IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пистата: Focus RS500 vs Boxster

Аutoexpress противопоставиха горещ хечбек срещу типична спортна кола.

На пистата: Focus RS500 vs Boxster
На пръв поглед Ford Focus RS500 и Porsche Boxster са съвършено различни автомобили, но при по-задълбочено вглеждане се откриват много прилики, аргументират се английските автожурналисти.

В твърдението има доза истина - двете коли имат аналогична цена и сходни динамични показатели. Focus RS500 обаче разполага с доста повече мощност, а Boxster - с по-добра аеродинамика и по-ниско общо тегло.

Всъщност двете возила имат коренно различна концепция - Boxster разчита на средно разположен двигател и задно предаване, а Focus RS500 - на предно разположен двигател и задвижване на предните колела.

Целта на Аutoexpress е определят кой от двата автомобила е по-добрият избор, ако сте предвидили около £35 000 и търсите динамично, горещо возило.

Вижте видеото, за да разберете кой е по-бърз на пистата - най-силната версия на Ford Focus или базовата модификация на Porsche Boxster.



Заключението - Focus RS500 е по-бърз на правите, докато Boxster се отличава с отличен баланс. Автожурналистът, който не може да се похвали със завидни пилотски умения (както той сам спомена), споделя, че все пак би избрал Boxster, въпреки резултатите на пистата.

Ето и сухите цифри:

Ford Focus RS500

Цена: £35 500 ( във Великобритания)
Двигател: 2.5-литра с 5 цилиндъра и принудително пълнене
Мощност: 345 к.с.
0-100 км/ч: 5.6 сек.
Максимална скорост: 261 км/час
Тегло: 1467 кг.


Porsche Boxster

Цена: £35 510 ( във Великобритания)
Двигател: 2.9-литра с 6 цилиндъра
Мощност: 255 к.с.
0-100 км/ч: 5.9 сек.
Максимална скорост: 258 км/час
Тегло: 1335 кг.
0 от 500
  • #31
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    100 коня отгоре на същата цена? И това е прекаляване според теб? КАкво тогава да кажем за двеста и шейсетте коня на Бокстер, които струват 100000 лева? не е ли това безумие?
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    вземам поршето и за 3к евро го турбинирам - и ще имам 6цилиндъра с турбина и по голям обем. форд са прекалили с цената май.
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    asd123 ( преди 15 години )
    E ti kakyv o4akva6 da e rezultata kato ednata ti kola s 1000 kubika 1 cilindyr i 1 tyrbo v pove4e i na vsi4koto ot gore e po leka?!? Tuka horata sa se postarali da namerqt dve po4ti ednakvi koli i da si sravnqt a ti kato nqkaf perni4anin mi govori6 koq kola nabira po byrzo .... q izkliu4i za6titite na BMW-to i go pusni po nqkva takva "pista" deto i spuskane i izka4vane i zavoi4eta i vij kolko osmorni 6te napravi6 po zavoite i kolko e byrza tam ;)
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе и двете колички са си добри. Лично аз бих взел RS500 заради ексклузивността (само 500 бройки, предно предаване) и много якият саунд от петте цилиндъра.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    rezultatyt 6te e sy6tiq BMW 135i s chip tuning na motora stava 360hp. i si go kara6 bezproblemno tunerite dawat 2g. garanciq na vsi4ki vyzli ! a togava Vmax na BMW 135i stava 280km/h a ideqta be6e druga 4e nqma smisyl ot ugggg Race komponenti v edna kola za da ti dostavq sy6toto udovolstvie (dori bih kazal po golqmo) a i e mnogo po konfortna ;)
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    asd123 ( преди 15 години )
    1-vo tova r focus RS ne focus RS5002-ro bmw-to e s po-golqm dvigatel i pove4e niuton metri 3-to 135i e twinturbo pi4 taka 4e ne mislq 4e ima smisal go dava6 za sravnenie ;)
  • #25
    0 rate up comment 2 rate down comment
    asd123 ( преди 15 години )
    izvinqvam se prav si golfa s 650-te konq e s zadno ne s predno moq gre6ka, no mislq 4e ima dostaty4no dr primeri za koli nad 250 konski sili i predno, taka 4e nqma koi znae kakvo zna4enie i 4oveka shvana ideqta ;)
  • #24
    3 rate up comment 13 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    abe za teq deto go za6titavat toq RS500 mogat da gledat kakgo izgavrq edno BMW 135i 306bmw hp. VS.306ford hp. predno VS. zadno.
  • #23
    15 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    А колегата Triforce да ме извинява, ама стандартия Фокус е 5 пъти по-кола от Корола. Таман 2 Фокуса съм карал и окачването им е да: стегнато, но и комфортно и балансирано.Да споменаваме ли кой от двата модела е с независимо многоточково окачване и кой е с греда...
  • #22
    13 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Бре колега, кои хора са го казали?Кварталните майстори, дето ти правят 190-тката ли?Тоя Focus е с преден диференциал Quaife, кажи речи като на Рали бегачката. Предното му окачване е специална система RevoKnuckle, която заедно с диференциала почти елиминира тегленето при ускорение в завой с ниска скорост (Torqsteer).Като не разбирате, мълчете и се не излагайте с тия сектантски лафове.