Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Renault Megane

9.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 27 000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Ограничено пространство за пътуващите отзад
  • Предните чистачки не чистят до края
Renault Megane От: wertigo 27.06.2012 27559 прочитания 120 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
сигурност и безопастност за пътниците
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Автомобилът е Рено Меган III, 105 к.с. dCI двигател (в пиклиста за Характеристика липсва 105 к.с. двигател). Закупен е като нов, един от последните правени в Испания, преди производството да се изнесе в Турция. Не би трябвало да е минус, тъй като компаниите си имат процедури по управлението на качеството. Защо точно рено Меган? Най-важното за мен е безопасността на пътниците. Рено Меган постигна максималните 37/37 точки в Euroncap (www.euroncap.com) заедно с Нисан Кашкай. Второто условие бе цената, бюджетът бе до 30-32 000 лева и това направи автомобилът безапелационен победител. Какво получих? - Външният дизайн и линия са много красиви, особено предния "начупен" капак. Профилът не е случаен, тъй като има едно от най-ниските съпротивления с въздуха в този клас автомобили. Това неминуемо води до понижен разход на гориво. - Вътрешният дизайн е изчистен, абсолютно комфортни седалки от дишаща материя, последно поколение подглавници и лумбална подпора за водача на МПС. Воланът и скоростния лост са от кожа и много приятни на допир. Електронният скоростомер прибавя фентъзи усещане за човек, седнал за първи път в автомобила. материалите са приятни на допир и на око се вижда, че не са евтини. Мястото за пътниците отпред е в изобилие, отзад обаче не е подходящо за много едри или високи хора (над 185 см.). Автомобилът явно е проектиран за семейства с 1-2 деца и като такъв е идеален. Добра изолация на купето. Багажникът е напълно достатъчен за наколко сака и куфара - като за 4-членно семейство. - Оборудване - системите за сигурност в базовия модел са налични всичките, а именно: 6 въздушни възглавници, последно поколение (двукамерни), системи за контрол на траекторията, против буксуване, спирачен асистент, колани с дообтегачи и ограничител на натоварването, здрава конструкция на купето. Няма въздушна възглавница за коленете на водача, но в случая не е необходимо, видимо от тестовете на автомобилостроителя. Круиз контрол и ограничител на скоростта се грижат за комфорта при дълги пътувания, двузонов климатроник и охладена жабка - за околните ви температури. Управлението на автомобила е феноменално, може би и заради електронното сервоуправление, а спирачките "вадят" един от най-късите спирачни пътища за този клас. 5 скорости. -Двигателят - не разбирам от двигатели. Беше ми трудно 1-2 дни да свикна от бензинов на дизелов, но този, 105 к.с. е доста еластичен и ме залепва за седалката при по-агресивно каране. Ще ми се да е по-мощен, заради адреналина, признавам си, но за семеен автомобил е повече от идеален. Разход - твърдо 6.4 л/100 км градско. Тук има разминаване с производителя, който посочва 5.5 л/100 км в някакви си техни тестове. Климатроника никога не се гаси, възможно е и това да оказва влияние. Има по-силно "тракане" само когато зареденото гориво е лошо. Единствените констатирани минуси за повече от 2 години ежедневно зад волана са следните: - мястото на задната седалка би могло да е по-голямо, - предната лява чистачка не чисти до край стъклото и зимата се натрупва сняг, който увеличава невидимата зона на колоната на автомобила, - забелязва се много леко износване на област от кожения волан и скоростен лост. - има възможност за следене на налягането в гумите и това ми липсва - покрива се от по-високото ниво на оборудване на Меган. Бих ли купил отново Рено? Определено да, най-малкото френски автомобил, стига производителите да залагат на сигурността и комфорта. Бях максимално откровен, Емо
0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Pepo ( преди 8 месеца )
    Здр.колега,какво се случва с мегана би ли писал,предстои ми покупка на такъв,.2014 1.5 дци
  • #44
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ilmedin ( преди 6 години )
    Just the type of isginht we need to fire up the debate.
  • #43
    3 rate up comment 0 rate down comment
    wertigo ( преди 6 години )
    ..Както и по джантите, защото и аз се правя на тарикат и ходя при разни ***, вместо в официалния сервиз. Като видях едни *** как ги ожулиха при смяна на гуми, ахнах. Ръцете си оставиха, неграмотниците. Всеки трябва да си върши съвестно работата, та дори и чистач да е.
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    wertigo ( преди 6 години )
    Големи разбирачи сте, ей ! Петков е прав - надолу по ревюто ми е спамено една камара за старите модели на рено. Всеки може да си каже мнението. А форумите - четете си ги. Всеки тарикат си купува кола втора ръка, винаги на 123 хил. км. И после: "Рено са най-големите боклуци". давам ъпдейт: още няколко месеца до 3 години от купуването. Още крушка не съм сменил. Само масло и филтри. Карам всеки ден. Имам само драскотина от някой, паркирл до мен, който широко си е отворил вратата.
  • #41
    1 rate up comment 1 rate down comment
    petkov ( преди 6 години )
    megan, Яв не си чел коментарите... Темата е за меган3, но коментарите обхващат всички мегани. Общо взето логиката на изписаното от мен е меко *** елементарна.... Доволен съм от първият, доволен съм от вторият, с радост бих си взел и третият вариант на меган. Вярвам че не е по-лош от предишните два, а те са наистина здрави машини. Е имат си проблеми, но коя кола на 200 хиляди км. няма проблеми... тук-там нещо се счупи, но за разлика от много прехвалени марки, поне не ме е оставяла на пътя
  • #40
    10 rate up comment 0 rate down comment
    petkov ( преди 6 години )
    Запушват се от листа и други боклуци. Ако си видиш книжката се препоръчва почистване на всеки 6 месеца, аз лично не съм следил 6 месеца, просто от време на време изчиствах каквото има паднало. намират се под стъклото крайно ляво и дясно почистването става за по-малко от 1 мин, но ако не ти се цапа, отиди в сервиз я ти вземат 5 лева я не
  • #39
    8 rate up comment 1 rate down comment
    petkov ( преди 6 години )
    Да продължа Взех си след това меган 2 - бензин 1,6 -110 коня - 2007 година. В момента е на 140 000 км и освен гаранционно сменен компресор на климатика не е пипано нищо по нея. Прави ми впечатление че много често се изказват мнения от от собственици на коли 2-ра употреба внос от майта си с превъртени километражи и съмнителна подръжка. По-надолу четох за един проблем, вода в жабката. Това се получава при запушени дренажни отвори.
  • #38
    9 rate up comment 1 rate down comment
    petkov ( преди 6 години )
    Хайде да напиша и аз нещо, случайно попаднах тук и се зачетох като гледаммай аз имам най-много опит с меганите въпреки че съм карал само 2 1. Меган 1- бензин 1.6-90 коня. първи ремонт на 180 000 км бубина. скоростите не са пипани още двигателя също. Относно "проблемното окачване" ремонт на оригиналното на 230 000 км 8 години след закопуването на колата. Колата още е в движение вече е на над 350 000 км. но си почнаха ръждите и реших да я сменя.
  • #37
    12 rate up comment 1 rate down comment
    night_pz ( преди 6 години )
    Да кажа и няколко думи за ревюто все пак. Добре написано, личи си че автора е доволен, дано така и да остане още поне 3 пъти по толкова километри, защото реално погледнато до 30к рядко има кола която да направи някакъв проблем, първите обикновено започват след 60-70к. И се чудя как може да се захващате за дреболии като изтъркан волан?! Че като се изтърка няма да закъсаш на пътя, а пък за 200лв във Вилнер ще ти го претапицират като копие на ферари ако щеш и то с много качествени материали:)
  • #36
    7 rate up comment 0 rate down comment
    night_pz ( преди 6 години )
    Аз от рено имам по-скоро горчив опит, но все пак моето беше над 10 годишно и то зле поддържано преди мен. Доста пъти ме оставя на пътя за всякакви проблеми. Но пък си имаше и доста добри качества, основно возията и мощния двигател(2.1 бензин беше)