IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Колко всъщност изминава Porsche Taycan Turbo с едно зареждане?

Пробегът на електромобила беше измерен от независима агенция

Колко всъщност изминава Porsche Taycan Turbo с едно зареждане?

Ако се вярва на официално обявените резултати от тестовете на Porsche Taycan във версията Turbo, то той изминава с едно зареждане 323,48 кв (измерено по стандарта EPA, използван в САЩ). Според международната норма WLTP, използвана в Европа, резултатът е доста по-висок - 449,01 км.

Разликата е фрапираща, което означава, че единият от двата резултата просто не е верен. За да решат въпроса, от Porsche се обърнаха към независими компании, които провеждат подобни изследвания. Именно те трябва да покажат реалния пробег с едно зареждане на първия електромобил на Porsche.

Porsche Taycan Turbo

Първите изпитания са поверени на компанията AMCI Testing, базирана в Калифорния (САЩ). И нейните резултати са приблизително еднакви с тези по европейския стандарт WLTP - 449,01 км. А причината за голяма разлика беше обяснена от ръководителя на прес-службата на Porsche - Келвин Ким.

"Компанията AMCI проведе тестове на нащия електрически седан, като провери не само разхода на енергия, но и други показатели - производителност, шум в салона. Разликата между WLTP и ЕPA се дължи на метода, по който се провеждат тези тестове. Затова и поверихме изследванията на американска компания", коментира Ким.

Porsche Taycan Turbo

Според интернет-сайта на AMCI Testing, електрическият седан Taycan Turbo е успял да измине 463,49 км при напълно заредена батерия в градски условия и 442,57 км в комбиниран режим. Тестовете са включвали преминаване по два конкретни маршрута в едно и също време на денонощието при използване на един и същи режим и с еднаква скорост.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    к. к. ( преди 1 месец )
    Моят плъг-ин хибрид с каталожен пробег 52 км. и 13.5 кВт батерия лятото минаваше 30-35 км само на ток, а сега, ппи 0°С - 28-30 км. Градско. На Магистралата, като го подкарам със 130 км/ч, лятото минаваше 25 км. Карам агресивно, бягам от ***, които са навсякъде наоколо...
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    15-20 км градско се минават на цената на 10 км пробег, защото много се регенерира и скоростта е ниска. Но съм склонен да вярвам, ще Зоуи може да си изхарчи доста от батерията, защото е само нагорнище и сигурно човекът е карал душмански.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    до #2 и #3 ( преди 1 месец )
    Знаете ли кой купи компанията Максуел? Една известна американска марка електромобили. И знаете ли защо? Отговорът е само един - ултракондензатори. За момента се влагат в Роудстър 2 като допълнение към батерията - за мега ускорение и мега зареждане при спиране. За момента. Ще дойде ден да заменят батериите. Ако сте виждали ултракондензаторният експериментален ел. автобус на Сточна гара, дето се закачаше за няколко минути само с пантографа на крайната спирка, ще ви стане ясно, че този ден е скоро!
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #14 От който квартал си искаш идвай, сметките не се вързват, а лъжите още по-малко! още повече, че както колегата спомена в града хибриди и електрички са супер икономични и колкото повече е карал в града, толкова повече км ще измине. Ако бече се качвал на електричка или поне на хибрид, тези подробности щеше да ги знаеш и да не лъжеш така нагло. Това, че ти не си карал не значи, че във форума няма хора с такива модели и които са навътре в нещата.
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    AAV ( преди 1 месец )
    #14 Не съм съгласен с теб - електромобилите всъщност са по-икономични в града, в режим ускорение-спиране, отколкото по равно на магистралата. За извън града пробегът много зависи от това как караш, но положението е същото и при колите с ДВГ. А разликата е, че след Петрохан по нанадолнището ДВГ ще продължи да харчи гориво, докато електромобилът ще си пълни батерията.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    #11 а сега малко реални сметки. София е 15-20км ако идваш от източните квартали - задръствания, светофари и т.н. - няма да се учудя Зо да е на 50% на изхода на София.. така че до Петрохан .. не знам - който е много смел да кара. Нещо не виждам много смелчаци извън форумите :D
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    eлектричките още не са за тука.. или са супер скъпи, като показаният модел и прословутата Тесла S, или са с недостатъчен пробег... или и двете. 500км пробег ма ако не настъпваш газта... айде нема нужда да треперим в кола за над 100 бона дали може да настъпя или не до Бургас, че да стигна все пак...
  • #12
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Типично за ВАг да наемат „независими“ компании, които да „докажат“ лъжите им. А какво стана с чистите им дизели? Къде ги покриха? Нали електрички и хибриди нямаше да правят, а накрая какво стана?
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Туй ли измисли бе дже-нди, че със Зое си пътувал до Петрохан и батерията ти била заминала и останали 10%. Пълни лъжи и простотии са това./ Дори най-старото и с най-слаба батерия Зое при минусови температури има реален пробег минимум 100+ км. Това е минимуп при възможно най-неблагоприятни условия за каране. При нормално каране и температури под нулата около 150 км спокойно се минават. От центъра на София до Петрохан са 65 км.Значи поне 50% заряд на батерията трябва да имаш, а не 10, както твърдиш
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 и 8 ( преди 1 месец )
    Ее, до Петрохан от София са некви смешни километри, и да пуснах се оттатък, само дето щях като *** да се возя нагоре-надолу! Айде мерси!