IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault Megane

9.5
Закупена: 2010 г., Пробег: 27 000 км.
Приложимост в ежедневието
10
Надеждност
10
Оборудване
10
Пространство
8
Цена/Качество
9
Качество на материалите
9
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • Ограничено пространство за пътуващите отзад
  • Предните чистачки не чистят до края
Renault Megane От: wertigo 27.06.2012 27559 прочитания 120 коментара
Начин на ползване:
На кое качество на автомобила най-много държиш:
сигурност и безопастност за пътниците
Начин на каране:
Допълнителни бележки
Автомобилът е Рено Меган III, 105 к.с. dCI двигател (в пиклиста за Характеристика липсва 105 к.с. двигател). Закупен е като нов, един от последните правени в Испания, преди производството да се изнесе в Турция. Не би трябвало да е минус, тъй като компаниите си имат процедури по управлението на качеството. Защо точно рено Меган? Най-важното за мен е безопасността на пътниците. Рено Меган постигна максималните 37/37 точки в Euroncap (www.euroncap.com) заедно с Нисан Кашкай. Второто условие бе цената, бюджетът бе до 30-32 000 лева и това направи автомобилът безапелационен победител. Какво получих? - Външният дизайн и линия са много красиви, особено предния "начупен" капак. Профилът не е случаен, тъй като има едно от най-ниските съпротивления с въздуха в този клас автомобили. Това неминуемо води до понижен разход на гориво. - Вътрешният дизайн е изчистен, абсолютно комфортни седалки от дишаща материя, последно поколение подглавници и лумбална подпора за водача на МПС. Воланът и скоростния лост са от кожа и много приятни на допир. Електронният скоростомер прибавя фентъзи усещане за човек, седнал за първи път в автомобила. материалите са приятни на допир и на око се вижда, че не са евтини. Мястото за пътниците отпред е в изобилие, отзад обаче не е подходящо за много едри или високи хора (над 185 см.). Автомобилът явно е проектиран за семейства с 1-2 деца и като такъв е идеален. Добра изолация на купето. Багажникът е напълно достатъчен за наколко сака и куфара - като за 4-членно семейство. - Оборудване - системите за сигурност в базовия модел са налични всичките, а именно: 6 въздушни възглавници, последно поколение (двукамерни), системи за контрол на траекторията, против буксуване, спирачен асистент, колани с дообтегачи и ограничител на натоварването, здрава конструкция на купето. Няма въздушна възглавница за коленете на водача, но в случая не е необходимо, видимо от тестовете на автомобилостроителя. Круиз контрол и ограничител на скоростта се грижат за комфорта при дълги пътувания, двузонов климатроник и охладена жабка - за околните ви температури. Управлението на автомобила е феноменално, може би и заради електронното сервоуправление, а спирачките "вадят" един от най-късите спирачни пътища за този клас. 5 скорости. -Двигателят - не разбирам от двигатели. Беше ми трудно 1-2 дни да свикна от бензинов на дизелов, но този, 105 к.с. е доста еластичен и ме залепва за седалката при по-агресивно каране. Ще ми се да е по-мощен, заради адреналина, признавам си, но за семеен автомобил е повече от идеален. Разход - твърдо 6.4 л/100 км градско. Тук има разминаване с производителя, който посочва 5.5 л/100 км в някакви си техни тестове. Климатроника никога не се гаси, възможно е и това да оказва влияние. Има по-силно "тракане" само когато зареденото гориво е лошо. Единствените констатирани минуси за повече от 2 години ежедневно зад волана са следните: - мястото на задната седалка би могло да е по-голямо, - предната лява чистачка не чисти до край стъклото и зимата се натрупва сняг, който увеличава невидимата зона на колоната на автомобила, - забелязва се много леко износване на област от кожения волан и скоростен лост. - има възможност за следене на налягането в гумите и това ми липсва - покрива се от по-високото ниво на оборудване на Меган. Бих ли купил отново Рено? Определено да, най-малкото френски автомобил, стига производителите да залагат на сигурността и комфорта. Бях максимално откровен, Емо
0 от 500
  • #39
    8 rate up comment 3 rate down comment
    petkov ( преди 12 години )
    Да продължаВзех си след това меган 2 - бензин 1,6 -110 коня - 2007 година. В момента е на 140 000 км и освен гаранционно сменен компресор на климатика не е пипано нищо по нея. Прави ми впечатление че много често се изказват мнения от от собственици на коли 2-ра употреба внос от майта си с превъртени километражи и съмнителна подръжка. По-надолу четох за един проблем, вода в жабката. Това се получава при запушени дренажни отвори.
  • #38
    9 rate up comment 3 rate down comment
    petkov ( преди 12 години )
    Хайде да напиша и аз нещо, случайно попаднах тук и се зачетох като гледаммай аз имам най-много опит с меганите въпреки че съм карал само 21. Меган 1- бензин 1.6-90 коня. първи ремонт на 180 000 км бубина. скоростите не са пипани още двигателя също. Относно "проблемното окачване" ремонт на оригиналното на 230 000 км 8 години след закопуването на колата. Колата още е в движение вече е на над 350 000 км. но си почнаха ръждите и реших да я сменя.
  • #37
    13 rate up comment 3 rate down comment
    night_pz ( преди 12 години )
    Да кажа и няколко думи за ревюто все пак. Добре написано, личи си че автора е доволен, дано така и да остане още поне 3 пъти по толкова километри, защото реално погледнато до 30к рядко има кола която да направи някакъв проблем, първите обикновено започват след 60-70к.И се чудя как може да се захващате за дреболии като изтъркан волан?! Че като се изтърка няма да закъсаш на пътя, а пък за 200лв във Вилнер ще ти го претапицират като копие на ферари ако щеш и то с много качествени материали:)
  • #36
    7 rate up comment 2 rate down comment
    night_pz ( преди 12 години )
    Аз от рено имам по-скоро горчив опит, но все пак моето беше над 10 годишно и то зле поддържано преди мен. Доста пъти ме оставя на пътя за всякакви проблеми. Но пък си имаше и доста добри качества, основно возията и мощния двигател(2.1 бензин беше)
  • #35
    14 rate up comment 2 rate down comment
    night_pz ( преди 12 години )
    Близък приятел си купи меган 2 седан преди 6 години. 1.5дци. Около 40к му излезе с лизинга. На 160 000км вече и не е пипнал нищо освен консумативи. Единствения му проблем до сега е развалено CD(още на втората година) което трябваше да сменят ганационно, но той така и не отиде. И той самия се чуди как поне нещо по окачването не се е разбило още, но сам признава че много внимава как е кара и избягва дупките постоянно. Излиза, че като при повечето марки има добри бройки, има и много кофти! Късмет..
  • #34
    4 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 12 години )
    oil_blue,Прочети внимателно коментарите ми - не смятам, че пиша глупости.Ако четеш по-внимателно, ще разбереш, че "натъртвам", че дори и крушка не съм сменил. Без лични нападки, не ми се занимава с махленски истории.
  • #33
    5 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 12 години )
    До boiko,Понеже имам доста време, мога да си позволя персонални отговори.Всеки модел автомобил си има нива на оборудване и това е естествено, за да се отговори на специфичното търсене и възможности. Не виждам какво се кефиш и какво съм признал? Може би, че 5 степенна кутия е по-евтината от 6-степенната за модела? Или бензиновия агрегат е по-евтин с 3к лева от дизеловия? Или че климатика е по-евтин от климатроник? 15 цоловите джанти са по-евтини от 16 и 17-ки. Не виждам какво злорадстваш.
  • #32
    3 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 12 години )
    След това производството бе изнесено в Турция. Сложиха се по-малки мотори, скоростните кутии станаха и 5-степенни, дилърите направиха повече нива на оборудване..И всичко това, за да се задоволи търсенето от по-евтини коли за по 20 хиляди лева. Има доста конглокенция в този ценови клас. Предполагам оттам идват оплаквания от "двигател с астма" и шумове. Сега, не може 20 хиляди и да се возиш в ново БМВ, нали? И тези 12 000 лв разлика в цената между моя Меган и новоизлезлите идва от някъде, нали?
  • #31
    3 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 12 години )
    Прави впечатление, че ревюто се превърна във форум, къде се обсъждат всякакви проблеми от категория "Надеждност" на автомобила. Не омаловажавам проблемите, които megan и другите описаха, вярвам, че са възможни. Щеше да не е нормално, ако не се появяват дефекти в "бройките". Същевременно твърдя, че все още нямам и сменена крушка на автомобила. Пожелавам си го и за напред. Радвам се, че нямам описаните проблеми. Megan-ът ми е правен в Паленсия, Испания.
  • #30
    8 rate up comment 2 rate down comment
    wertigo ( преди 12 години )
    Аз се чудя, вие хора правите ли тест драйв на автомобила преди покупка. Как е възможно някой да се оплаква от спирачки и 'спънат' мотор, като това са две от нещата, които веднага се забелязват при тест. Не те кефи - не купуваш, избираш друго.