Автомобилите изминаха дълъг път, откакто се появиха на бял свят в края на 19 век. Те вървят, спират и се управляват, както повечето хора биха се надявали. Стандартите са високи и е малко вероятно да си купите наистина ужасна нова кола. Времето и технологиите са направили така, че вниманието на клиента сега обикновено се фокусира върху дребните детайли.
Вместо да се притесняваме дали двигателят ще запали в студена сутрин, ние сме разочаровани от дребните неща - дисплей на таблото, който не е чувствителен на допир, гласово разпознаване, което се „събужда“ всеки път, когато споменете производителя на колата си, фалшиви вентилационни отвори и изпускателни накрайници, които поставят формата над функцията.
Всичко това доказва, че има някои големи пропуски, които могат да се появят в архитектурата на едно модерно превозно средство. Затова и екипът на изданието SlashGear посочи ужасните функции, с които никой не трябва да се сблъсква в нова кола.
5 ужасни функции... (ГАЛЕРИЯ):
Всички знаем, че големите ауспуси, а за предпочитане няколко от тях, означават, че автомобилите, от които произлизат, са мощни, бързи и екзотични. Погледнете красиво изваяните тръби в задната част на Pagani или шестте тръби, които ви казват всичко, което трябва да знаете за Ferrari 365 GT4
Но при всички положителни неща на ауспуха има и такива, които дразнят. Audi е виновна за монтирането на фалшиви накрайници на ауспуха на колите си от години, както и Mercedes. Дори първото поколение на Ferrari California има ауспуси, поставени в декоративни накрайници, докато Bugatti Chiron крие няколко екстри по протежение на дифузьора.
Най-зле обаче е положението при BMW 8-Series (на снимката), чиито тръби очевидно не са част от самия връх, както и при Audi SQ5, което има четири изпъкнали, хромирани накрайници на ауспуха, които изглеждат добре, но са напълно фалшиви. Вместо това истинският ауспух стърчи изпод задната броня.