Двигателят 1.7 dCi R9N с е един от най-интересните и в същото време подценени дизелови агрегати през последните години. Произвежда се за кратко време - от 2018 до 2020, но въпреки това намери място в много популярни модели на Renault и Nissan. Моторът наистина е много добър, но има една особеност – собственикът не трябва да приема буквално препоръките на производителя.
Плюсове и минуси на 1.7 dCi на Renaut-Nissan (ГАЛЕРИЯ):
Поддръжка на DPF, EGR и AdBlue в 1.7 dCi
1.7 dCi е дизелов двигател, проектиран според съвременните стандарти за емисии, затова разполага с обширна система за пречистване на изгорелите газове. Това означава, че имаме дизелов филтър за частици, EGR клапан и SCR система с AdBlue. Когато се кара на дълъг път, системата обикновено не създава проблеми. Това обаче е различно при къси разстояния в града, където DPF филтърът няма условия за ефективна регенерация, EGR улавя въглеродни отлагания, а контролерът по-често инициира процеси, които увеличават горенето.
1.7 dCi е дизелов двигател, проектиран според съвременните стандарти за емисии, затова разполага с обширна система за пречистване на изгорелите газове. Това означава, че имаме дизелов филтър за частици, EGR клапан и SCR система с AdBlue. Когато се кара на дълъг път, системата обикновено не създава проблеми. Това обаче е различно при къси разстояния в града, където DPF филтърът няма условия за ефективна регенерация, EGR улавя въглеродни отлагания, а контролерът по-често инициира процеси, които увеличават горенето.


0