IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И флагманът на Lexus преминава на водород

Новото поколение на LS ще получи агрегата на Toyota Mirai, но с повече мощност

И флагманът на Lexus преминава на водород

Активните усилия на концерна Toyota по разработката на автомобили, задвижвани от водородни клетки, няма да подминат и премиум подразделението Lexus. Очаква се първият модел с водороден двигател да бъде флагманът на марката LS, съобщава Motoring.
И флагманът на Lexus преминава на водород
Засега в Toyota демонстрират скромни амбиции относно продажбата на машини с подобно задвижване, като планират пласирането на едва 400 бройки от първия си модел Mirai. Японците обаче са убедени, че подобни автомобили бързо ще наберат популярност и затова вече подготвят модификации на Corolla и Crown с аналогични силови агрегати.

Водороден двигател ще получи и най-скъпият модел на концерна, предлаган в Европа. Това ще стане при смяната на поколението на Lexus LS, което е предвидено за 2017 г. Седанът ще бъде оборудван със същия агрегат, на който разчита и Mirai, но с увеличена до 300 к.с. мощност.

За да бъде постигнато подобно нещо обаче, инженерите на Toyota имат да свършат доста работа. Основният им проблем е как да съберат силовия агрегат в автомобила, тъй като целта пред японците е да направят конструкцията на каросерията на бензиновата, хибридната и водородната модификации на Lexus LS напълно еднакви.

Ако компанията успее да реализира своите планове, то Lexus LS FCEV ще се продава единствено в САЩ и Китай. Според сведения на Motoring цената на луксозния водороден модел ще надмине 200 000 долара за Щатите, докато на вътрешния пазар той ще бъде по-достъпен, благодарение на субсидиите от правителството на Япония, което стимулира закупуването на екологични автомобили.

Снимка: Lexus

 

 

 

Тагове: lexus ls toyota mirai
0 от 500
  • #88
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тойота има много нисък марж средно при продажбите. По спомен мисля някъде, че около 1000$ печелеха средно на кола, което е доста ниско. При Порше отиваха над 20000 на бройка. Дано след толкова сервизни акции, не са на червено, но положението не им е розово. Нещо си в грешка с продажбите, Тойота продава малко повече от ФВ или 10-11 към 8-9 милиона, а за Германия определено са повече от 5 милиона
  • #87
    3 rate up comment 1 rate down comment
    баце ( преди 9 години )
    Абе те немците не са прости. С тая цена на петрола, пак са започнали да купуват мощни и харчещи коли. Демек тоя Лекс ако не се вдигне цената на петрола ще си стои непродаваем. Младото IT поколение което набляга на технологиите трудно може да си позволи такава кола, а найстина богатите карат Мерцедес, Рейндж, Бентли, Ролс, Порше и т.н.Та Лекса ми се струва че пак няма да успее да настигне големите.
  • #86
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хех, да фалират?? Тойота открай време прави печалба по-голяма от тази на цялата автомобилна индустрия.. Япония произвежда 9 милиона коли годишно, Германия - 5. Ще има да почакат ВАГонетките докато японците фалират. Това може да стане много след като са фалирали всички останали.
  • #85
    8 rate up comment 7 rate down comment
    до: RRE ( преди 9 години )
    На вурстовете, такива сложни неща не можеш да им ги обясниш. Няма да те разберат. За тях модерно, иновативно и високотехнологично е да им трака дизелчето, да има малко кожа, велур, лети джанти, лъскава пластмаса, хром и стига толкова. Това им са високите технологии и се радват, като маймуни на станиол. По интелект са си маймуни, въпреки, че приличат по външен вид на хора. Всеки ден се вижда на пътя, колко им е акъла. Най-наглите, безразсъдни и *** шофьори са тези с немските таратайки. Факт!
  • #84
    7 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Lexus,Toyota sa ne samo nai-inovativnite,koeto predpolaga nai-syvremenni tehnologii, no i nai-visokotehnologi4nite koli!Primerno vseli Lexus Hybrid e po-visokoitehnologi4en ot vseki Sclass na mercedes,6toto Mercedes niama tezi moderni zadvijvashti tehnologii na Lexus,Mercedes e kola ot mminaloto sys stari tehnologii,Lexus ot byde6teto s nai-modernite tehnologii.taka e i pri Toyota-Pravi Mirai na vodorod i nai-dobrite hibridi,tova sa ne samo nai-inovativni tehnologii,no i nai-visokotehnologi4nite
  • #83
    25 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    VAGиналното вурстче пак го е засърбяла дупарата и е дошъл да си намери кой да го почеше! Ей, това *** са опасна работа. Нон стоп да им е отзад не им стига искат и някой в устата да им го набута. Нямат насита тези същества. Абе да си карат гоуфовете и да си търсят! Само в техните среди има такива откачалки...
  • #82
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    щом смяташ,че колата те прави мъж ок.проблема си е лично твой...карай си колата и да ти е отворена халката...
  • #81
    5 rate up comment 15 rate down comment
    пацо ( преди 9 години )
    Ся не се оправдавай........работата е ясна
  • #80
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    пацо,явно доста си се возил на скоростния лост щом толкова ги разбираш обратенягите хахаха.Само ще ти кажа че не колата а отзад халката те правят хомо или хетеро,но щом си мислиш,че като караш мерчо си голем мъж а отзад си податлив си е твой проблем.Явно любовниците ти се мерчовци карат и затова ги харесваш толкова...
  • #79
    7 rate up comment 15 rate down comment
    пацо ( преди 9 години )
    Абе и на плутонии да я направят, Мерцедес си е мерцедес. Повечето правителствени коли са Мергели, нормалните богаташи в щатите карат Мерцедес, а тия Лексъси ги купуват или обратеняги или от това новото поколение коте мяза на обратни и се занимава с някви програми ИТ истории и т.н. Мерцедес когато решат че има достатъчно търсене на такъв тип двигатели ще го пуснат веднага.