IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel Antara

4
Закупена: 2014 г., Пробег: 3000 км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
5
Оборудване
7
Пространство
4
Цена/Качество
4
Качество на материалите
5
Разход на гориво
1
Удоволствие от шофирането
1

Какво не ти харесва

  • Полярен екстериорен дизайн
  • Няма опция за ръчен избор на режим 4х4
  • Високо тегло и слаб двигател
  • Неоправдано висок разход на гориво
  • Аудиосистемата е с незадоволително качество за такъв клас автомобил.
Opel Antara От: FastDriver 14.01.2015 18816 прочитания 13 коментара
Начин на ползване:
Лично
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Питай ме някое, друго въпросче!
Начин на каране:
Пенсионерски
Допълнителни бележки
И така, вече съм в отбора на Опел. За добро или лошо от около месец карам Опел Антара 2010г.,4х4, 2.0 CDTI 150кс., 350 Нм. въртящ момент, автоматична кутия с ниво на оборудване „Космо“, към момента на 19 000км. Понеже направих достатъчно километри с него за да го опозная напълно, реших да споделя впечатления с вас. А и когато аз самия търсих ревю за такава кола, не намерих много информация. Общите впечатления от дизайна на автомобила: Първо ми се стори грозен и то откровено грозен. Никога не съм го „броил за жив“ докато не посвикнах да го гледам и сега направо ми се струва „дизайнерски“, смисъл на мен ми харесва защото е различен от определени ъгли. Поне ъгли има много.... По отношение на интериора имах, по ниски очаквания, но се оказа за Опел са постигнали едно прилично ниво на качество и ергономия, което граничи с някой марки с премуим претенции. Единствено лошо впечатление прави материала на централната конзола и неравномерното осветление на контролните уреди. (жълта светлина). Салона е кожен в кафяв цвят, като част от нивото на оборудване „космо“ и изглежда по-качествен от колкото се полага на един Опел. Седалките са доста удобни, но регулирането на облегалката се извършва с лостче без фиксирани позиции. Лично за мен това е недостатък, макар и несъществен. Волана е красив и приятен, но е голям колкото на малък камион . Има управление на радиото и на бор.компа .Мястото на задните седалки е прилично, а багажника е доста малък за такава кола. Бих го нарекъл плитък.Аудиосистемата е трагична. Качеството на звука е ужасено! Един детайл особено ме подразни - никъде не се показва скала с нивото на звука, когато усилваш или намалиш.Борд компютъра е приличен. Всъщност има два, който се дублират. Показва и количеството гориво,което си изразходил (примерно 23л.) Има и различни видове хронометри. Показва нивото на въздух в гумите . Настройката е трудна и не интуитивна, но тя се прави веднъж. Идеално решение за мен е работата с темпомата. Командва се от два бутона на колонката за фаровете и мигачите. До сега не съм виждал подобно решение, но ми хареса. Фаровете са много добри и регулират нивото си спрямо пътя сами. Работи добре.Пътно поведение и комфорт. Колата е учудващо комфортна за този клас, с някой уговорки, а именно шума. Двигателя е доста груб и шумен (на място волана вибрира) , но след 100км/ч това вече няма значение защото автомобила е голям и аеродинамични звуци дебнат от всякъде. Дръжката на вратата се чува най отчетливо, някъде около нивото на лявото ми рамо. Също така рейките за багаж на покрива и не на последно място шума от към пътя. Окачването е балансирано и даже „спортно“, очквах дасе клати , но е съвсем прилично.Волана е директен, но тотално не информативен. Радиуса на завой е огромен. Понякога е невъзможен обратен завой на двулентов път. В комбинация с авт, скоростна кутия и теглото от 1965 кг. положението от към динамика е отчайващо. Мощността е крайно недостатъчна за адекватно задвижване. Най-много се усеща в града, все едно теглиш огромна каравана. Даже в началото гледах в огледалото ... сериозен съм за това ! Естествено след всичко казано до тук разхода на гориво се движи между 10.5 и 11л/100. средно. В града около 13.5л./100, извън града съм падал до 9.6 л/100 по прав равен път на темпомат. За мен това е неоправдано много. Извън пътя. Системата 4х4 е с електорхидравлична муфа и „включва „ задния диф когато тя прецени. Това обикновено става с една секунда закъснение от приплъзването на предните гуми. Няма ръчни опции за блокаж. Тук отново голямото тегло става и голям недостатък. Въпреки това клиренса е приличен и става да се разходите малко по поляните, дава поне 50 % повече възможности от обикновен автомобил, но не бих рискувал повече. От към надеждност за сега няма как да кажа, понеже километрите още са малко, но по думите на хората в сервиза на Опел тампоните на окачването и спирачките са консуматив заради ... познайте ... " високото тегло" ! В заключение, кола за търпеливи и намерили своя вътрешен мир хора. --
Снимки
Opel Antara Opel Antara Opel Antara
0 от 500
  • #5
    14 rate up comment 2 rate down comment
    life's good ( преди 9 години )
    Страхотно ревю.Смях се от сърце на някой моменти.Едва ли някога ще имам точно тази кола,но от това което виждам и чета изводът е,че животът не е чак толкова лош.Очаквах,че ще сменят "вечната" жълто оранжева подсветка която не навсякъде е еднаква датираща още от първите кадети ,но не би.Явно от опел си я харесват.А другото са бели кахъри и общи проблеми за всеки джип "уона би"
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Стен ( преди 9 години )
    тест-драйв,разбира се
  • #3
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Стен ( преди 9 години )
    Браво за обширния и обективен тест драй!Много безаварийни,колега!Относно разхода-и на мен ми се вижда доооста висок,но,ще трябва да свикваш,а и цената на горивата нали пада:)
  • #2
    30 rate up comment 2 rate down comment
    cop ( преди 9 години )
    едно голямо браво на автора.никога не съм харесвал опел,може би само инсигния,но както се казва свят голям хора различни.карай си го със здраве,пожелавам ти много безаварийни.
  • #1
    36 rate up comment 0 rate down comment
    Алекс ( преди 9 години )
    От мен имаш БРАВО!