IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пистата: Focus RS500 vs Boxster

Аutoexpress противопоставиха горещ хечбек срещу типична спортна кола.

На пистата: Focus RS500 vs Boxster
На пръв поглед Ford Focus RS500 и Porsche Boxster са съвършено различни автомобили, но при по-задълбочено вглеждане се откриват много прилики, аргументират се английските автожурналисти.

В твърдението има доза истина - двете коли имат аналогична цена и сходни динамични показатели. Focus RS500 обаче разполага с доста повече мощност, а Boxster - с по-добра аеродинамика и по-ниско общо тегло.

Всъщност двете возила имат коренно различна концепция - Boxster разчита на средно разположен двигател и задно предаване, а Focus RS500 - на предно разположен двигател и задвижване на предните колела.

Целта на Аutoexpress е определят кой от двата автомобила е по-добрият избор, ако сте предвидили около £35 000 и търсите динамично, горещо возило.

Вижте видеото, за да разберете кой е по-бърз на пистата - най-силната версия на Ford Focus или базовата модификация на Porsche Boxster.



Заключението - Focus RS500 е по-бърз на правите, докато Boxster се отличава с отличен баланс. Автожурналистът, който не може да се похвали със завидни пилотски умения (както той сам спомена), споделя, че все пак би избрал Boxster, въпреки резултатите на пистата.

Ето и сухите цифри:

Ford Focus RS500

Цена: £35 500 ( във Великобритания)
Двигател: 2.5-литра с 5 цилиндъра и принудително пълнене
Мощност: 345 к.с.
0-100 км/ч: 5.6 сек.
Максимална скорост: 261 км/час
Тегло: 1467 кг.


Porsche Boxster

Цена: £35 510 ( във Великобритания)
Двигател: 2.9-литра с 6 цилиндъра
Мощност: 255 к.с.
0-100 км/ч: 5.9 сек.
Максимална скорост: 258 км/час
Тегло: 1335 кг.
0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    pi4 nqma takyv Golf s 650hp. i predno !!! ne6to si se obyrkal bqha napraviliedna Golf 4 GTI s 900hp. no tq be 4x4 sled tova edno Golf 5 s W12 motor centralno razpolojen motor za nego neznam dali be6e 4x4 ili samo zadno ! no v Pernik imat Golf 3 po 500hp haha (estestvenno maitap)
  • #20
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Да те светна, че RS2 е със специално иновативно окачване, именно заради което от Форд са спокойни да слагат такива мощности. Дори когато колата се тестваше тайно, повечето наблюдатели бяха убедени, че е 4х4. Освен това RS500 е напълно разпродаден, което само по себе си говори само по себе си.
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    asd123 ( преди 15 години )
    A folksvagen pusnaha golf s 650 konq i predno... moslq 4e trqq zeme6 i da obikoli6 taka tiq marki koito proizvejdat koli s predno i pove4e ot 250 konq i da im otvori6 o4ite ...qvno si po napred ot tqh s materqla ;)
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    asd123 ( преди 15 години )
    to po hubavo nqma. I az si se vozq redovno i na focus i na dr podobni i ne tolkova koli4ki. I pove4e ot smelo moga da tvyrdq 4e forda si vozi pove4e ot prili4no, a ako ti tropa po dupkite probvai da go mine6 prez serviza da to opravqt predmicata da ti smenqt nqkoq druga bialetka tampon4e amortisior ili kakvoto tropa povozi se pak na forda mini o6te 10-na pyti prez dupkata, zada vidi6 za kakvo ide re4 i ela pak da si govorim ;)
  • #17
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Merc ( преди 15 години )
    Тия от Форд спешно трябва да се кротнат... Кви са тия смешни коли с предно предаване и 350 коня, все едно завои не съществуват в истинския свят... Хората са си го казали, че над 250 коня на кола с предно си е безмислица. За кво са ми тия 350 коня, като в завой електрониката ограничава 250 от тях :)))) А сравнението с кола с централо разположен двигател и над 100 кила по-лека е просто смешно... Има си физични закони, ако беше всичко зависеше само от конете, Форда нямаше да е барака...
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    По-добре от личния опит има ли? Бая съм се возил в него извън града, карах го и т.н.До Анонимния отдолу - има места, където винаги влизаш в дупка и винаги избираш най-малката или най-плитката.
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    съседа ти ( преди 15 години )
    ...ама то не беше дупка, а котката ми, която винаги успяваше да избяга от королката, но с фокуса я премаза и горкото животно нададе последен вик.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    asd123 ( преди 15 години )
    Abe nz na kakva barakuda si se vozil ama se prestarava6. Focusa ima malko tvyrda, no za smetka na tova stegnata voziq, i meko kazano dobre se spravq s neravnosti i dupki po pytq. A nz kade si go 4el 4e e nai zle ama mai trqbva da go prepro4ete6 po vnimatelno.
  • #13
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти отново си направи публично харакири само с няколко думи. Рядко някой може да каже толкова убедително "Аз съм абсолютен ***". И не забравяй да минаваш всеки ден през същата дупка!
  • #12
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Интересно сравнение! Фокусът е по-мощен, но е по-тежък и по-висок, защото е 5 местен хечбег от клас "С", докато Поршето е създаден като спортен двуместен автомобил със средно разположен двигател. Ако бяха с еднаква мощност е ясно, че Поршето ще победи. Но нека Порше да направят хечбег или Форд роудстер :) Съвсем логично е автомобилите да са на една цена. Фокусът е по-практичен, а Поршето е расов автомобил. Бих взел Поршето за да му се радвам, а Форда за да го карам всеки ден!