IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Seat Leon

8.4
Закупена: 2013 г., Пробег: 1200 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
8
Оборудване
8
Пространство
9
Цена/Качество
8
Качество на материалите
8
Разход на гориво
8
Удоволствие от шофирането
9

Какво не ти харесва

  • Висок товарен ръб на багажника
  • Няма дори като опция заден подлакътник
Seat Leon От: Goblok 23.11.2013 22317 прочитания 17 коментара
Начин на ползване:
личен
На кое качество на автомобила най-много държиш:
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Преди няколко месеца,когато поръчах колата написах коментар относно Seat Leon FR и споменах,че ще си купувам новият Leon.Тогава някакъв сопол ме посъветва “да си сменя напиканите гащи като се събудя” и т.н.Четири месеца чакане си заслужаваха.Със сменени гащи разработвам Leon-a.Колата е Style,1.4 TSI,140 к.с.Допълнително поръчах-LED фарове,Seat sound system, Media system plus,сензори за дъжд и светлина,затъмняващо се огледало(пакет Convenience),металик ,17” джанти,огледала с паркинг позиция,резервна гума.Преди това карах Astra H GTC,която пак бях взел нова.Имах нужда от нещо по-удобно и в същото време компактно и подходящо за града.Смятах да е отново Opel,основно заради надеждността ,но актуалната Astra е тежка (над 200 кг разлика със Seat-a),тромава и с не особено атрактивен дизайн.Сега за Seat-a.Двигателят е динамичен.С ремък е,който се сменя на 210000 км.Ускорява отлично при ниски обороти,работи тихо без вибрации. Разходът за сега е средно 6.3/100,което е приемливо.Аз лично бих искал резервоарът да е малко по-голям от 50 л.FR моделите имат доста стегнато окачване,Style е разумен компромис между твърдост и комфорт.Управлява се леко и много сигурно в завои.Благодарение на допълнението (XDS) към електронната блокировка на диференциала ускорението в завой е по-ефективно.Скоростите се превключват гладко.Багажникът е предостатъчен.С жена и дете на 3 години съм и винаги успяваме да вместим всичко в 380-те му литра обем.Товарният ръб е висок (77 см от земята,ако не се лъжа),но това би имало значение само в случай,че често се превозват тежки неща.В купето е много по-просторно от колкото в Astra-та,особено на задните седалки.Недостатък там е изненадващо високия за кола с предно предаване тунел на пода.Видимостта е също по-добра при Seat-a.Музикалната система си струваше,звука е отличен.Touch screen-a предлага доста менюта,но и разсейва много. Таблото и волана не са претрупани с безброй бутони.Като цяло ергономията е добра,за сега не съм се сблъсквал със странни решения в това отношение.Нямаше да е лошо да има поставка за очила,която е често срещана при други марки.Това което ме изненада най-много и то приятно е изключително добрата шумоизолация,дори при висока скорост.При тест на ADAC шумът е по-нисък от Golf и Audi A3(1.4 TSI) при 130 км/ч. За външен и вътрешен дизайн няма да пиша,там всичко е въпрос на вкус .За надеждност е рано да се говори,колата е съвсем нова.Баща ми има Ibiza 2009 година и няма грижи.Дано и Leon-a е без проблеми,а живот и здраве,като стане на 5-6 години като Astra-та ще го сменя.Seat сериозно са вдигнали летвата,както по отношение качеството на материалите и сглобката,така и ценово за съжаление .От друга страна колата няма силно изразени недостатъци.Leon-a със сигурност не е най-добрата кола на света,но определено е много добра и бих я препоръчал.По-подробни наблюдения бих споделил след като навъртя повече километри.
Снимки
Seat Leon Seat Leon Seat Leon Seat Leon Seat Leon Seat Leon
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Николай ( преди 5 години )
    Здравей ! Ако е дошло време за продажба на возилото, аз имам интерес ! Виждам, че си писал за продажба след 5-6 години и затова отправям предложение. Може да ми пишеш първоначално на имейл ако имаш интерес - nikovasileff***abv.bg
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В брой 02/2018 на АМS има 100 000 км тест.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
  • #11
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Смятай, че още не е каран тоя Сеат и си му дал надеждност 8.След 70-80000км ще му даваш надеждност 4 най-много.Съчувствам на всеки, който се е набутал с нещо произведено от Фолксваген
  • #10
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Съсед ( преди 10 години )
    Ти си с опел кадета още,мечтаеш за сеат,но и пари трябва.....
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    *** ( преди 10 години )
    Може би цента е около 40 000 лв. (конкретно за тази кола с допълнителните екстри) или се лъжа?
  • #8
    24 rate up comment 1 rate down comment
    Милен ( преди 10 години )
    Карах такава доста време по наем в чужбина. Пробвал съм и 1,4TSI и 2.0TDI. Страхотен автомобил. Доста повече ми харесва във всяко едно отношение спрямо голф 7 (и него имах възможност доста да го покарам). Поздравление за добрия избор и безаварийно каране !
  • #7
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    1.8Т е съвсем друга бира. 1.4 като се напомпа повече (170-80 коня нагоре) почва да прегрява, скапва свещи и още един куп нездравословни неща
  • #6
    11 rate up comment 0 rate down comment
    @Roadrunner ( преди 10 години )
    не му пълни главата с глупости за тунинг на тоя смешен мотор, че след това ще реве много. То ако беше само чип и ауспух никой нямаше да си купува по-големи двигатели.
  • #5
    15 rate up comment 15 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    4estito za kolata,mnogo dobar izbor na dvigatel,oborudvane i cviat.Edinstveno,koeto i lipsva spored men e DSG