IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Когато 300 000 км не е лимит за двигателя

Вижте кои мотори могат да изкарат дори повече

Работата на автомобила зависи преди всичко от надеждността на неговия двигател. Съвременните силови агрегати обикновено са проектирани, за да изкарат 200 000-250 000 км километра. Разбира се, има и приятни изключения, за които ще стане дума. Тези мотгори имат ресурс от 300 000 и повече километри, категорични са експертите от изданието Auto.Mail.


Кои двигатели могат за изкарат 300 000 км (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ton244 ( преди 1 година )
    #12, ea888 е бензинов двигател
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дачия препоръчва интервал от 15 хил, ако го намаля още малко все едно Лада поддържам.
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Рднв ( преди 1 година )
    K4M от 90 до 133 к.с.F4R от 135 до 273 к.с
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    EA888 на ФВ ги вкара в дизелгейт, иначе наистина е надежден във версията 150 к.с. с ръчка. Смяната на съединителя му (в комплект с маховик и демпфер) обаче ще ви разплаче ;))) Предвид написаното по-долу от колегите за френските коли, би искал да кажа че двигателите на Рено от статията също са.много надеждни, като в България такситата карат основно Дачии с 1.6 86 к. с. 1.4 мотора на Хюндай/Киа има по-мощна модификация която не е толкова надеждна.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    A-a-a-ха-ха-ха, Петърчо, мамин сладък!
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    Нас тия статистики не ни интересуват. В БГ се купуват коли на незнайни километри, а как са потдържани и Ванга не може да ти каже. Истината е да се купува кола с идея за сериозни ремонти, който да можеш да си позволиш. Защото това предстой дори и ако колата е на реални 10хил. км. Защото новите коли са си чупливи и много скъпи за потдръжка от самото начало. Старите, ако случиш на нещо гледано и не е екзотична спортна машина, може и 5 год. само консумативи да сменяш.
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Шибек ( преди 1 година )
    Че в страната на ограничените възможности Българиста, 70 процента от всички марки и двигатели са над 300 000 км и имат капацитет за още толкова.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    С пълна сила всички втълпяват мантрата, че минеш ли 200к, трябва да си хвърлиш колата. Купувай новото, народе! Ама, то новото, май наистина не изкарва и 200к.....
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Схващате ли иронията? Тук хвалят изключенията на ДВГ, които могат да минат 300 хиляди и то ако ги поддържаш по-често отколкото препоръчва производителя. Тоест ако toyota ти казва да смениш маслото 30 пъти за 300 000 км, ти да си го сменил 50 пъти. В същото време се плюят и то напълно основателно първите електрически двигатели на Тесла, защото трябва да се ремонтират на всеки 300 000 км без нужда от никаква поддръжка преди това. Сменя се лагер, който струва по-малко от една смяна на масло.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Ужас ( преди 1 година )
    О, на новите по 1.0 с турбина най-много 100 хил да издържи, нарочно са направени слаби и задъхеашибсе, с турбината да искара минимално като живот. Накрая ще почнат по 600 кубика с турбо да ги правят еднодневки - караш и хвърляш директно в кофата