IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari 360 Modena

5
Закупена: г., Пробег: км.
Приложимост в ежедневието
5
Надеждност
5
Оборудване
5
Пространство
5
Цена/Качество
5
Качество на материалите
5
Разход на гориво
5
Удоволствие от шофирането
5

Какво не ти харесва

Ferrari 360 Modena От: auto 17.09.2014 6472 прочитания 25 коментара
Начин на ползване:
На писта, еднократно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
Много бързо :)
Допълнителни бележки
Ето един класически спортен автомобил с централно разположен осем цилиндров двигател, задно предаване и една от най-известните автомобилни емблеми на предния капак. Ferrari e марка, която неразривно е свързана с автомобилния спорт от създаването си и не прави компромиси по отношение на автомобилите си (имам съмнение, че с новия шеф нещата ще се променят, ама дано греша). 360 се появи през 1999 година и замести F355. Помня, че тогава го намирах за едно от по-грозните Ferrari-та и май мнението ми не се е променило особено. Визуално не харесвам нито него, нито наследника му F430. Ама колко пък да е важен външният вид, когато става дума за Ferrari? И така в сравнение с 911 и DB9, 360 безспорно е най-целенасочено изглеждащата машина и изглежда съвсем непригодна за ежедневна употреба. Двигателят е осем цилиндров "V" образен с работен обем 3.6 литра, генериращ 400к.с. при 8500об/мин (тук споменавам и обороти, защото са високи, за разлика от DB9 и 911) и 373Nm. Мощността се предава на задните колела посредством шест степенна електрохидравлична ръчна скоростна кутия (демек няма педал за съединителя). Ускорението в стандартната дисциплина 0-100км/ч отнема 4.6 секунди. В салона на 360 няма изненади, виждал съм го на снимки безброй пъти. Всичкое семпло и просто, но за сметка на това покрито с кожа. Така и трябва да бъде, това е истински спортист. Седалката е удобна, позицията е идеална, дойде време да потегля. За разлика от останалите два автомобила, тук с газта трябва да се борави много внимателно, в противен случай автомобилът придърпва при потегляне и движение с ниска скорост. Но мен ниската скоростне ме интересува в случая и бързам да забия крак в земята и да изредя предавките. Ускорението е рязко, приятно и съпроводено от звука, който лично аз разпознавам, когато го чуя през три пресечки като Ferrari. Ужасяващо приятен когато си в колата (иначе не съм му страшен фен, защото отстрани предпочитам да слушам боботещи 'осмаци' тип AMG). Скоростната кутия е бавна, нерафинирана и 'ритаща'... обаче това някак ми харесва, поне на пистата. Управлението е леко нервно, но сигурно. Мен 360 ме предразположи към най-бързо каране в сравнение с DB9 и 911 и също така ме зарадва най-много.Сякаш имах по-ниски очаквания, но явно Ferrari има причина да е това, което е като име (сори Lamborghini, просто Ferrari е от друга планета).
Снимки
Ferrari 360 Modena Ferrari 360 Modena Ferrari 360 Modena
0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    automotive ( преди 10 години )
    Аз си мислех, че до 430 вече ще са ги подобрили. В 360 както и да настъпвам все превключваше така бавно.Иначе за мен им е много сходен звукът на двата модела, поне отстрани, но е въпрос на вкус и предпочитания. На мен отстрани по-нискооборотните V8 ми харесват повече, но не съм карал такъв.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Man ( преди 10 години )
    Добре си го написал, макар и по голяма част да е инфо за колата, което всеки може да си провери сам.Интересно ми стана за две неща:1. Скоростите, факт, че придърпва и не е комфортно. Карал съм следващото Ф430 в Маранело и там беше така. Като натиснеш добре, тогава радва бързото превкл. иначе с ниска скорост не е най-мекото превл.2. Звука, незнам как е 360 на живо, но 430 вади епичен звук и не мога да повярвам, че гърленото боботене на компресорен В8 може въобще да се сравнява с Ферари.
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Automotive ( преди 10 години )
    *** (и другите подобни на теб). Провери automotive(.)blog(.)bg. Аман от ***, вместо да си чете и да си трае или да пита нещо за колите, то само глупост и злоба. Пп. Надявам се линкът ми към блог бг да не бъде изтрит, все пак сте все в групата на Инвестор :)
  • #14
    5 rate up comment 6 rate down comment
    hhahahahha ( преди 10 години )
    и като се събуди .... краката ти отвити
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    automotive ( преди 10 години )
    Прав си, наистина не можах да се повозя на колите, защото бях зает да ги карам... тъжно, а? Оценките са еднакви, защото не съм давал оценки...очевидно е, ама кой да мисли? ;)
  • #12
    4 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Няма лошо че си правиш тест драйв , но поне да беше се повозил в някоя от колите . Все пак става въпрос за споделяне на мнение и впечатление от дадените коли , а не да прилагаш дадено мнение от друг човек било то в статия или друг източник . И поне давай различни оценки на колите според твоето мнение . Не виждам как 911 и 360 Модена може да имат еднакви оценки ;)
  • #11
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Петко, когато ти порасне чурката се надявам животът ти да се промени към по-добро. Поне няма да ти е скучно, защото ще има с какво да играеш.Гошко - 32 години, град Варна
  • #10
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Петко ( преди 10 години )
    Не се хвали. Тъпо е написано. Петко - 12 години, град Пловдив
  • #9
    11 rate up comment 3 rate down comment
    automotive ( преди 10 години )
    Благодаря, анонимни ми ***, за комплимента. Оценявам мнението ти, че стилът ми на писане става за списание :)
  • #8
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Още по-интересно е да го прочетем в някое списание - както впрочем си го направил и ти...