IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пистата: Focus RS500 vs Boxster

Аutoexpress противопоставиха горещ хечбек срещу типична спортна кола.

На пистата: Focus RS500 vs Boxster
На пръв поглед Ford Focus RS500 и Porsche Boxster са съвършено различни автомобили, но при по-задълбочено вглеждане се откриват много прилики, аргументират се английските автожурналисти.

В твърдението има доза истина - двете коли имат аналогична цена и сходни динамични показатели. Focus RS500 обаче разполага с доста повече мощност, а Boxster - с по-добра аеродинамика и по-ниско общо тегло.

Всъщност двете возила имат коренно различна концепция - Boxster разчита на средно разположен двигател и задно предаване, а Focus RS500 - на предно разположен двигател и задвижване на предните колела.

Целта на Аutoexpress е определят кой от двата автомобила е по-добрият избор, ако сте предвидили около £35 000 и търсите динамично, горещо возило.

Вижте видеото, за да разберете кой е по-бърз на пистата - най-силната версия на Ford Focus или базовата модификация на Porsche Boxster.



Заключението - Focus RS500 е по-бърз на правите, докато Boxster се отличава с отличен баланс. Автожурналистът, който не може да се похвали със завидни пилотски умения (както той сам спомена), споделя, че все пак би избрал Boxster, въпреки резултатите на пистата.

Ето и сухите цифри:

Ford Focus RS500

Цена: £35 500 ( във Великобритания)
Двигател: 2.5-литра с 5 цилиндъра и принудително пълнене
Мощност: 345 к.с.
0-100 км/ч: 5.6 сек.
Максимална скорост: 261 км/час
Тегло: 1467 кг.


Porsche Boxster

Цена: £35 510 ( във Великобритания)
Двигател: 2.9-литра с 6 цилиндъра
Мощност: 255 к.с.
0-100 км/ч: 5.9 сек.
Максимална скорост: 258 км/час
Тегло: 1335 кг.
0 от 500
  • #41
    13 rate up comment 2 rate down comment
    FordFen ( преди 15 години )
    Пич, не мпга да разбера злобата ти. Аз стар Форд никога не съм карал, но като забогатях, първата ми нова кола бе Форд. Избрах тая марка, защото най-добре отговаряше на условията ми - надеждна, сравнително евтина и с достатъчно по размери купе и багажник за нуждите ми. В последствие се оказа и доста спортна, към което не съм се стремял в началото. Не мога да разбера логиката ти.
  • #40
    22 rate up comment 1 rate down comment
    asd ( преди 15 години )
    edno si baba znae edno si bae ... misli6 li 4e nqkoi tuka mu dreme? Dava6 nqkaf maloumen primer i si govori6 za nego ... spoko i bmw-to 6te go pusnat nqkade s dr RAVNOSTOEN avtomobil i togava 6te ti gledame seira ;) Sa spri da komentira6 glupavoto si bmw. Blagodarq za razbiraneto predvaritelno ;)
  • #39
    31 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колега, недей изхожда от нашата реалност. Към дъртите Фордчета можеш да добавиш и дъртите БМВ-та и 190-тки и пр.Хората в Европа карат нови коли и нямат нашите комплекси.
  • #38
    14 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    прав си. точно заради есклузивноста. некви шнаци дето цял живот се хвалят с дъртите си фордчета, като забогатеят и си земат такъв - така си осмислят миналото (а не настоящето) и вече не им се смеят на старите хвалби и коли. нема лошо - дай боже всекиму.хаха.
  • #37
    25 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Но това е къса серия от 500 бройки. Съгласи се, че трябва да се избият разходите, а и да има някаква печалба от цялата работа. Това не е кола за ежедневието, а за колекционери. Всеки автомобил си има табелка със серийният номер вътре в купето. Просто така са решили от Форд - да направят автомобил, който да запечата едно много успешно поколение на модела след провалите с Ескорт.
  • #36
    32 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Не забравяйте, че Фокуса е със 150% по-голям брой места и багажник... :)Можете да возите тъщата, детското столче и бурканите.Бокстера е специализиран и фин спортен автомобил....Повтарям се, ама и двете колим са страхотни. RS500 наистина е несправедливо по-скъп от стандартната версия, ама както казахме, вече е разпродаден, така че явно добре са си направили сметката от Ford. Все пак ексклузивността също струва пари.
  • #35
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    135i e s motor 6cilindrov redovi motor i kubatura 3.0L I6 Twin turbo ne e 3.5L ;) zavisi i koq versiq e s mehani4na 6stepnna kutie ili 7stepnna avtomati4na s kakvo oka4vane normalnoto ili s M-Sport ottam i gimite 4x205 ili 205 front i 245 rear... ;) po zavoi sy6te po dobro nqma turbo dupka a zadnoto 6te mu pomaga da se ponamestva ;)
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    ами нисан са направили супер кола gtR, с конете на турбо, по бърза на писта и я продават почти на половината. т.е. продават я на цена на обикновена карера 4 примерно. еми помисли малко - форд са прекалили с цената. даже не ми се вярва да искат 35к паунда...
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Мистър Бийн ( преди 15 години )
    Колега, ако Фокус бе най-зле в класа си, нямаше тая година да спечели в АБ две сравнения срещу новата Астра и още няколко теста с други автомобили, включително и прехваленият Хюндай i30. A Фокус е вече на 6 години. Какво очакваш от него? Чудеса ли? Ами той си ги прави тия чудеса, като побеждава в сравненията къде къде по-модерни автомобили. Возил бил твърдо. Не случайно журналистите, сравнявайки федерациията на автомобилите, споменават къде окачването се представя добре и къде не.
  • #32
    27 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    Автожурналистът, който не може да се похвали със завидни пилотски умения...i kvo? hahahaha