IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Megane

9.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 27 000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Ограничено пространство за пътуващите отзад
  • Предните чистачки не чистят до края
Renault Megane От: wertigo 27.06.2012 27559 прочитания 120 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
сигурност и безопастност за пътниците
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Автомобилът е Рено Меган III, 105 к.с. dCI двигател (в пиклиста за Характеристика липсва 105 к.с. двигател). Закупен е като нов, един от последните правени в Испания, преди производството да се изнесе в Турция. Не би трябвало да е минус, тъй като компаниите си имат процедури по управлението на качеството. Защо точно рено Меган? Най-важното за мен е безопасността на пътниците. Рено Меган постигна максималните 37/37 точки в Euroncap (www.euroncap.com) заедно с Нисан Кашкай. Второто условие бе цената, бюджетът бе до 30-32 000 лева и това направи автомобилът безапелационен победител. Какво получих? - Външният дизайн и линия са много красиви, особено предния "начупен" капак. Профилът не е случаен, тъй като има едно от най-ниските съпротивления с въздуха в този клас автомобили. Това неминуемо води до понижен разход на гориво. - Вътрешният дизайн е изчистен, абсолютно комфортни седалки от дишаща материя, последно поколение подглавници и лумбална подпора за водача на МПС. Воланът и скоростния лост са от кожа и много приятни на допир. Електронният скоростомер прибавя фентъзи усещане за човек, седнал за първи път в автомобила. материалите са приятни на допир и на око се вижда, че не са евтини. Мястото за пътниците отпред е в изобилие, отзад обаче не е подходящо за много едри или високи хора (над 185 см.). Автомобилът явно е проектиран за семейства с 1-2 деца и като такъв е идеален. Добра изолация на купето. Багажникът е напълно достатъчен за наколко сака и куфара - като за 4-членно семейство. - Оборудване - системите за сигурност в базовия модел са налични всичките, а именно: 6 въздушни възглавници, последно поколение (двукамерни), системи за контрол на траекторията, против буксуване, спирачен асистент, колани с дообтегачи и ограничител на натоварването, здрава конструкция на купето. Няма въздушна възглавница за коленете на водача, но в случая не е необходимо, видимо от тестовете на автомобилостроителя. Круиз контрол и ограничител на скоростта се грижат за комфорта при дълги пътувания, двузонов климатроник и охладена жабка - за околните ви температури. Управлението на автомобила е феноменално, може би и заради електронното сервоуправление, а спирачките "вадят" един от най-късите спирачни пътища за този клас. 5 скорости. -Двигателят - не разбирам от двигатели. Беше ми трудно 1-2 дни да свикна от бензинов на дизелов, но този, 105 к.с. е доста еластичен и ме залепва за седалката при по-агресивно каране. Ще ми се да е по-мощен, заради адреналина, признавам си, но за семеен автомобил е повече от идеален. Разход - твърдо 6.4 л/100 км градско. Тук има разминаване с производителя, който посочва 5.5 л/100 км в някакви си техни тестове. Климатроника никога не се гаси, възможно е и това да оказва влияние. Има по-силно "тракане" само когато зареденото гориво е лошо. Единствените констатирани минуси за повече от 2 години ежедневно зад волана са следните: - мястото на задната седалка би могло да е по-голямо, - предната лява чистачка не чисти до край стъклото и зимата се натрупва сняг, който увеличава невидимата зона на колоната на автомобила, - забелязва се много леко износване на област от кожения волан и скоростен лост. - има възможност за следене на налягането в гумите и това ми липсва - покрива се от по-високото ниво на оборудване на Меган. Бих ли купил отново Рено? Определено да, най-малкото френски автомобил, стига производителите да залагат на сигурността и комфорта. Бях максимално откровен, Емо
0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 6 rate down comment
    gold ( преди 11 години )
    тя колата още на 27хил.км.та покарай до към 60хил.и пак напиши едно ревю, но обективно.сигурен съм че тогава поста няма да е с такива хвалебствия.първите една-две години всички се захласват по новите си коли,било то рено или гоуф ,но после идва отрезвяването и равносметката,още по-вече след третата година като свърши гаранцията.опичай си ума и след година я продавай.все още бягай далеч от рено, още по-вече Меган!Питай патило с Меган 2 и Сценик 2007.
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До двамата анонимни по-долу:Прав си за скоростната кутия, което си е така-така е. Търсех, рових, не можах да открия за скоростна кутия, само окачване и кормилна колона..От някъде ми е остана в съзнанието, но не можах да намеря инфо. А на другия анонимен - не съм казвал, че съм взел реното на лизинг. Не е уместно да претендирам с пари, но спестявам четирицифрена сума месечно. По принцип имам за нов Мерцедес, не казвам нищо лошо, просто избрах Рено-то.
  • #17
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    ти ако изкарваше достатъчно парички нямаше да си купиш Меган...хахаха.Сигурно всеки месец му се чудиш как да му платиш вноската за лизинга.ама си карай колата,все пак сис е твой избор.
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    пешо ( преди 11 години )
    аз пък съм виждал нови мегани и под 70хил.с изптрити волани.явно им е слабо място материалите които използват.така е в по-вечето нови модели на Рено.След 2-3 години изглеждат супер амортизирани.
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    недей да пишеш глупости за тази хомологация че моделите били с усилено окачване и ск.кутия.това не вярно, а и повечето нови автомобили от този клас имат N1.обясни моля как се подсилва скоростна кутия.
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До двамата анонимни по-долу:Предполагам има ****ти, както аз, да даваме 30к лева за 'пръчки'. Но какво ни грее, като изкарваме пари и се чудим къде да ги похарчим. Ако бях дилър, щях да искам да ми го подарят, нямаше да ми се плаща надценката :)
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    Понеже коментарите се "върнаха", то съм мотивиран да продължа.До exood - теб те откривам в няколко коментара вече, под различен никнейм - все тези 70 хил. километра, все този 'детски' скоростомер. 1000 пъти да ти кажа бяло, ти ще кажеш черно. Единствената ти нова 'бележка' е за слаба ходова част. Меган има европейска хомологация N1, тъй като е с подсилени ходова част и скоростна кутия, ето защо може да се вземе с данъчен кредит. Пак съм чел повече от теб и пак давам факти, за разлика от теб.
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    Това е последния ми коментар тук.По - голяма простотия не бях виждал. Админе, защо си изтрил "лошите" коментари. Къде са останалите 16 коментара?И винаги когато някой в БГ си направи труда за нещо, ще се намери някой, който да се изачка отгоре. Карайте си автомобилите с "въздух" и "скъпа" пластмаса, моето мнение е непроменено.
  • #11
    15 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 11 години )
    Актуалният Меган наистина е много смислена кола. Действително, багажника е много голям за класа си, а мястото на задните седалки точно обратното. Просто така са го пакетирали. Интериорът си е доста качествен, таблото е от добра и мека пластмаса. Някои хора или не разбират или не са го виждали на живо.Разбира се, има си някои слабости и съотв. силни страни като повечето коли в сегмента. Много от нещата са въпрос на вкус.Със здраве да си я караш.
  • #10
    9 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    Sordo, по принцип си прав. Поколения 1 и 2 имаха доста проблеми - електроника, някоя и друга система, например кормилна и т.н. Надявам се да са изчистени. Мои лични наблюдения - българинът масово не си поддържа колата, ходи по измислени майсторчета, както бях и аз. Възможно е с редовни технически прегледи и правилна употреба, автомобилът да не те остави и на 10-тата година някъде по пътя, та бил той и Лада.