IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Megane

9.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 27 000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Ограничено пространство за пътуващите отзад
  • Предните чистачки не чистят до края
Renault Megane От: wertigo 27.06.2012 27559 прочитания 120 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
сигурност и безопастност за пътниците
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Автомобилът е Рено Меган III, 105 к.с. dCI двигател (в пиклиста за Характеристика липсва 105 к.с. двигател). Закупен е като нов, един от последните правени в Испания, преди производството да се изнесе в Турция. Не би трябвало да е минус, тъй като компаниите си имат процедури по управлението на качеството. Защо точно рено Меган? Най-важното за мен е безопасността на пътниците. Рено Меган постигна максималните 37/37 точки в Euroncap (www.euroncap.com) заедно с Нисан Кашкай. Второто условие бе цената, бюджетът бе до 30-32 000 лева и това направи автомобилът безапелационен победител. Какво получих? - Външният дизайн и линия са много красиви, особено предния "начупен" капак. Профилът не е случаен, тъй като има едно от най-ниските съпротивления с въздуха в този клас автомобили. Това неминуемо води до понижен разход на гориво. - Вътрешният дизайн е изчистен, абсолютно комфортни седалки от дишаща материя, последно поколение подглавници и лумбална подпора за водача на МПС. Воланът и скоростния лост са от кожа и много приятни на допир. Електронният скоростомер прибавя фентъзи усещане за човек, седнал за първи път в автомобила. материалите са приятни на допир и на око се вижда, че не са евтини. Мястото за пътниците отпред е в изобилие, отзад обаче не е подходящо за много едри или високи хора (над 185 см.). Автомобилът явно е проектиран за семейства с 1-2 деца и като такъв е идеален. Добра изолация на купето. Багажникът е напълно достатъчен за наколко сака и куфара - като за 4-членно семейство. - Оборудване - системите за сигурност в базовия модел са налични всичките, а именно: 6 въздушни възглавници, последно поколение (двукамерни), системи за контрол на траекторията, против буксуване, спирачен асистент, колани с дообтегачи и ограничител на натоварването, здрава конструкция на купето. Няма въздушна възглавница за коленете на водача, но в случая не е необходимо, видимо от тестовете на автомобилостроителя. Круиз контрол и ограничител на скоростта се грижат за комфорта при дълги пътувания, двузонов климатроник и охладена жабка - за околните ви температури. Управлението на автомобила е феноменално, може би и заради електронното сервоуправление, а спирачките "вадят" един от най-късите спирачни пътища за този клас. 5 скорости. -Двигателят - не разбирам от двигатели. Беше ми трудно 1-2 дни да свикна от бензинов на дизелов, но този, 105 к.с. е доста еластичен и ме залепва за седалката при по-агресивно каране. Ще ми се да е по-мощен, заради адреналина, признавам си, но за семеен автомобил е повече от идеален. Разход - твърдо 6.4 л/100 км градско. Тук има разминаване с производителя, който посочва 5.5 л/100 км в някакви си техни тестове. Климатроника никога не се гаси, възможно е и това да оказва влияние. Има по-силно "тракане" само когато зареденото гориво е лошо. Единствените констатирани минуси за повече от 2 години ежедневно зад волана са следните: - мястото на задната седалка би могло да е по-голямо, - предната лява чистачка не чисти до край стъклото и зимата се натрупва сняг, който увеличава невидимата зона на колоната на автомобила, - забелязва се много леко износване на област от кожения волан и скоростен лост. - има възможност за следене на налягането в гумите и това ми липсва - покрива се от по-високото ниво на оборудване на Меган. Бих ли купил отново Рено? Определено да, най-малкото френски автомобил, стига производителите да залагат на сигурността и комфорта. Бях максимално откровен, Емо
0 от 500
  • #29
    6 rate up comment 3 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До aaaa,По принцип са куци медузи. Продавай докато е време и търси Форд Сиера '83. Късмет !
  • #28
    0 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    toshko,моля те като коментираш, да уточняваш, че става въпрос за Меган 2, както си писал някъде далеч по-долу.
  • #27
    2 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До анонимния след balagan:Тези двама потребители изглежда притежават Меган 3, от онези 10-15 мнения, повечето са на разбирачи, които са го виждали на картинка и имат някакви хронологични спомени за предишни масови производства на платформата. Аз за това казах, че мнението ми остава непроменено, тъй като съдя от личен опит.
  • #26
    5 rate up comment 3 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До balagan:Виж, моите критерии за автомобил не са "музиката" на клаксона или лесното разглабяне на някоя част, защото не възнамерявам да го разглабям този автомобил. Има си сервизи, мина времето на висене по бели потници цял уикенд под автомобила. Абсолютна лъжа е това за спирачките, не случайно написах, че имат от най-късите спирачни пътища. Не ми се занимава да убеждавам, търси в нета или изпрати запитване до Рено, ако те интересува. Мотора, ако не те устройва, има Меган и с 265 к.с., нали?
  • #25
    0 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До dido999 и saler,възможно е да сте изтеглили късата клечка. До момента само масло и филтри при мен, и при plexa, както виждам. То в такива случаи сервизът на Рено може да бъде верният източник на информация. Жалко, че не можем да "покажем" сервизните книжки тук. Saler, ти Меган 3 ли караш ? Моят има само бутони, не завъртам нищо.
  • #24
    3 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    Plexa,Тъкмо се чудех дали тук говорим за един и същи автомобил, понеже много плюят хората. Радвам се, че си доволен, знам какво е. А, колкото до това, че нямало нито една нова технология - новото поколение подглавници ме кефят, но вероятно вече морално остаряват с бързото развитие на индустриите. Всичко, което излезе, вече не е ново.
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До анонимния след toshko,Моят *** не плува в пот, дали заради липсата на излишни мазнини, дали заради 'синтетиката' на дрехите или седалките..
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До toshko,Разбирам горчивият ти опит от Меган 2, аз самият съм чел за проблемите с електроника и т.н. В момента обсъждаме 3-то поколение и въобще не смятам да хвърлям боб, тъй като съм направил информиран избор.
  • #21
    7 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 11 години )
    До Gold,Човече, искрено ти съчувствам. Това, което си написал е кошмар. Бъди сигурен, че живи и здрави след 2-3 години ще напиша ъпдейт и нищо няма да спестя. Ако се потроши Мегана, ще го напиша. Нямам намерение да заблуждавам никого.
  • #20
    2 rate up comment 7 rate down comment
    gold ( преди 11 години )
    изтече им гаранцията и се хванах за главата с проблеми.То не беше карта на запалването,амортесиори,дискове(консуматив),сензор за дъжд,стъклоповдигачи,дюзи,разлепи се тапицерията на едната врата,пасажерската врата увисна и трудно се затваряше,изби ръжда по вратата на багажника(без удар)...спирам че се ядосвам, а има много други неща.мегана нямаше и 100хил.км, а сценика 60хил.бягай далеч от Рено.