IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla 10

8.9
Закупена: 24 chasov test drive г., Пробег: 300 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
8
Оборудване
10
Пространство
10
Цена/Качество
6
Качество на материалите
7
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Vij v rezumeto
Tesla 10 От: RangeRoverEvoque 20.02.2015 10237 прочитания 59 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Sportno
Допълнителни бележки
Imah vazmojnost da napravia 24 chasov test drive na tova electri4esko 4udovi6te v Geneva i okolnostite. Kolata e Tesla Model S P85. Kakvo da vi kaja,avtomobila izprevarva vremeto si i niama analog. Dizaina na exteriora e ubiistven.Prostranstvoto vatre e ogromno.Kakto znaete poradi lipsa na dvigatel ima dva bagajnika otzad i otpred,kato taka nare4enia Frunk e dostata4no dalbok za da pobere 2 kufara tip samoletna kabina. 5 choveka mogat da patuvat s bagaja si v palen konfort.Uskorenieto...Boje moi vseki pat kato natisneh pedala i nastrahvah.Ne moje da se opi6e s dumi triabva da se izjivee.Tova e avtomobil,koito se kara s edin pedal,pri otpuskaneto na gazta i kolata zapo4va da spira i rekuperira energiata.Chestno kazano tova e malko nepriatno tai kato vse edno niakoi ti natiska spira4kata.Kolata be6e s po4ti vsi4ki extri za modela.Celia interior e pod4inen na centralnia ekran 17 in4a.S nego se raboti s lekota i mnogo barzo se svikva.Sled parvite 1-2 chasa na euforia zapo4nah da zabeliazvam i niakoi nedostataci.Parvo materialite izpolzvani v interiora ne otgovariat na cenata.Kojata e tvarda i barzo 6te se napuka.Prevklu4vatelite sa napravo vzeti ot predi6noto pokolenie C klasa.Vratite niamat djobove.Japkata e po-malko ot tazi moeto S3.Poradi lipsa na skorostna kutia ima sreden ulei koito e dosta ne esteti4eski izdarjan,a i kakvoto i da postavite v nego hvar4i vseki pat pri mo6tno uskorenie.Oka4vaneto e dale4 ot komforta na Range Rovera mi,no mi obiasniha,4e pri pora4ka na air suspention zna4itelno se podobriavalo.Napravih ob6to okolo 300 kilometra(130 magistrala do Lozana i obratno).Probega pri napalno zaredeni baterii go davat 500 kl,no sled 300 tata moi ima6e zariad za o6te 80.Cenata na modela e 100 hiliadi franka.Kato cialo izjiviavaneto be6e magneti4no,no opredeleno ne moga da kaja 4e se vlubih,6te iz4akam april mesec,kogato 6te testvam P85D s 700 konia i 4x4 i togava moje i da se resha
Снимки
Tesla 10 Tesla 10 Tesla 10
0 от 500
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    I dvamata ste pravi.Interesna diskusia.Koia e target grupata na Tesla vsa6tno???Tezi koiato sa ekologi4no nastroeni,tezi koito iska prakti4nost za cialoto semeistvo,tezi koito tarsiat bezumnoto uskorenie,tezi koito iskat ekzotika,tezi koito iskat luks i posleden pisak na tehnologiite
  • #31
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до Automotive ( преди 9 години )
    Абсолютно съм съгласен. Вероятно си разбрал какво съм имал в предвид все пак :)
  • #30
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Automotive ( преди 9 години )
    Таргет групата на Е-класата и Тесла също е различна :)
  • #29
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Честно казано, не знам защо я сравняваш с Ферари. Разликата е огромна и таргет купувачите са различни. На този с Ферарито, тези 6000фр данък с тях без тях все му е тая.Относно разхода, може да е нула, но в пари е 12-15фр или 20-24лв за 380кмЗа 55-65к ? взимаш една Е-класа с около 350-400кс. Остават ти 35-45к ? за данъци и гориво. Вярно не е 700кс и ускорението е по-слабо, но може и да минеш повече км наведнъж. Теслата за мен има смисъл само в града, а там ускорението практически не важи.
  • #28
    10 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    V kraina smetka za 200000 hiliadi leva po sega6nia kurs polu4avate kola 4x4, sas 700 konia,bez razhod,bez danak,s 8 godini palna garancia bez ograni4enie v probega,s otli4en dizain,hi teck interior i prostranstvo za 5 4oveka s bagaja im.Tova ia pravi sdelkata na veka
  • #27
    13 rate up comment 1 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Ne na posledno miasto danaka.Ferrari F12 sas 700 konia ima danak ot 6 hiliadi franka godi6no.Znaete li kolko e danaka na Tesla P85D?To4no 25 franka godi6no
  • #26
    11 rate up comment 1 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Kajete mi druga kola s 700 konia i uskorenie do 100 za 3 sekundi,koiato da struva tolkova.I nai vajnoto razhod 0.
  • #25
    8 rate up comment 1 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Sega za cenite:6te govoria za 6veicarskia pazar.60 kwt bateria i s full extri e 80 hiliadi franka,analoga s 85 kwt bateria e 100 hiliadi franka i nai otgore stoi P85D za 120 hiliadi franka.Imenno poslednia si zaslu4ava parite,za6toto za 20 hiliadi franka otgore polu4ava6 o6te 300 konski sili(700 ob6to) 2 ri electro motor,koito prevra6ta kolata v 4x4 i spira4ki brembo.Tova pra6ta Tesla P85D v kategoriata supercar,no tam cenite po4vat ot 150 hiliadi franka za naprimer Porsche Turbo
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Automotive ( преди 9 години )
    По отношение на БГ пазарът, за момента там са по-подходящи плъг-ин хибридите и имам причини да мисля, че до година - година и половина ще имаме доста Volvo XC90 T8 по пътищата. За изцяло електрически коли нито имаме инфраструктура, нито пътищата са особено подходящи. За сега раят за такива коли в Европа е Холандия.
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Automotive ( преди 9 години )
    "Не се опитвам да ви развалям удоволствието но в българия този автомобил струва колкото чисто нов мерцедес-бенц + 15 тона бензин."Всъщност базово струва 55000евро, което изобщо не е много и ако вземеш E-Class с подобно оборудване и характеристики, Benz-ът ще ти излезе по-скъпо. Относно седалките споделям мнението на RRE - аз съм малко под 180, ама и на мен не са ми удобни, особено сравнени с Volvo седалки.