IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-успешните двигатели на последните 25 години

Класацията е на основа на победите на различните производители в престижен конкурс

Международната награда “Двигател на годината“ беше създадена през 1999 г. и продължи да се връчва до 2019 г., след което беше спряна поради пандемията от COVID-19.Съдиите са международно жури от автомобилни журналисти. За този период са присъдени 247 общи титли на 18 проиозводителя. И въз основа на резултатите от конкурса може да се каже кои са най-добрите или поне най-успешните двигатели на последните близо 25 години.

Ето ги първите десет автомобилни производители във възходящ ред според броя на наградите, които са получили, завършвайки с една, която грандиозно спечели малко над една четвърт от всички отличия.


Най-добрите двигатели на последните 25 години (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Буревестник ( преди 1 година )
    Хахахаха 1,4 tsi е *** на хилядолетието.
  • #14
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Молотовка ( преди 1 година )
    А мАсквичите пак спечелиха 00 награди! Като за ***!
  • #13
    23 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Тия награди са за нови двигатели. Да изкарат 5 години / 100хил. км и в цивилизования свят колата вече е пътник за... третия свят, вкл. България. Двигателя си е свършил работата добре и евтинко. Затова ако искаш да пестиш - инвестираш в до 5 год. кола. Ако искаш нещо за кеф и да му се радваш дълго - забрави за икономиите и еко алабализмите. По голям мотор, не напомпан, ако го галиш ще мърка , ако го сръчкаш ще ръмжи. И ще скача и ще яде според тоягата. Има ресурс щото в него има матриал.
  • #12
    20 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    вече е невъзможно да си купиш автомобил който не е проектиран от маркетолози и счетоводители
  • #11
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    8, 1.4 при 140 пие като 4.2. Но е безспорен факт, че в градски условия 4.2 е поне х3 разход. Прекалено тесногръдо е да мислиш само за София (градско). Тогава може би един еклектрокар ти е по далавера. Общо взето един 2.0 мотор е добър баланс (а обожавам 6+ певици), оттам нагоре/долу е компромис. Просто трябва да си намериш баланса къде колко караш и да живееш с + и -.
  • #10
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Електромотора на Тесла защо липсва? Защото не изкарва повече от 100 000 км.
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    в други статии половината от двигателите се определят като проблемни .истината е някъде там.
  • #8
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-интересно ми става, когато някой с двигател 4.2 на Ауди почне да обяснява, как двигател 1.4 TSI не става и как над 140 км/ч харчел много! Ами големите двигатели харчат много постоянно! Колко приложима е една кола с голям двигател в София и колко харчи в градски условия?! Като видя S класа или Порше Кайен на газ и ми става жал за тези иначе велики автомобилни марки! Порше - на газ! Супер! Как ли не се е сетил Фердинанд Порше!
  • #7
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да ,Хонда 2.0 бензин /СR-V/ много добър и надежден двигател !
  • #6
    17 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Толкова успешни ФВ и всеки втори немец, че вече 30 години им дишаме черните сажди ежедневно, що народ изтровиха.