Двигателят 1.7 dCi R9N с е един от най-интересните и в същото време подценени дизелови агрегати през последните години. Произвежда се за кратко време - от 2018 до 2020, но въпреки това намери място в много популярни модели на Renault и Nissan. Моторът наистина е много добър, но има една особеност – собственикът не трябва да приема буквално препоръките на производителя.
Плюсове и минуси на 1.7 dCi на Renaut-Nissan (ГАЛЕРИЯ):
1.7 dCi двигателят е с ангренажна верига
Ангренажната верига би трябвало да е без поддръжка на теория. На практика, при 1.7 dCi, веригата обикновено издържа дълго, често над 200 000 км, но ключът е каква смазка има. Ако маслото загуби свойствата си, веригата и обтегачът не работят при идеални условия и рискът от разтягане се увеличава. Симптомите са по-лоша работа, метален звук, когато моторът е студен и спад в динамиката.
Ангренажната верига би трябвало да е без поддръжка на теория. На практика, при 1.7 dCi, веригата обикновено издържа дълго, често над 200 000 км, но ключът е каква смазка има. Ако маслото загуби свойствата си, веригата и обтегачът не работят при идеални условия и рискът от разтягане се увеличава. Симптомите са по-лоша работа, метален звук, когато моторът е студен и спад в динамиката.

