IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И флагманът на Lexus преминава на водород

Новото поколение на LS ще получи агрегата на Toyota Mirai, но с повече мощност

И флагманът на Lexus преминава на водород

Активните усилия на концерна Toyota по разработката на автомобили, задвижвани от водородни клетки, няма да подминат и премиум подразделението Lexus. Очаква се първият модел с водороден двигател да бъде флагманът на марката LS, съобщава Motoring.
И флагманът на Lexus преминава на водород
Засега в Toyota демонстрират скромни амбиции относно продажбата на машини с подобно задвижване, като планират пласирането на едва 400 бройки от първия си модел Mirai. Японците обаче са убедени, че подобни автомобили бързо ще наберат популярност и затова вече подготвят модификации на Corolla и Crown с аналогични силови агрегати.

Водороден двигател ще получи и най-скъпият модел на концерна, предлаган в Европа. Това ще стане при смяната на поколението на Lexus LS, което е предвидено за 2017 г. Седанът ще бъде оборудван със същия агрегат, на който разчита и Mirai, но с увеличена до 300 к.с. мощност.

За да бъде постигнато подобно нещо обаче, инженерите на Toyota имат да свършат доста работа. Основният им проблем е как да съберат силовия агрегат в автомобила, тъй като целта пред японците е да направят конструкцията на каросерията на бензиновата, хибридната и водородната модификации на Lexus LS напълно еднакви.

Ако компанията успее да реализира своите планове, то Lexus LS FCEV ще се продава единствено в САЩ и Китай. Според сведения на Motoring цената на луксозния водороден модел ще надмине 200 000 долара за Щатите, докато на вътрешния пазар той ще бъде по-достъпен, благодарение на субсидиите от правителството на Япония, което стимулира закупуването на екологични автомобили.

Снимка: Lexus

 

 

 

Тагове: lexus ls toyota mirai
0 от 500
  • #28
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Германците са нация с най-малко висшисти,нация на занаятчиите и на по-простовати хора. Те са добри единствено в механиката, в която обаче японците са по-добри. Затова има Нисан Патрол,Тойота Ланд Крюзер,Корола - легендарни издръжливи коли. А германеца нищо друго не може, затова копира- и хибриди и всичко от японеца.
  • #27
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Германците колкото и да копират японските автомобили не могат да изкопират здравинатаи издръжливостта на японската кола. Защото японеца е много ,МНОГО по-добрия инженер от рижавия чичка германец,дето се налива с халби бира по цял ден.И затова такива им и колите германски кашони.
  • #26
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Всичко се създава в Япония при автомобилите,германците копират.Както е с хибридите,така и с водородните автомобили,така и с много други неща.
  • #25
    3 rate up comment 9 rate down comment
    жълтини ( преди 9 години )
    Японските технологии са все копи пейст на американските и европейските технологии! След японците се появиха корейците като много добри копирачи, а сега вече са китайците, които копират и самия външен вид на колите! Самата жълта раса си е изостанала от едно време още! Единствено което направиха първи е, че измислиха барута! Всички нововедения в науката и съответните производства са дошло от Западна Европа!
  • #24
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нов немски премиум автомобил???? Немски премиум кашон по-точно, и още по-точно анти-премиум защото немски премиум няма,камо ли автомобил от дебелите чичковци с рижави мустаци.
  • #23
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Германските кашони са за по-бедния слой хора,затова са с по-ниски цени в Европа и затова цената им пада по-бързо.Естествено,че по скъпия Лексус на старо ще си го купи богат ,а не беден голфаджия,който ще си вземе Шкода А8 за много по-малко пари.
  • #22
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Алексис държи цена и кой го купува, всеки случай не този който има пари и може да си куп нов немски премиум автомобил! Повтарям: Японските кашони са за по-бедния слой хора! Това е факт и няма нужда от никакъв спор!
  • #21
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хаха, как се забавлявам с германофилски ***.Как не ги е срам да говорят за германските еднодневки бе хахаха.Хем трошливи ,хем копита некадърно технологии от японските марки.
  • #20
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Гледам предложенията в САЩ, не в чалгарски изостанали държави.Най-много държи цена Лексус. БМВ закри проекта с водородните бмвета без нито една продажба! А БМВ сега могат да копират от Тойота.На бмв автомобила гори 25/100 и проекта го закриха,ппонеже много хубаво.Ама германец и автомобилни технологии като руснак и автомобил.
  • #19
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хайде стига с тия технологии че пак са измостанали а и тия водородни тойотки в много къс тираж бе? БМВ преди колко години пусна водородните седмици в къс тираж от 100 броя, та Дошо не ги броеше щото били къса серия пък Тойотата видиш ли била серийна ха ха ха.. Серийна ама трънци, водородния Хюндай койтно от 2 години се продава е в тираж 1000 бройки. Тойота нищо не прави гледа БМВ какво правят, гледа Хюндай и решила жабата и тя да си вдигне крака, а на БМВ автомобила може и с водород и бензин.