Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Abt напомпа Skoda Octavia RS до 282 к.с.

Промените правят чешкия топмодел съперник на VW Golf GTi TCR

Abt напомпа Skoda Octavia RS до 282 к.с.

Германската тунинг компания Abt продължава да разширява гамата си подобрения, които предлага за марките под шапката на Volkswagen Group, като сега идва ред на новите подобрения за двигателя и окачването на Skoda Octavia RS. Настоящото поколение на модела – лифтбек и комби, се приближава към края на жизнения си цикъл, но остава популярен избор сред почитателите на по-мощни и динамични автомобили.

Промените на Abt се базират на сравнително семпъл софтуеърен ъпдейт, с който мощността на двигателя от 239 на 282 конски сили, а максималният въртящ момент е увеличен с около 10%. Това става с промени в електронния блок, който управлява работата на двигателя – EA888, т.е 2-литров 4-цилиндров агрегат с турбокомпресор. С тази промяна Octavia RS вече не отстъпва сериозен претендент за слава като Golf GTI TCR.

Промените по окачването включват снижаване на колата с 25 мм, нови пружини и по-твърди стабилизиращи щанги, благодарение на които колата се накланя много по-малко в завоите.

Гамата лети джанти и емблеми на Abt вече могат да се поръчват и за Octavia RS, а тунинг пакетът се предлага на всички европейски пазари. Новото поколение на Octavia трябва да се появи тази година, като ще е интересно какъв ще RS-вариантът на новата генерация.

0 от 500
  • #7
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Leon Cupra 300 4driv ( преди 1 месец )
    Да страхотен се оказа този EA 888 2.0тси генерация 3 мотор от 2014 година който слава богу замени старите маслояди 1.8тси и 2.0тси 2007-2013...На Леона е същия но с по голямо турбо,кулер и софт.Там с стейдж 1 от 300 силите скачат до 370...Респект за 2литра а за тези който не стига има стейдж 2 -стейдж 3.....
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Оня ( преди 1 месец )
    Да така е в това отношение АБТ са топ защото в страни като Швейцария чиптунинга е разрешен само от офицаилното за дадена марка тунинг ателие и то със съответния документ доказващ промените в мощността в определените допустими граници..
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Въпроса е, че този тунинг вероятно не нарушава гаранцията. Или по-скоро те я поемат и за това е такава пара. Иначе предвид, че този ДВГ нормално е около 300 при Купра и Голф Р, ясно че не е голяма работа тунинга.
  • #4
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Бай Оня, те и 1000 коня могат да я направят но че работи 5мин. двигателя. Добрия тунинг е този който не намялава ресурса на колата драстично с максимално увеличение на мощността.
  • #3
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Бай Оня ( преди 1 месец )
    Всеки по читав тунинг сервиз може да ги качи даже и повече като РЕВО и АПР който предлагат дори 313 коня на стейдж 1.Не е нужно една торба пари за прехвалените АБТ.... Допълнение в Русия отдавна има стейдж 3 на тоя мотор с 500коня така че вашия чип е отдавна скучен..
  • #2
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дано да издържа повече от година тая шкода, че като гледам покрай мен как ги ремонтират гаранционно на по 30-40000 км. и ми става лошо...
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като знам цените на тунинг пакетите на АВТ ми е чудно кой с Шкода ще си ги позволи. Тунинга може да струва повече от Шкодата. Аз проверих в сайта им за едни джанти 20 цолови, които исках да купя и бях готов да броя 5-6 бона ама те се оказаха по 5 бона едната бройка, за 4 джанти 20 хиляди лева, направо се втрещих и се отказах.