IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari 360 Modena

5
Закупена: г., Пробег: км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
5
Оборудване
5
Пространство
5
Цена/Качество
5
Качество на материалите
5
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
5

Какво не ти харесва

Ferrari 360 Modena От: auto 17.09.2014 6472 прочитания 25 коментара
Начин на ползване:
На писта, еднократно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Много бързо :)
Допълнителни бележки
Ето един класически спортен автомобил с централно разположен осем цилиндров двигател, задно предаване и една от най-известните автомобилни емблеми на предния капак. Ferrari e марка, която неразривно е свързана с автомобилния спорт от създаването си и не прави компромиси по отношение на автомобилите си (имам съмнение, че с новия шеф нещата ще се променят, ама дано греша). 360 се появи през 1999 година и замести F355. Помня, че тогава го намирах за едно от по-грозните Ferrari-та и май мнението ми не се е променило особено. Визуално не харесвам нито него, нито наследника му F430. Ама колко пък да е важен външният вид, когато става дума за Ferrari? И така в сравнение с 911 и DB9, 360 безспорно е най-целенасочено изглеждащата машина и изглежда съвсем непригодна за ежедневна употреба. Двигателят е осем цилиндров "V" образен с работен обем 3.6 литра, генериращ 400к.с. при 8500об/мин (тук споменавам и обороти, защото са високи, за разлика от DB9 и 911) и 373Nm. Мощността се предава на задните колела посредством шест степенна електрохидравлична ръчна скоростна кутия (демек няма педал за съединителя). Ускорението в стандартната дисциплина 0-100км/ч отнема 4.6 секунди. В салона на 360 няма изненади, виждал съм го на снимки безброй пъти. Всичкое семпло и просто, но за сметка на това покрито с кожа. Така и трябва да бъде, това е истински спортист. Седалката е удобна, позицията е идеална, дойде време да потегля. За разлика от останалите два автомобила, тук с газта трябва да се борави много внимателно, в противен случай автомобилът придърпва при потегляне и движение с ниска скорост. Но мен ниската скоростне ме интересува в случая и бързам да забия крак в земята и да изредя предавките. Ускорението е рязко, приятно и съпроводено от звука, който лично аз разпознавам, когато го чуя през три пресечки като Ferrari. Ужасяващо приятен когато си в колата (иначе не съм му страшен фен, защото отстрани предпочитам да слушам боботещи 'осмаци' тип AMG). Скоростната кутия е бавна, нерафинирана и 'ритаща'... обаче това някак ми харесва, поне на пистата. Управлението е леко нервно, но сигурно. Мен 360 ме предразположи към най-бързо каране в сравнение с DB9 и 911 и също така ме зарадва най-много.Сякаш имах по-ниски очаквания, но явно Ferrari има причина да е това, което е като име (сори Lamborghini, просто Ferrari е от друга планета).
Снимки
Ferrari 360 Modena Ferrari 360 Modena Ferrari 360 Modena
0 от 500