Работата на автомобила зависи преди всичко от надеждността на неговия двигател. Съвременните силови агрегати обикновено са проектирани, за да изкарат 200 000-250 000 км километра. Разбира се, има и приятни изключения, за които ще стане дума. Тези мотгори имат ресурс от 300 000 и повече километри, категорични са експертите от изданието Auto.Mail.
Кои двигатели могат за изкарат 300 000 км (ГАЛЕРИЯ):
Renault K4M и F4R
Двигателите имат прост чугунен блок, силен клапанен механизъм, ниско ниво на усилване и хидравлични компенсатори в задвижването на клапана. Всички тези компоненти са доста надеждни и с навременна грижа и умерена работа могат да изминат половин милион километра. За постигане на подобен пробег маслото трябва да се сменя често, като е препоръчително това да става по-рано от посоченото от производителя.
Двигателите имат прост чугунен блок, силен клапанен механизъм, ниско ниво на усилване и хидравлични компенсатори в задвижването на клапана. Всички тези компоненти са доста надеждни и с навременна грижа и умерена работа могат да изминат половин милион километра. За постигане на подобен пробег маслото трябва да се сменя често, като е препоръчително това да става по-рано от посоченото от производителя.