IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Когато 300 000 км не е лимит за двигателя

Вижте кои мотори могат да изкарат дори повече

Работата на автомобила зависи преди всичко от надеждността на неговия двигател. Съвременните силови агрегати обикновено са проектирани, за да изкарат 200 000-250 000 км километра. Разбира се, има и приятни изключения, за които ще стане дума. Тези мотгори имат ресурс от 300 000 и повече километри, категорични са експертите от изданието Auto.Mail.


Кои двигатели могат за изкарат 300 000 км (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Голф 3 1.8-90 коня.на 345000км.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Шофер ( преди 7 месеца )
    Производителите на различните модели препоръчват да започне да се оглежда двигателя отвътре за луфтове след 150-200 Хил км. Това не значи, че не може да се кара още 100-200-300 Хил км преди да спре да пали и да не можеш да разчиташ на машината.Проектантите продължават да произвеждат системи и по-конкретно двигатели, които да могат да бъдат реновирани и карани милиони километри.Със сегменти, лагери, клапани които могат да се подновяват и регулират.
  • #23
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До 19 ( преди 7 месеца )
    Хахо, комунистите не са измислили нищо. Руските коли са все *** копия на западни коли. 40-50 години ама със стоене в гаража и по 2000км каране на година. Пълен смях.
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 7 месеца )
    Соцваген? Айде по-сериозно!
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Кепов ( преди 7 месеца )
    Предполагам, че говорите за автомобили с цена 10-15К в магазина.Моята Мазда 6, 2.0 Дизел 140 коня, 2008 купена от магазина, е на 300К за 15г. и двигателя не го е докосвал майстор. Сменяно е само масло, при това е карана с "хубавия" български дизел.
  • #20
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Един скорошен щатски ( преди 7 месеца )
    LLT V6 на Шевролет - атмосферен 3.6л с 300 коня. И ни един не ще да си ходи и след 300к км. Че доста след това
  • #19
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Едно време комунистите го бяха измислили. Купуваш си руска кола и тя ти е за цял живот. Направена е много здраво и така че да се поддържа лесно в полеви условия. По селата още има хора дето си карат руските коли купувани преди 40-50 години. Ама тогава хората са мислили като са правили нещо. А сега всичко е за пари. Да купуват през 5 години нова. Дори и немските не са това което бяха. Къде отидоха примерно дизелите дето рутинно си навъртаха по 1 милион километра с оригиналната помпа и инжектори?
  • #18
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Кви 300 ( преди 7 месеца )
    Имам Ауди а4 1.8 ADR 543 006КМ.ДНЕСКА ГО ЗАПИСАХ ЗАЩОТО УТРЕ ОТИВАМ ДА СМЕНЯМ МАСЛОТО 10W40 501.1.
  • #17
    12 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    За човек който навърта средно под 10 000км на година той спокойно може да изкара цял живот с една кола стига да я запази от ръждата щото това е основният проблем на колите като минат 20 годишна възраст. Какъв е смисълът постоянно да се купуват нови коли ако караме малко? При положение че колата е толкова голям разход а все една и съща работа върши. Дали ще е скъпа и нова или стара и евтина все е едно също поне за мен. Богатите хора си купуват нови само за да се фукат. Не че реално им трябват.
  • #16
    9 rate up comment 1 rate down comment
    plamenmechkov@abv.bg ( преди 7 месеца )
    300 000 е рекорд за новите автомобили без значение марката но е напълно нормално за старите.Всъщност 300 000 са смешни километри за качествен автомобилно такива вече няма