Комбитата със задвижване на всички колела могат да се нарекат идеални автомобили както за пътуване, така и за всекидневно използване в града, но при тях именно трансмисията често крие неприятни изненади. С помощта на изданието Auto.Mail ви представяме 5 модела от този клас, чиито съединители, скоростни кутии и помпи често носят повече проблеми, отколкото предимства.
Пет комбита с 4х4, с които трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):
Saab 9-3 SportCombi / 9-3X
Електрическите системи рядко страдат, но са известни случаи на проникване на влага в контролния блок. Нивото на маслото в ъгловата скоростна кутия трябва да се следи внимателно – лагерите не обичат прегряване. Задният редуктор е надежден при умерено натоварване, но при често пробуксуване или тунинг на двигателя е възможно ускорено износване на предавките. Кардановият вал също не е пример за издръжливост - лагерът на окачването може да издържи само 60 000-80 000 км, въпреки че е лесен за ремонт.
Електрическите системи рядко страдат, но са известни случаи на проникване на влага в контролния блок. Нивото на маслото в ъгловата скоростна кутия трябва да се следи внимателно – лагерите не обичат прегряване. Задният редуктор е надежден при умерено натоварване, но при често пробуксуване или тунинг на двигателя е възможно ускорено износване на предавките. Кардановият вал също не е пример за издръжливост - лагерът на окачването може да издържи само 60 000-80 000 км, въпреки че е лесен за ремонт.


0