IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW Golf

7.5
Закупена: 2008 г., Пробег: 80 000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
3
Пространство
7
Цена/Качество
8
Качество на материалите
6
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • ниско ниво на оборудване
  • дизел от старо поколение
VW Golf От: Inniskilling 26.06.2013 8331 прочитания 53 коментара
Начин на ползване:
предимно извънградско
На кое качество на автомобила най-много държиш:
добро пътно поведение
Начин на каране:
нормален
Допълнителни бележки
Като цяло, колата е "две в едно": много икономична (за 80 000 км никога не съм надвишавал 5.0л/100 км, вярно с Екcелиум на Тотал и по почти идеалните френски пътища), но е по-бърза (максимална скорост 190 км/ч, 0-100 км/ч за 11.3) от повечето нови дизели от категорията: скопени са от нормата Еуро 5, за новата 6 не ми се мисли). Много проста концепция, архаичният дизел 1.9 ТДИ се справя чудесно (например в планината) или на дълъг път (Париж - Барселона, 1200 км за един ден, без кой знае каква умора), без съмнение е много по-удачно решение - от преди 6 години - от недомислиците като Т Приус (карал съм я, е*ати електрокара). В заключение, не лоша колица, но вече за музея.
Снимки
VW Golf VW Golf VW Golf
0 от 500
  • #19
    23 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 11 години )
    Само не можах да разбера, защо го плюете човека?!!? Написал е ревю за колата си, ако някой се е замислил да си вземе подобна, да прочете и да му е от полза! Евала, за което! И веднага "професори" и "разбирачи" започват с нападките и да се покажат"колко много разбират" и как всичко знаят.... МъккааЕ това е един от основните проблеми на българина, тук се вижда жив пример!
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До анонимния ( преди 11 години )
    "забравих това да допълня онова " няма нужда - твоето мнение е без значение ! Супер технология момче да ти обясня е Teslamobil , Кола на въглерод и т.н . Супер технология Приуса е бил преди 10 години - сега НЕ ! и не сравнявай най новото поколение на приус със кола на 9 години !!! А до колкото до проблема с дюзите на голфа зависи с какъв двигател е-2.0ТДИ 140к.с. от 2004 г. е със дюзи на Siemens които се чупят много да. Но в случая говорим за 1.9 ТДИ който е с дюзи на Bosch а те доста надеждни
  • #17
    11 rate up comment 4 rate down comment
    cop ( преди 11 години )
    возил съм се на петица голф,много приятна кола,двузонов климатроник,разход 4,4,говорете си каквото искате за голф,това е една добра кола,а колкото до таблото еми купете си мазерати,и ще седите в лукс,колата според джоба,така мисля
  • #16
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какви приуси сънувате, теста е за Голф. Направете си тест за приус и се лигавете там колкото искате.
  • #15
    9 rate up comment 8 rate down comment
    груди ( преди 11 години )
    От всичките хибриди на пазара, Приуса според мен е най-грозен и най-бабешки за каране. В случая и аз щях да избера тракащ Голф вместо Приус. Вече ако говорим за лексус или инфинити хибрид с много коне нещата са други.
  • #14
    2 rate up comment 13 rate down comment
    bg ( преди 11 години )
    Забравих да коментирам и външния вид на Приус - отвън е леко казано не привлекателна ,а вътре все едно дете е рисувало таблото . А кола толкова грозна от вътре как ще я карам постоянно !
  • #13
    9 rate up comment 19 rate down comment
    bg ( преди 11 години )
    Да и на Приуса след 2-3 години като трябва да сменяш батерията и ще изръсиш пари за още една кола ! И като не ти се дават тези пари ще караш мършав 1.5 мотор който гори 8 градско и на таблото ще мигат лампички "дай пари" .
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    hristo ( преди 11 години )
    Не зная какъв опит имаш с ТП, но поведението и (особено в завои) е лошо: докато евтинджоският Голф ми "съобщава" (чрез волана, поведението на предницата), че трябва да намаля много преди да се включи ЕСП-то, ТП филтрира всичко и не връща никаква информация, може страх да те хване. В хибрида просто не можеш да приложиш навиците и уменията придобити при по-спортно каране (кавички, защото колата не е никакъв спортист). ТП просто не може да се кара динамично.
  • #11
    1 rate up comment 6 rate down comment
    hristo ( преди 11 години )
    По-кротко, Зайо Байо, да не дърпаме ушичките :). Събираме се тук да се позабавляваме, но недей да ми фамилиарничиш, не понасям.Карал съм ТП, мой добър приятел го има, и ето какво ще ти кажа:В града е практична, безшумна и не харчи нищо. Аз като съм писал, че дизелът ми е архаичен, е затова: в града е уморителен. Във всяка друга ситуация и най-вече на магистрала и особено ако има изкачвания, ТП харчи повече, по-шумна е, особено при ускорение бензиновият мотор ше ти продъни ушите.
  • #10
    14 rate up comment 2 rate down comment
    miro ( преди 11 години )
    Nishto osobenno e tazi masovka,narodnata kola,e 6tom ti haresva karai si q oshte. No za hondata tam e druga bira ;D