IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf

7.5
Закупена: 2008 г., Пробег: 80 000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
3
Пространство
7
Цена/Качество
8
Качество на материалите
6
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • ниско ниво на оборудване
  • дизел от старо поколение
VW Golf От: Inniskilling 26.06.2013 8331 прочитания 53 коментара
Начин на ползване:
предимно извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
добро пътно поведение
Начин на каране:
нормален
Допълнителни бележки
Като цяло, колата е "две в едно": много икономична (за 80 000 км никога не съм надвишавал 5.0л/100 км, вярно с Екcелиум на Тотал и по почти идеалните френски пътища), но е по-бърза (максимална скорост 190 км/ч, 0-100 км/ч за 11.3) от повечето нови дизели от категорията: скопени са от нормата Еуро 5, за новата 6 не ми се мисли). Много проста концепция, архаичният дизел 1.9 ТДИ се справя чудесно (например в планината) или на дълъг път (Париж - Барселона, 1200 км за един ден, без кой знае каква умора), без съмнение е много по-удачно решение - от преди 6 години - от недомислиците като Т Приус (карал съм я, е*ати електрокара). В заключение, не лоша колица, но вече за музея.
Снимки
VW Golf VW Golf VW Golf
0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Христо, Христо не прави тестове на коли в които изобщо не си се качвал! Когато си купиш автомобил, и го покараш някоя и друга година, може и да разбереш какво си купил.
  • #28
    8 rate up comment 1 rate down comment
    hristo ( преди 10 години )
    Honda Civic 1.6 I-DTEC
  • #27
    10 rate up comment 2 rate down comment
    hristo ( преди 10 години )
    Благодария за всички мнения, момчета и момичета, включително "приуските". Както беше обещано, след една две седмици ви представям първа среща с Хонда 1.6 : според повечето специалисти най-модерният дизелов мотор в класа. Може би за каращите (наистина) и разбиращите (повече или помалко) няма да е безинтересно да сравнят този мотор с предхождащите го. Взех колата вчера и трябва да я покарам преди да говоря...не че обратното не се среща често.
  • #26
    3 rate up comment 2 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Ти за ценови листи ли ми говориш? Който купува по ценова листа е меко казано ***. Говоря ти за реални цени на реален пазар - например в германия. Направи си справка в мобилето за да не се излагаш. Немските премиуми вървят с отстъпка 5-10%. Повече няма. При лексус отстъпката започва от 20%, а ако има повече екстри стига до 35%. И няма нищо лошо в това. Даже мисля да си взема до няколко години ново инфинити, там съм намирал с 40% надолу от листата. Пазарна икономика се нарича този феномен :)
  • #25
    4 rate up comment 13 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    хахахаха, лексус въвели нещо... Въвели са това да са псевдо премиум със смешно ниски цени... друго не са въвели. Целия свят се прекланя пред немската тройка, това са истинските премиум автомобили. И няколко модела на инфинити. И благодаря на дошо за минусите, радвам се винаги щом съм го подразнил :)
  • #24
    4 rate up comment 16 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Изложи се. Японските коли, които се предлагат на европейския пазар винаги са назад. Има 1 модел, който е много спорно дали е иновативен, и това е приус, но за него нека не отваряме темата, защото той всъщост е много по-вреден от бензиновите коли. Но въпроса е че японските коли, които се продават тук, не са положили и 1 иновация. LED светлините пъви навлезоха масово от ауди, ESP навлезе от мерцедес, самопаркирането не мога да кажа кой първи го предложи но пак беше от немците. Факти, факти...
  • #23
    4 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Е как да не се повреждат, това е нормално. Има основно разминаване в колите от европа и от япония. Европейските са хубави, скъпи, за екстри се доплаща, изкарват 7-8 години без проблеми и след това който ги кара да му мисли. Японските са грозни, за сметка на това имат екстри, но всичко е копирано от европейските и навсякъде се усеща че липсва елемента на иновативност или има нещо което не е наред точно защото е копирано от патент. За сметка на това ламарината ще издържи по-дълго от немската.
  • #22
    2 rate up comment 17 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Да си купиш трошьота ако има сходна кола на ФВ за същите пари... срам! В единя случай говорим за евтина японска ламарина с недомислена техника, в другия за красива немска инжинерна мисъл с внимание към всеки детайл! Да не говорим че единствената японска кола която доставя удоволствие от шофиране като европейските е инфинити и братските нисан. Другите са пълна трагедия.
  • #21
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе който хвали приус, особено тоя грозния от видеото долу най-добре да се гръмне. Ако ще и 1 литър да харчи, аз в такава грозотия не се качвам. Тойота за съжаление още не могат да научат вкуса на дизайна на европееца. Наскоро карах най-новия авенсис фул макс - вътре наистина много приятна машина. Но копчетата са доста тъпо наредени, звука не се управлява от въртящо копче, ами от 2 бутона нагоре и надолу и то чак от дясната страна на екрана! Отвън обаче е много грозна :( Така че това е минуса...
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Ъ ( преди 10 години )
    Как няма да има професори и разбирачи, тук всички разполагат с всичко! :)) Пикльовци такива!!! :)))