IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко всъщност изминава Porsche Taycan Turbo с едно зареждане?

Пробегът на електромобила беше измерен от независима агенция

Колко всъщност изминава Porsche Taycan Turbo с едно зареждане?

Ако се вярва на официално обявените резултати от тестовете на Porsche Taycan във версията Turbo, то той изминава с едно зареждане 323,48 кв (измерено по стандарта EPA, използван в САЩ). Според международната норма WLTP, използвана в Европа, резултатът е доста по-висок - 449,01 км.

Разликата е фрапираща, което означава, че единият от двата резултата просто не е верен. За да решат въпроса, от Porsche се обърнаха към независими компании, които провеждат подобни изследвания. Именно те трябва да покажат реалния пробег с едно зареждане на първия електромобил на Porsche.

Porsche Taycan Turbo

Първите изпитания са поверени на компанията AMCI Testing, базирана в Калифорния (САЩ). И нейните резултати са приблизително еднакви с тези по европейския стандарт WLTP - 449,01 км. А причината за голяма разлика беше обяснена от ръководителя на прес-службата на Porsche - Келвин Ким.

"Компанията AMCI проведе тестове на нащия електрически седан, като провери не само разхода на енергия, но и други показатели - производителност, шум в салона. Разликата между WLTP и ЕPA се дължи на метода, по който се провеждат тези тестове. Затова и поверихме изследванията на американска компания", коментира Ким.

Porsche Taycan Turbo

Според интернет-сайта на AMCI Testing, електрическият седан Taycan Turbo е успял да измине 463,49 км при напълно заредена батерия в градски условия и 442,57 км в комбиниран режим. Тестовете са включвали преминаване по два конкретни маршрута в едно и също време на денонощието при използване на един и същи режим и с еднаква скорост.

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Дедо ( преди 4 години )
    Е, иначе щеше да се върнеш, де, какво страшно има?!
  • #4
    5 rate up comment 9 rate down comment
    до № 4 ( преди 4 години )
    Не си сядал в електричка затова ги дрънкаш. Тръгнах от София с едно Зои, заредено на 100%, през Петрохан .. е, бате, преди да преваля горе батерията отиде на 10%, умрях от страх , ча ще трябва да се връщам, разгеле с 20 км.час успя да премине! Оттогава аз на електричка не се качвам!
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    пепе ( преди 4 години )
    Ако искате гъзария и ток - купете си Порше (и с малко пробег си е супер кола). Ако искате пробег и ток - купете си Тесла.
  • #2
    15 rate up comment 2 rate down comment
    carpe_diem ( преди 4 години )
    Защото пътуваш по 1000 км без да спираш?И 200 км е предостатъчно (хайде, да не се кривим - на магистрала, зимата), при читава зарядна инфраструктура...1000 км ще е след като направят 1 kWh / 1 кг и на 1 л плътност на батериите. И тогава пак ще тежат много и ще харчи колата много заради допълнителното тегло.Модел S вече минава 600 км по EPA стандарта. В малка държава като България това ти е от Петрич до Шабла без презареждане (ако не е и до някъде в Румъния) :D
  • #1
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Извод ( преди 4 години )
    Изводът е, че WLTP е също така фалшив тест, както и NEDC. Ханс ще продължава да ни лъже, че е екологичен и хибридният му мерцедес с 500 коня харчи 1/100, докато при аналогичният модел в САЩ разходът е поне 10.