IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche Taycan Turbo S вдига повече от обявеното

Електрическият седан впечатлява със скорост на германски аутобан (ВИДЕО)

Официално електрическото Porsche Taycan Turbo S може да развие максимална скорост от 260 км/ч, но се оказва, че това не е лимитът на неговите възможости. Доказателство е видео, в което си вижда как на участък от германска магистрала седанът успява да вдигне 268,7 км/ч.


Porsche Taycan Turbo S


Както се вижда от публикуваното в YouTube видео, водачът на електромобила използва момент, в който трасето пред него остава свободно на голямо разстояние. След което дава газ и само за 2,8 секунди машината успява да достигне скорост от 100 км/ч. Ускорението продължава и така седанът достига близо 269 км/ч.

Шофьорът показва и маневреността на Porsche Taycan Turbo, като преминава през няколко бързи завои, в които колата поднася. След това той отново излиза на аутобана, където движението с висока скорост продължава. Едно обаче е да се говори, а друго е да се гледа самото видео.



Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Дошо гледам пак си влизал в статия на Порше, и в статията за 4 литровия двигател на Туалрег. Ти ако не си прекараш деня в статиите за ВАГ, да ти текът лигите и да се пукаш от завист, нямаш друга работа. Ходи и си чети статиите за Тойота и не коментирай коли, които никога няма да можеш да си позволиш. Ето видях че има статия за Тойота и изобщо не съм влязъл да я чета, мен смотани марки не ме интересуват и за това не ги чета и не ги коментирам. Точка!
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Аха ти си фен на японците, там пишат едно ускорение а на практика колата не може да го постигне и сега се сърдиш че при германците било обратното. Да големи селяни са, щом си позволяват това и да офци са им феновете, друго си е Нисан ГТ-Р с 2,7сек от 0-100 а собствениците му да не могат да го постигнат това ускорение.
  • #6
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Това е най-новата немска стратегия за реклама. Пускат някакъв шлеп и по някое време, някоя „независима“ компания установява, че колата вдигала повече, ускорявала повече, харчела по-малко и др. подобни. Внушава се на оФчите фенове, че селската марка ви продава нещо повече от това, което сте платили. Абе направо сте на далавера и потривате доволно ръчички от радост. Жалка работа за жалки хорица...
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Вдига повече... хмм... и какво правим с тази информация? Ако я бяхте отпечатали на хартия поне, да си забършем д-тата :)
  • #4
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Незнам защо германофилите вият толкова.Ще им припомня само че германия е държава едва от 1871-ва.Но все пак при електричките решаващ е пробега а там Тайкан не мое да бие дори Рено.За дизайн никой не го еве
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 10 месеца )
    Поршето е страхотно. Бях сигурен, че немците ще изкарат по-добрата кола откъм динамика и интериор от Тесла-та. В крайна сметка опитът си казвамдумата.
  • #2
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Едно голямо браво ( преди 10 месеца )
    Фен съм на Тесла, но не мога да не похваля постиженията на Порше. Това е единствената автомобилна компания, която направи добър електромобил, който с нещо да превъзхожда Тесла. Разбира се щеше да е хубаво, да си бяха спазили обещанията за по-ниска цена от Тесла или поне на същата цена, но в крайна сметка Porsche си е Porsche и струва пари. По-добре е че направиха по-добър автомобил, отколкото да бяха направили по-евтин, както бяха планували първоначално.
  • #1
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Унуфрий ( преди 10 месеца )
    Супе е - 17,8 сек. за 250км/ч!