...а след смъкването на задните облегалки и повдигането на седалката, се получава доста голямо пространство с равен товарен под, където може да се пренася каквото човек поиска, без да бъде ограничен от някакво стъпало. Цена/качество е показател, който не може да бъде достигнат от нмикоя друга кола не само в тоя клас. Е, аз ви написах набързо подробен тест, че гледам някои недоволстват.
...Що се отнася до другите десятки, аз съм почти съгласен. Удоволствието от шофирането е 10, въпреки не толкова мощния на хартия мотор. Все пак колата върви като по релси, а на ниските предавки има достатъчно аванс от мощност за бързи изпреварвания. Надеждността дори е 11-ка, ако питате мен. Трудно ще се намери по-надеждна кола за тия пари. Дори да се появи някоя така, то тя ще струва поне хилядарка отгоре, което губи смисъла от покупка. Багажника е напълно достатъчен за ежедневието...
...Що се отнася до маневреността...ами 9.6 метра диаметър на завой доколкото се сещам. Това е доста по-малко от повечето конглокентни автомобили в тоя клас. За икономичността не е толкова икономична, но спокойно средния разход се смъква до 6.5-6.7 литра на 100 км при спазване на всички скоростни ограничения. Дори и с климатик. Оборудването на тоя автомобил зависи от това, на какъв автомобил е попаднал човек или какво е поръчал в магазина, но за парите си колата имаше достатъчно екстри.
Ами колата си е дори голяма за жена. Моята приятелка се учи на същата кола и дори и бе трудно да нагласи седалакта и волана . така, че място има и отпреди отзад, ако колата се кара от жена. За мъж място има, ако е до 185 сантиметра висок. А когато аз за първи път се качих в тая кола и опипвах материалите, те ми се сториха достатъчно качествени на повечето места. Таблото е меко, за разлика от конглокенцията от тия години. В лакетника на вратата има мек плат, който не позволява ръката да изстине...