Двигателят 1.7 dCi R9N с е един от най-интересните и в същото време подценени дизелови агрегати през последните години. Произвежда се за кратко време - от 2018 до 2020, но въпреки това намери място в много популярни модели на Renault и Nissan. Моторът наистина е много добър, но има една особеност – собственикът не трябва да приема буквално препоръките на производителя.
Плюсове и минуси на 1.7 dCi на Renaut-Nissan (ГАЛЕРИЯ):
1.7 dCi използва пиезоелектрични инжектори на Siemens. Те са, наред с други неща, които осигуряват висока работна култура и добър отговор на горивото, но са чувствителни към качеството на горивото – толкова много, че еднократно зареждане с по-нискокачествен дизел може да остави следа върху тях. Ако е необходима регенерация, трябва да се вземат предвид конкретни разходи.
R9N се произвеждаше за кратко време, така че има по-малко евтини заместители на вторичния пазар в сравнение с по-популярните дизелови двигатели. Това не означава, че не може да бъде ремонтиран, но означава, че има по-голям риск някои елементи да бъдат по-скъпи или да се наложи да ги чакате.


0