Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Infiniti Q45

9.3
Закупена: 2014 г., Пробег: 6500 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
9
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • сравнително малък багажник, с материали не онговарящи на нивото на колата
Infiniti Q45 От: Nabludatel 02.06.2014 11939 прочитания 31 коментара
Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
поведение на пътя и цена/качества
Начин на каране:
спортно
Допълнителни бележки
Всъщност става въпрос за новото Инфинити Q50 hybrid AWD, но в автомедиата липсва такъв модел. Нищо, че четохме наскоро дежурния тест-драйв на редактора... ;-) 1.Технически параметри: Колата е от горния среден клас - в една категория с Мерцедес С350 AMG-paсkage , БМВ 335 М-performance и Ауди S4. Но в някои отношения този автомобил сякаш пристига от друга галактика! Визуално в интериора средната конзола напомня в известна степен на нашумялата Тесла S - в случая е с 2 дисплея, които командват 90% от всички функции - настройки по автомобила, навигация вкл. и на БГ, климатизация, режими на работа, сигурност, аудио-система и т.н. За разлика от ОРС например, тук бутоните са сведени до минимум - всъщност повечето са по волана. Автомобилът е оборудван с ДВГ 3.5литра - 300к.с. и ел.мотор - 64к.с. Това е т.нар direct response hybrid със системна мощност от 364к.с. и 550НМ въртящ момент. И е доста "quick" в рекцията и сработването между двата двигателя!Разполагате с 4 режима на настроики на ДВГ, скоростна кутия, окачване и волан - еко, стандарт, спорт и персонал. Разликата между тях е доста отчетлива, като в персонал имате доста широки възможности за индивидуализиране на поведението на пътя. Ако карате кротко, на градско или с чести спирания/тръгвания ел. мотора поема почти 60-70% от работата по задвижването, като ДВГ се включва рядко и то предимно за зареждане на акумулаторите. При по-здраво настъпване на педала на газта обаче колата реагира като ужилена, ДВГ се развърта без усилие до 7000оборота и подпомогнат от ел. мотора резултата е впечатляваща динамика. Според мен днес това е може би най-доброто задвижване за автомобил със спортни претенции и то с реален разход при здраво настъпване средно около 13л/100! Тук нямаме никакъв турбо-лаг, реакциите са спонтанни, незабавни и усещането е, че под капака работи поне 5литров атмосферен мотор! Скоростната кутия е познатата но доусъвършенствана 7-степенна на Инфинити, с бърза реакция при смяна на скоростите и възможност за ръчно избиране от волана. Перата впрочем са същите магнезиеви, които се ползват и при GT-R. Интериорът е по японски перфектно изработен, с внимание към детайла, много кожа и истински алуминий. Колкото и да е странно обаче точно тук откривам и някои слабости в този иначе почти перфектен автомобил. Усещането е, че колата като че ли е правена "опред-назад", т.е. колкото по-назад отиваш толкова материалите стават по-обикновени, като това важи особено за багажника. Той е с приличните 400литра обем, но вложените материали и изработка не са нивото на колата като цяло. Но това е "мрънкане на високо ниво", както казва Джеръми Кларксън ..;-) Иначе Q50 hybrid AWD е над 1800кг (и заради батериите), перфектно балансирана е 50:50, системата 4х4 е ATTESA E-TS позната и от GT-R, т.е. винаги тръгва на задно и се движи на задно, но ако започне буксуване до 50% от мощността се прехвърлят отпред. Тази кола се чуства повече като със задно задвижване отколкото 4х4. Сега за другата "новина" в този автомобил - Direct Adaptive Steering (DAS) или първото в света управление "по жица". Веднага казвам, че ефекта е много-добър! Това управление ви дава възможност да настроите реакциите на волана от крайно "мек" до доста "тежък" и директен. Всеки може да намери най-доброто за своя стил на каране. Още един плюс особена за нашите пътища - DAS елеминира почти напълно влиянието на дупките и коловозите върху управлението на колата, а това е много важно особено при по-спортно каране в завои. Мисля, че това нововъведение ще го видим скоро при всички сериозни производители в една или друга версия. Струва си! 2. Инфотеймънт: Ами заслужава да се отдели от другите чудесии на този автомобил. В Инфините го наричат Infiniti InSuite - обединява почти всички електронни помощници в сравнително лесен алгоритъм за работа. Малко досадна е системата за 360 градусова сигурност, която често си позволява да взема решения без да пита шофьора относно сигурността около колата, но нейсе - ще свикнем и на това! Иначе още при покупката получавате персонален код за онлайн връзка с Инфинити центалата и получавате всички приложения и ъпдейти, касаещи автомобила по интернет. Аудио системата е последно поколение Bose и се справя достойно със задачите си, особено като се има предвид, че колата е толкова тиха, че на заден ход издава пиукащи звуци за да не прегази някой... 3. Сервиз, цена/качества: Ненапразно ги включвам на едно място. Според мен най-добрите гаранционни и сервизни условия днес се осигуряват от Инфинити и Лексус. Специално Инфинити дават 5г./150000км удължена гаранция с куп предимства за първия собстевник - напр. ако пътувате в чужбина и случайно колата се повреди в рамките на ЕС до 2ч след обаждане на специален номер с вас се свързва представител на Инфинити който ви предлага заместващ автомобил или престой за тяхна сметка в 5 звезден хотел, съответно 1-ва класа самолетен билет ако се налага по-дълъг ремонт на колата ви. Това не съм го пробвал, но заради един дребен проблем колата тярбваше да стои 48часа в сервиза - веднага бе осигурен заместващ автомобил и то М hybrid! Нека не звучи рекламно, но поне до момента условията и отношението в Инфинити център - София са несравними с което и да е друго автомобилно представителство и/или сервиз в България, а май и не само там. Инфинити Q50 hybrid AWD не е евтина кола, но дава повече от преките немски конкуренти - и екстри и мощност и нови технологии. Относно другите качества по-натам ще гледам да направя обещаното сравнение Q50 - S4 - OPC.
Снимки
Infiniti Q45 Infiniti Q45 Infiniti Q45 Infiniti Q45 Infiniti Q45 Infiniti Q45 Infiniti Q45 Infiniti Q45 Infiniti Q45 Infiniti Q45
0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Това Рено е доста луксозно!
  • #27
    1 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Едно време комплексарите си купуваха БМВ-та, сега минаха на Инфнити. ;) Като има знам цените на тия марка, оценка 9 за съотношения цена/качество си е направо виц. Бедните ни богаташчета. :)
  • #26
    7 rate up comment 0 rate down comment
    браво на автора ( преди 4 години )
    Страхотен автомобил и чудесен подробен тест. Остава да изкараме една камара пари :)
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    нововнос ( преди 4 години )
    Баровец :)
  • #24
    16 rate up comment 2 rate down comment
    фермера ( преди 4 години )
    От написаното си личи че теста е написан от човек със професионални познания.И аз карам Инфинити но не се интересувам в детайли от подробностите.Мушкам го между тракторите,сипвам нафта и карам.Имал съм възможност да карам дълго М хиблид и веднага след това Q50.Мога само да ви кажа че Наблюдателя скромници Колата е от друга ера,управлението е невероятно и позволява траекторий при който би се влючила стабилизирацата система при другите модели.Да я кара без ПТП-та и да споделя впечатление от нея
  • #23
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Очен лекар ( преди 4 години )
    До авторско право: Съветвам те да се прегледаш при мен. Спешно е!
  • #22
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Авторско право ? ( преди 4 години )
    Е кажете това на сн.1 не е ли БМВ Х1 ?? Гати наглите азиатски копирачи !
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 4 години )
    Наблюдател, какво те накара да избереш това пред Lexus GS 450h? Предполагам си правил сравнения и ми е интересен анализа ти?
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    to ( преди 4 години )
    трябва да отделя и аз време да напиша размисли и страсти по новия си ажтомобил. който замени старта ми мазда 323ф, която му служи много добре 6/7 години. След като мине повече време и имам по обстоен поглед над БМВ 320xd automatik 07/2013. ще драсна някой ред тук.
  • #19
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Driver ( преди 4 години )
    Ездача - що не си яздиш там магарето ли, катъра ли, гоуфа ли, ами се праиш на отворко по форумите? Продай 20-30 ниви на дедо си, събери парички па си купи ако не такава поне подобна кола и тогава раздавай акъл, който никой не ти иска, кой как да си прави колата! Айде, щом като не знаем ТИ специално какво караш да вземеш да го покажеш, както правят хората тук! Или не е за показване? Аман от доморасли критици!