IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla 10

8.9
Закупена: 24 chasov test drive г., Пробег: 300 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
8
Оборудване
10
Пространство
10
Цена/Качество
6
Качество на материалите
7
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Vij v rezumeto
Tesla 10 От: RangeRoverEvoque 20.02.2015 10237 прочитания 59 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Sportno
Допълнителни бележки
Imah vazmojnost da napravia 24 chasov test drive na tova electri4esko 4udovi6te v Geneva i okolnostite. Kolata e Tesla Model S P85. Kakvo da vi kaja,avtomobila izprevarva vremeto si i niama analog. Dizaina na exteriora e ubiistven.Prostranstvoto vatre e ogromno.Kakto znaete poradi lipsa na dvigatel ima dva bagajnika otzad i otpred,kato taka nare4enia Frunk e dostata4no dalbok za da pobere 2 kufara tip samoletna kabina. 5 choveka mogat da patuvat s bagaja si v palen konfort.Uskorenieto...Boje moi vseki pat kato natisneh pedala i nastrahvah.Ne moje da se opi6e s dumi triabva da se izjivee.Tova e avtomobil,koito se kara s edin pedal,pri otpuskaneto na gazta i kolata zapo4va da spira i rekuperira energiata.Chestno kazano tova e malko nepriatno tai kato vse edno niakoi ti natiska spira4kata.Kolata be6e s po4ti vsi4ki extri za modela.Celia interior e pod4inen na centralnia ekran 17 in4a.S nego se raboti s lekota i mnogo barzo se svikva.Sled parvite 1-2 chasa na euforia zapo4nah da zabeliazvam i niakoi nedostataci.Parvo materialite izpolzvani v interiora ne otgovariat na cenata.Kojata e tvarda i barzo 6te se napuka.Prevklu4vatelite sa napravo vzeti ot predi6noto pokolenie C klasa.Vratite niamat djobove.Japkata e po-malko ot tazi moeto S3.Poradi lipsa na skorostna kutia ima sreden ulei koito e dosta ne esteti4eski izdarjan,a i kakvoto i da postavite v nego hvar4i vseki pat pri mo6tno uskorenie.Oka4vaneto e dale4 ot komforta na Range Rovera mi,no mi obiasniha,4e pri pora4ka na air suspention zna4itelno se podobriavalo.Napravih ob6to okolo 300 kilometra(130 magistrala do Lozana i obratno).Probega pri napalno zaredeni baterii go davat 500 kl,no sled 300 tata moi ima6e zariad za o6te 80.Cenata na modela e 100 hiliadi franka.Kato cialo izjiviavaneto be6e magneti4no,no opredeleno ne moga da kaja 4e se vlubih,6te iz4akam april mesec,kogato 6te testvam P85D s 700 konia i 4x4 i togava moje i da se resha
Снимки
Tesla 10 Tesla 10 Tesla 10
0 от 500
  • #42
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Искам само да попитам,ако говорим тази кола да се използва само за градски условия,според мен си заслужава повече в сравнение с petrol-a или diesel-a.Вие как мислите ?
  • #41
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ГП ( преди 9 години )
    Колата е невероятна, определено. И няма друга кола с този размер, която да ускорява толкова бързо ... до 100. След 140 колата доста издиша за конете си и дори кола със значително по малка мошност би била по-бърза. Има много видеоматериали, които подкрепят това ми мнение... Например Drag s M3. Но пък в града и Aventador не би могъл да ви вземе старта. Надявам се, че при следващото поколение няма максималната скорост да остане посредствените 215км/ч.
  • #40
    19 rate up comment 6 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Az pak se radvam,4e v tozi sait niama samo zli heitari
  • #39
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Добре,че има такива като колегата РРЕ С3 за да добием представа за такива автомобили мечта от първа рака.Поздрави
  • #38
    4 rate up comment 8 rate down comment
    LPG ( преди 9 години )
    3. ПРОБЕГ 380 км. тоест, от къщи не мога да стигна до центъра на бургас, па било то екологично, удобно или каквото и да било.Зареждане на батериите-в хотела, стига да ти дадат да си включиш зарядното, и стига да има контакт на паркинга, а такива аз не съм виждал. Ами ако ти свърши тока зимата, при виелиците в Смолянско, както беше тия дни?4.За една спукана гума, чакаш да ти докарат друга кола???? и ако детето чака да го вземеш от училище???ЗАКЛЮЧЕНИЕ: вземете си тесли-бутикова лигла
  • #37
    4 rate up comment 16 rate down comment
    тди ( преди 9 години )
    в заключение: таргет групата са слабоумни, кълвящи на "специални маркетингови трикове" ,комплексирани типове с излишни мангизи, уж загрижени за екологията, ама не разбиращи, че 1.технологията за акумулаторите е много по-замърсяваща от горивото, което би изгорила тази кола. плюс това много от електроенергията за бита се прави от въглища-смятайте колко по-мръсно е от кола с природен газ например2. 700 коня, ама трябва да се ползва само в ГРАДА!!! е, по-тъпо нещо от това не може да бъде!!!
  • #36
    43 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Евала за теста бате
  • #35
    7 rate up comment 1 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Zna4i se okazah prav:))
  • #34
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Automotive ( преди 9 години )
    Току що им прегледах маркетинг плана. За Model S това има е групата:The customers are successful business executives and entrepreneurs who are also city dwellers thatare tech savvy and green friendly. These are wealthy and early adopters whose income levels putthem in the upper-middle class segment. Tesla is targeting individuals who are upper-middle class babyboomers with typical incomes of over $100,000.
  • #33
    6 rate up comment 0 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Imenno zaradi vsi4ko tova Tesla e interesna.Tia e sabiratelen obraz.Edinstvenata i target grupa spored men e tazi na izkarva6tite nad 150 hiliadi dolara godi6no