IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официално: ЕС се отказва от забраната на ДВГ през 2035

Производителите ще могат да предлагат термични и хибридни автомобили след тази дата

ЕС отказва от забраната за продажба на термични и хибридни превозни средства от 2035 година. Това беше обявено преди часове от Европейската комисия, която се съобрази с предупреждението от страна на производители на автомобили и на оборудване в контекста на безпрецедентна криза на автомобилната индустрия в Европа.


ЕС


Производителите вече ще могат да продължат да предлагат нови термични или хибридни превозни средства, при условие че те отговарят на няколко условия, като се започне с намаляване на емисиите на CO2.

Говорейки пред AFP, Стефан Сежурн - европейският комисар, отговарящ за индустриалната стратегия и просперитет, обясни тази промяна на курса: „Целта остава същата, но проявяваме гъвкавост с оглед на потребителската подкрепа и трудността за производителите да предложат 100% електрически превозни средства на пазара до 2035.“

1,5 млрд. за европейските батерии

В същото време Европейската комисия обяви различни мерки в подкрепа на автомобилния сектор на Стария континент, като една от основните е пакет от 1,5 милиарда евро заеми с нулева лихва за компании, произвеждащи батерии за електрически превозни средства на европейска земя.

Освен това Комисията обяви желанието си да насърчи „европейските предпочитания“ към елементите на производството на превозни средства в Европа и да подчертае продуктите „произведени в Европа“. Според председателя на Комисията - Урсула фон дер Лайен, малките превозни средства тип „кей-карс’’, които ще се разработват и произвеждат на континента, също ще бъдат обект на инвестиции от страната на властите.


0 от 500
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 10 часа )
    Вие въобще интересувате ли се какво е решението? Нищо не е приключило. ДВГ ще сепродават при определени условия и трябва да отговарят на някои изисквания. Емисиите трябва да намалеят още. Тук някои особено умни са изключително радостни,че в Европа около 600000, а в България около 20000, ще продължат да умират годишно от болести, пряко причинени от мръсния въздух. Никакви големи двигатели не се задават на хоризонта. Емисиите трябва да бъдат постигнати по някакъв начин.
  • #6
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Турбо ( преди 11 часа )
    Всичко непригодно за хората и налагано с забрани,не оцелява.Зелената сделка приключи с грандиозен провал.
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    Населението на света е над 8 млр., винаги съм се чудел, как 350 млн. ще спасят света?
  • #4
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    ЕС трябва да спре да тормози собствената си икономика и население.
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 11 часа )
    Зелените експерименти приключват по един или друг начин. НИКОЙ не може да победи Цар Пазар. Следва завръщане към нормални пълно размерни двигатели бензин и дизел. Не на коли по 2 тона да ми слагат двигател 1.0л. Приключваме с тия простотии.
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Произвеждат скрап за ( преди 12 часа )
    после чакат продажби
  • #1
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Гост ( преди 12 часа )
    Парите свършиха, забраната падна.Честито на всички електричари!Мечтите на Теслю в Екселските таблици никога няма да се сбъднат.