IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пистата: Focus RS500 vs Boxster

Аutoexpress противопоставиха горещ хечбек срещу типична спортна кола.

На пистата: Focus RS500 vs Boxster
На пръв поглед Ford Focus RS500 и Porsche Boxster са съвършено различни автомобили, но при по-задълбочено вглеждане се откриват много прилики, аргументират се английските автожурналисти.

В твърдението има доза истина - двете коли имат аналогична цена и сходни динамични показатели. Focus RS500 обаче разполага с доста повече мощност, а Boxster - с по-добра аеродинамика и по-ниско общо тегло.

Всъщност двете возила имат коренно различна концепция - Boxster разчита на средно разположен двигател и задно предаване, а Focus RS500 - на предно разположен двигател и задвижване на предните колела.

Целта на Аutoexpress е определят кой от двата автомобила е по-добрият избор, ако сте предвидили около £35 000 и търсите динамично, горещо возило.

Вижте видеото, за да разберете кой е по-бърз на пистата - най-силната версия на Ford Focus или базовата модификация на Porsche Boxster.



Заключението - Focus RS500 е по-бърз на правите, докато Boxster се отличава с отличен баланс. Автожурналистът, който не може да се похвали със завидни пилотски умения (както той сам спомена), споделя, че все пак би избрал Boxster, въпреки резултатите на пистата.

Ето и сухите цифри:

Ford Focus RS500

Цена: £35 500 ( във Великобритания)
Двигател: 2.5-литра с 5 цилиндъра и принудително пълнене
Мощност: 345 к.с.
0-100 км/ч: 5.6 сек.
Максимална скорост: 261 км/час
Тегло: 1467 кг.


Porsche Boxster

Цена: £35 510 ( във Великобритания)
Двигател: 2.9-литра с 6 цилиндъра
Мощност: 255 к.с.
0-100 км/ч: 5.9 сек.
Максимална скорост: 258 км/час
Тегло: 1335 кг.
0 от 500
  • #61
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Гледам, че и ти не си много "О"важителен! Ако беше мъж (а не ***, каквато доказа, че си) тези думи, които написа, щеше да ги изричаш само лице в лице. Никът ще си го регистрирам или няма да си го регистрирам! Има възможност и за двете, изборът си го прави всеки сам, без разни "О"нанита да дават тон. Ти като си регистриран къде да дойда да ти ударя два шамара? ***!
  • #60
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Това с "недоразумението" не ми хареса. Защо смяташ така? Когато някой се изказва критично срещу някоя марка автомобили ( дори не срещу даден модел), трябва да защити тезата си и то добре. В противен случай 5 милиона произведени автомобила в година се слагат под един знаменател, въпреки, че се правят по цял свят от различни инженери и с различни мениджърски екипи.
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Форд е по-бърз на пистата, ако това може да се нарече писта. Boxter си е за бедняците сред богаташите или за техните синчета, а RS 500 за колекционери. Разликата е голяма. Когато някой избира автомобил за 100 000, никога няма да се колебае между двата. Той ще вземе или единият или другият, без да погледне конкурента, защото целта на покупката е различна. Така, че вие, защитавайки Boxter, всъщност защитавате възгледите си за автомобил.
  • #58
    2 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Po-dobre masowka na Porsche pred koeto i da e nedorazumenie nare4eno Ford.Porsche e marka,kult,stremej na mnogo hora.Dori nai-bazowiq im model e strahoten-dizain,putno powedenie.....
  • #57
    5 rate up comment 3 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Научи се да оважаваш мнението на другите, п*тка майна! Регистрирай си ника! Най-много да си легна с цялата ти женска рода
  • #56
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Едва ли е безмислен, по-скоро може да е безСмислен, но едва ли, защото на доста хора им е интересен и клиентският таргет на двете коли има известно припокриване. Ако си гледал Сънчо, може да си лягаш, но не забравяй да си измиеш зъбките.
  • #55
    2 rate up comment 3 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Нпоследък се правят *** тъпите сравнения,вчера се учудих ,че сравняват Ауди S5 и Е-класа купе,ама това тук е наистина безмислен тест според мен
  • #54
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Нещо не си разбрал. На писта Фокус е по-бърз.И не си мисли, че на този свят има само едно възможно решение. Вървим напред и точно това решение на Форд е едно от забележимите и успешни такива. Това не изключва постиженията на Порше. Този Форд е върха на модела Фокус, който е с предно предаване. Тук виждаме може би масимума на мощността, която успешно и работещо може да се сложи на този автомобил, който е проектиран да бъде с предно предаване. Той не би бил добър със задно, а 4х4 е друга опера...
  • #53
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Merc ( преди 15 години )
    Добре бе колега, земи си тогава Форд на цената на Порше и после се чуди що Ферари и Ламборгини и всички признати спортни марки изобщо не се и опитват даже да слагат RevoKnuckle или Torquesteer, а просто слагат повечето мощност на задните колела
  • #52
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Merc ( преди 15 години )
    Сам по себе си говори факта, че Поршето е по-бързо на писта и че е 100 коня по-малко...