IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И флагманът на Lexus преминава на водород

Новото поколение на LS ще получи агрегата на Toyota Mirai, но с повече мощност

И флагманът на Lexus преминава на водород

Активните усилия на концерна Toyota по разработката на автомобили, задвижвани от водородни клетки, няма да подминат и премиум подразделението Lexus. Очаква се първият модел с водороден двигател да бъде флагманът на марката LS, съобщава Motoring.
И флагманът на Lexus преминава на водород
Засега в Toyota демонстрират скромни амбиции относно продажбата на машини с подобно задвижване, като планират пласирането на едва 400 бройки от първия си модел Mirai. Японците обаче са убедени, че подобни автомобили бързо ще наберат популярност и затова вече подготвят модификации на Corolla и Crown с аналогични силови агрегати.

Водороден двигател ще получи и най-скъпият модел на концерна, предлаган в Европа. Това ще стане при смяната на поколението на Lexus LS, което е предвидено за 2017 г. Седанът ще бъде оборудван със същия агрегат, на който разчита и Mirai, но с увеличена до 300 к.с. мощност.

За да бъде постигнато подобно нещо обаче, инженерите на Toyota имат да свършат доста работа. Основният им проблем е как да съберат силовия агрегат в автомобила, тъй като целта пред японците е да направят конструкцията на каросерията на бензиновата, хибридната и водородната модификации на Lexus LS напълно еднакви.

Ако компанията успее да реализира своите планове, то Lexus LS FCEV ще се продава единствено в САЩ и Китай. Според сведения на Motoring цената на луксозния водороден модел ще надмине 200 000 долара за Щатите, докато на вътрешния пазар той ще бъде по-достъпен, благодарение на субсидиите от правителството на Япония, което стимулира закупуването на екологични автомобили.

Снимка: Lexus

 

 

 

Тагове: lexus ls toyota mirai
0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Виж горните предложения за закупуване на Лексус-Алексис! 20-30 000 лв за коли 2008, смешна работа! Когато Бугати, Ламборджини, Бентли, Порше,флагманите на БМВ, Мерцедес и Ауди ги купиш за тия жълти стотинки (в сравнение с посочените по-горе истински премиум автомобили) тогава ми се обади да те черпя едно питие!
  • #17
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всички проблеми са решени от пионера Тойота.не се грижи ти за тая работа. Японците създават технологиите ,германците ги копират след 20 години.Както стана с хибридите.И тогава те убеждаваха,че хибридите нямат смисъл,пък почнаха и тях да копират от японеца.
  • #16
    2 rate up comment 10 rate down comment
    водорода не е панаце ( преди 9 години )
    Сегашното поколение горивни клетки все още не е конглокентно на бензиновия двигател. Клетките отстъпват по продължителност на работа, честотата на ремонтите и работата при студено време. Съхраняването на водорода е друго предизвикателство, свързано с намирането на подходящ материал, осигуряващ плътност на водорода и позволяващ бързо зареждане и разреждане.
  • #15
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако ще и народния си диалект да го напишеш пак няма да ме убедиш ,че си състоятелен,умен или по някакъв начин да ме заинтригува селяндурското ти мнение.Кашони са само германските трошки.
  • #14
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Аз не сравнявам Лексус с германските кашони.Защото Лексус е много по-висок клас и е премиум,за разлика от германските имитации със стари технологии и трошливи модели. Лексус е класа и не случайно губи най-малко от стойността си за разлика от германските нискотехнологични трошки. А Адуи си е Шкода, даже окачванията са им еднакви на Суперб,Пасат и Ауди примерно.Превключватели за фарове, за ел.стъкла, всичко е примитивно и еднакво при евтината и скъпата шкода.
  • #13
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ако ще и на хелий да са пак са си кашони!
  • #12
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Еми ето- Лексус на водород и мерцедес дизел. Разлика от земята до друга галактика в технологиите. Германците да започват да разглобяват лексуси и да копират,иначе все дизели ще продават.
  • #11
    3 rate up comment 13 rate down comment
    смешковци ( преди 9 години )
    Да сравняваш Лексус или по-точно Алексис с марки като Мерцедес, Ауди, БМВ, Бугати, Бентли, Порше и Ламборджини е толкова глупаво, да не кажа по-силна дума, че ще ме изтрият, та чак дрънка! Японските кашони никога няма да бъдат премиум, освен само в сънищата на няколко техни заблудени до немай къде фена тук в БГ!
  • #10
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Е след 15 години тотална доминация на Лексус в продажбите е допустимо 2-3 години да са 3-ти. Така че не са извън класацията и няма как да бъдат след като предлагат най-здравите и най-високотехнологични премиуми.
  • #9
    2 rate up comment 10 rate down comment
    до японските фенчета ( преди 9 години )
    Ей ама японските фенчета сте супер смешни: хванали са се за Алексис като удавници за сламка! Ами нали скоро имаше класация за премиум автомобилите, които най-много се купуват в Щатите и В Европа, там Алексис беше извън класацията, въобще я нямаше! Въпросната статия беше преведена и пусната точно в този сайт, така че и вие сте я чели ама четете както Дявола Евангелието все наобратно!