IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пистата: Focus RS500 vs Boxster

Аutoexpress противопоставиха горещ хечбек срещу типична спортна кола.

На пистата: Focus RS500 vs Boxster
На пръв поглед Ford Focus RS500 и Porsche Boxster са съвършено различни автомобили, но при по-задълбочено вглеждане се откриват много прилики, аргументират се английските автожурналисти.

В твърдението има доза истина - двете коли имат аналогична цена и сходни динамични показатели. Focus RS500 обаче разполага с доста повече мощност, а Boxster - с по-добра аеродинамика и по-ниско общо тегло.

Всъщност двете возила имат коренно различна концепция - Boxster разчита на средно разположен двигател и задно предаване, а Focus RS500 - на предно разположен двигател и задвижване на предните колела.

Целта на Аutoexpress е определят кой от двата автомобила е по-добрият избор, ако сте предвидили около £35 000 и търсите динамично, горещо возило.

Вижте видеото, за да разберете кой е по-бърз на пистата - най-силната версия на Ford Focus или базовата модификация на Porsche Boxster.



Заключението - Focus RS500 е по-бърз на правите, докато Boxster се отличава с отличен баланс. Автожурналистът, който не може да се похвали със завидни пилотски умения (както той сам спомена), споделя, че все пак би избрал Boxster, въпреки резултатите на пистата.

Ето и сухите цифри:

Ford Focus RS500

Цена: £35 500 ( във Великобритания)
Двигател: 2.5-литра с 5 цилиндъра и принудително пълнене
Мощност: 345 к.с.
0-100 км/ч: 5.6 сек.
Максимална скорост: 261 км/час
Тегло: 1467 кг.


Porsche Boxster

Цена: £35 510 ( във Великобритания)
Двигател: 2.9-литра с 6 цилиндъра
Мощност: 255 к.с.
0-100 км/ч: 5.9 сек.
Максимална скорост: 258 км/час
Тегло: 1335 кг.
0 от 500
  • #51
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това не е просто Форд!
  • #50
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    E, аз съм луд и се гордея донякъде с това. Затова и бих предпочел RS 500 пред слабият Boxter, който доста се отличава от оригинала 911. Ако сравнението бе с 911 за 100 к, щях да се замисля коя кола първо да си купя. Все пак, щях да избера RS 500 заради ограничената бройка. 911 под път и над път - винаги може да се закупи, ако има парички. Обаче да ми сравняват тоя Бокстер с ексклусивен модел като RS500 е наистина глупаво, що се отнася до това, каква кола трябва да се закупи. Естествено, че е много по-добре това да е RS500, вместо масовката на Порше Boxter!
  • #49
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    E, аз съм луд и се гордея донякъде с това. Затова и бих предпочел RS 500 пред слабият Boxter, който доста се отличава от оригинала 911. Ако сравнението бе с 911 за 100 к, щях да се замисля коя кола първо да си купя. Все пак, щях да избера RS 500 заради ограничената бройка. 911 под път и над път - винаги може да се закупи, ако има парички. Обаче да ми сравняват тоя Бокстер с ексклусивен модел като RS500 е наистина глупаво, що се отнася до това, каква кола трябва да се закупи. Естествено, че е мно
  • #48
    4 rate up comment 36 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Abe tiq angli4ani sa bolni be.Koi e lud kato moje da si kupi Boxster/Cayman da si zeme za su6tata cena Focus?????????????????????????????????????????????????Trqbwa da si mnogo lud wmesto Porsche da si kupi6 Ford!
  • #47
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ако искаш ексклузивност, виж Нисана в немското мобиле за 9995 евро. Кабриолет - 230 коня. Има го само в 2500 бройки, от които сигурно 1/3 вече ги няма или са блъснати. Модела е 300ZX. Това е ексклузивен автомобил, а не грозна 190-ка :)
  • #46
    13 rate up comment 1 rate down comment
    asd123 ( преди 15 години )
    abe hodi si pii lekarstvata be pi4 ... 500-te broiki bqha zapazeni predi da se obqvqt oficialno za prodajba ... dali dqdo ti 6te dade 100k za kola i ima vryzka v GM da mu zapazqt takava ot limitirana seriq?!? Spri ve4e s tiq maloumni komentari PLS!!!
  • #45
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    говорим за 500 бройки. и доста голяма надценка над стандартен фокус. т.е. доста верни на марката и вече богати не са си го взели. и ти не е ясно дали ще дадеш парите ако дойде момента. замисли се. причините да се дадат толко пари ги казах. това е.
  • #44
    0 rate up comment 1 rate down comment
    asd123 ( преди 15 години )
    napravi im cenite 10k i v leva i ne navi ;) i sled tova nameri focus RS za 10k. E taka sporih s edin dr i mu namerih M3+M5 na cenata na edin focus... taka 4e ne se vprqgai KOLKO sa skypi ;)
  • #43
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И какво лошо има да си верен на дадена марка? Аз предпочитам Форд, ти БМВ или Мерцедес( така и не разбрах точно какво), трети Хюндай, четвърти Лексус или Фолксваген. Защо трябва, след като съм карал Форд и съм бил доволен, като забогатея да си взимам Порше примерно? Аз пък предпочитам RS, защото тоя Бокстер няма нищо общо с оригинала - 911! Виж, 911 е друга работа!
  • #42
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    а защо мислиш 190 2.3-16 и особено 2.5-16 , а също и първата М3 струват поне по 20к евра. защото някой хора задоволяват стари мечти и заради есклузивност. точно това казах. и не изпитвам злоба - коментирам чисто човешки качества.