IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Seat Leon

8.4
Закупена: 2013 г., Пробег: 1200 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
9
Цена/Качество
8
Качество на материалите
8
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • Висок товарен ръб на багажника
  • Няма дори като опция заден подлакътник
Seat Leon От: Goblok 23.11.2013 22317 прочитания 17 коментара
Начин на ползване:
личен
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Преди няколко месеца,когато поръчах колата написах коментар относно Seat Leon FR и споменах,че ще си купувам новият Leon.Тогава някакъв сопол ме посъветва “да си сменя напиканите гащи като се събудя” и т.н.Четири месеца чакане си заслужаваха.Със сменени гащи разработвам Leon-a.Колата е Style,1.4 TSI,140 к.с.Допълнително поръчах-LED фарове,Seat sound system, Media system plus,сензори за дъжд и светлина,затъмняващо се огледало(пакет Convenience),металик ,17” джанти,огледала с паркинг позиция,резервна гума.Преди това карах Astra H GTC,която пак бях взел нова.Имах нужда от нещо по-удобно и в същото време компактно и подходящо за града.Смятах да е отново Opel,основно заради надеждността ,но актуалната Astra е тежка (над 200 кг разлика със Seat-a),тромава и с не особено атрактивен дизайн.Сега за Seat-a.Двигателят е динамичен.С ремък е,който се сменя на 210000 км.Ускорява отлично при ниски обороти,работи тихо без вибрации. Разходът за сега е средно 6.3/100,което е приемливо.Аз лично бих искал резервоарът да е малко по-голям от 50 л.FR моделите имат доста стегнато окачване,Style е разумен компромис между твърдост и комфорт.Управлява се леко и много сигурно в завои.Благодарение на допълнението (XDS) към електронната блокировка на диференциала ускорението в завой е по-ефективно.Скоростите се превключват гладко.Багажникът е предостатъчен.С жена и дете на 3 години съм и винаги успяваме да вместим всичко в 380-те му литра обем.Товарният ръб е висок (77 см от земята,ако не се лъжа),но това би имало значение само в случай,че често се превозват тежки неща.В купето е много по-просторно от колкото в Astra-та,особено на задните седалки.Недостатък там е изненадващо високия за кола с предно предаване тунел на пода.Видимостта е също по-добра при Seat-a.Музикалната система си струваше,звука е отличен.Touch screen-a предлага доста менюта,но и разсейва много. Таблото и волана не са претрупани с безброй бутони.Като цяло ергономията е добра,за сега не съм се сблъсквал със странни решения в това отношение.Нямаше да е лошо да има поставка за очила,която е често срещана при други марки.Това което ме изненада най-много и то приятно е изключително добрата шумоизолация,дори при висока скорост.При тест на ADAC шумът е по-нисък от Golf и Audi A3(1.4 TSI) при 130 км/ч. За външен и вътрешен дизайн няма да пиша,там всичко е въпрос на вкус .За надеждност е рано да се говори,колата е съвсем нова.Баща ми има Ibiza 2009 година и няма грижи.Дано и Leon-a е без проблеми,а живот и здраве,като стане на 5-6 години като Astra-та ще го сменя.Seat сериозно са вдигнали летвата,както по отношение качеството на материалите и сглобката,така и ценово за съжаление .От друга страна колата няма силно изразени недостатъци.Leon-a със сигурност не е най-добрата кола на света,но определено е много добра и бих я препоръчал.По-подробни наблюдения бих споделил след като навъртя повече километри.
Снимки
Seat Leon Seat Leon Seat Leon Seat Leon Seat Leon Seat Leon
0 от 500
  • #4
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Mai iskat da kopirat Alfa Giulietta ops,grshka,nali na tozi seat dizainera e italianec :D. BIva kolata
  • #3
    24 rate up comment 0 rate down comment
    cop ( преди 6 години )
    честито имам ибиза и също съм на мнение че сеат не е никак лоша кола,за леон конкретно по добра визия от голф това е лично мое мнение,да си я караш със здраве,много безаварийни,рядко има толкова интелигентни мнения като твоето.и един въпрос колко струва удоволствието ако не е тайна.
  • #2
    26 rate up comment 2 rate down comment
    nikito_blend ( преди 6 години )
    Аз лично не съм фен на Seat най вече защото е собственост на VW, но изглежда добър автомобил. Този ремък е доста интересен но пак отстъпва на веригата по километри. Тук се сменя на 210 000 км. докато на мен ми казаха че на 250 000 се проверява какво е положението. Двигателят за тази мощност е доста икономичен но турбината помага това да се случи. Честито с много безаварийни километри и удоволствие от шофирането.
  • #1
    57 rate up comment 1 rate down comment
    Алекс ( преди 6 години )
    Хубав тест от интелигентен човек. Поздравления и пожелания само за гориво да харчиш пари!