателната система. 

Показания шоу-автомобил е в цвят „Tangerine Scream”, омекотена версия на предишния оранжев цвят на ST. В интериора седалките са спортни, циферблатите са разположени дълбоко в таблото. Окачването е изцяло променено. Предварителните очаквания са цената на новия Focus ST да бъде в рамките на около 24 – 25 хиляди евро. 

От Ford вече готвят и още „по-горещ” Focus RS, но той е все още в ранните стадии на разработка и ще го видим най-вероятно чак през 2013 година.
0 от 500
  • #51
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LosHo ( преди 13 години )
    Ne izlgejda zle, no da badem chestni, za parite,koito shte struva, po-dobre edno subaru impreza primerno... Zabelejete zadnicata kak prilicha na Kia Ceed. :)))) Budget car. :)
  • #50
    14 rate up comment 1 rate down comment
    PepiDesigns ( преди 13 години )
    Голям процент от юзърите тук са пубертети без книжка и живот , прекарвайки времето си в четене на глупави статии.. и когато не си направят ч*кията , стават заядливи.Не разбират нищо , и нямат понятие от нещата.Не е нужно да си прекарваш времето в наливане на акъл на такива хора! :D***Който мисли ,че колата е с кофти външен вид - това е въпрос на вкус.А който мисли , че двигателя е слаб - жигулата на баща ти 1300S на газ , да не е по-мощна ? Като нямате база за сравнение.. то поне мълчете!!!
  • #49
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 13 години )
    Да, прав си, но аз се принизих на нивото на останалите в тоя сайт, които смятат, че 250 к.с. са пределът за предното предаване и че Focus RS е недомислица. Затова и казах 250 к.с. - за да няма недоволни. Fokus RS има тунинг пакети, които вдигат мощността и над 350 к.с. Няма нерешими проблеми. Светът се развива, мощностите се качват и няма да се учудя, ако след 10-20 години 400 к.с. се смятат за нормални при автомобилите с предно предаване. Ето, вече и Опел правят автомобил с 300 к.с.
  • #48
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 13 години )
    Хех...сигурно Makkena може да ти бъде баща..., но карай.
  • #47
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Стефчо(Стефа) ( преди 13 години )
    Не се сдухвай "готин",коригирай се и пише по темата-страшно "нема"!
  • #46
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 13 години )
    Колега, говорехме с RS1600 за снимките на интериора, към които бе дал линк. Тук незнам, защо не са сложили поне една. И още нещо, което ми направи впечатление - воланът с 4 спици. Това май е нещо ново или греша? Обикновено спиците се намаляват, когато автомобилът претендира да е спортен. Ето още един + за Форд и Фокус. Наистина, отпред колата е нестандартна, а аз свикнах вече със задната част, въпреки, че я критикувах отначало ( както и предната де). Екстериорът просто залитна в посока Порше задница Южна Корея. И аз много не го одобрявам, макар чертите да ми харесват. Единствено детайлите са странни. Липсата на процеп или решетка над голямата радиаторна решетка, препраща дизайнът към началото на деветдесетте. Задните стоп светлинни тела са странни, но не и противни. Ако толкова обаче ви се струва, че радиаторната решетка е толкова голяма и сякаш иска да лапне шараните, аз бих ви препратил към началото на това хилядолетие, в което всички премиум марки залитнаха в тая посока Ауди, БМВ...Мерцедес десетки години имат такава и само увеличават или намаляват лайстните по нея. Това означава ли, че вече са хванали шараните и са си осигурили премиум имидж? Явно да и тия шарани в момента критикуват една марка с над 100 годишна история, дала много на автомобилния свят.
  • #45
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Турбо-Х ( преди 13 години )
    Какво се правиш на герой тук !Я по добре кажи какво ти е скапало настроението,ще ти олекне.Но не си го изкарвай на нас, и тук.Мене като ми е гадно,да не би да влизам тук и да се"облекчавам"?
  • #44
    7 rate up comment 1 rate down comment
    FSI ( преди 13 години )
    Pizhi po temata be PUBER ZLOBEN!
  • #43
    8 rate up comment 2 rate down comment
    MAKKENA ( преди 13 години )
    И за да е пълен"душевния ти оргазъм"в тъмния сектор на отрицателната ти енергия,ето ти Ford Focus ST-осветен с прожектор!http://pics.data.bg/categories/1/общи/b003b3c9fb447a122da2acec3564cf03/жши
  • #42
    8 rate up comment 2 rate down comment
    MAKKENA ( преди 13 години )
    Това е за теб приятелю малък