IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Последното Volvo V90 слезе от конвейера

Шведите обмислят да премахнат изцяло комбитата от гамата си

Последното V90 слезе от конвейера на завода на Volvo, като това слага край на историята на модела, който се появи през 2016, както и на неговата всъдеходна версия V90 Cross Country, съобщиха от шведската компания.


Volvo V90


Боядисаният в черно екземпляр няма да бъде продаден, а ще намери своето място в колекцията Volvo Heritage в Гьотеборг, където ще бъде изложен до някои от неговите предшественици Amazon P220, Volvo 960 и Volvo 145. Въпреки че производството на модела е прекратено, ограничен бройка от новите комбита все още се продават на някои пазари по света.

След като още през февруари се заговори за спирането на модела, сега това вече е официално и Volvo V90 официално изчезва от пазара. Наследник на комбито не е планиран, като се твърди, че скандинавците, които са собственост на китайската компания Geely, дори сериозно мислят да се откажат от този сегмент, въпреки че V60 все още се произвежда.

По-рано вече бившият главени изпълнителен директор на Volvo - Джим Роуън, заяви, че последното V90 ще бъде сглобено през септември. И посочи, че дори V60 вече няма да бъде подновено, когато изтече жизнения му цикъл. Всъщност Роуън директно призна, че комбитата са станали жертва на SUV и кросоувърите, като тяхното бъдеще е обречено.

В същото време седанът S90 вероятно ще остане на някои пазари, след като по-рано тази година беше обновен за втори път. В световен мащаб Volvo заменя бензиновия седан с изцяло електрическия ES90 с пет врати и голям заден капак.

Наскоро Volvo възроди името „XC70’’, което се носеше от комби преди време, но сега то ще бъде дадено на SUV. Подобно на S90, той е насочен към Китай и се предлага на пазара като хибрид с голям пробег на електричество.

Краят за V90 може да бъде само добра новина за германското премиум трио. BMW 5-Series Touring, Audi A6 Avant и Mercedes E-Class T модел ще останат в гамата на производителите. В Европа комбитата все още са важни, големите марки продължават да предлагат широка гама от модели за купувачи, които все още не са завладени от SUV лудостта.


0 от 500
  • #3
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    купувачите не са глупави гледат сравнителни тестове влизат във форуми на собствениците на автопроизводители и си правят изводите и знаят че след 2 000 година волво е сбирщина от стари технологии на форд мазда пежо айсин и каквото се сетете и номера на китайката вече не върви само как те давали само парите иначе всичко във волво е проектирано произведено от чистокръвни синеоки и руси шведи всъщност всичко е чайна майна така че радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 1 месец )
    Изключително точен коментар. А резултатите с продажбите им показват какво ги чака. За първите 9 месеца от година, само в 2 са с увеличение на продажбите, спрямо същите месеци на миналата година. 7 месеца на загуба, 2 на плюс - да махат още модели, докато не станат всеки месец на загуба. Тогава може и да им уврат главите.Няма как да ме накарат да си купя жипка, при положение, че не ми е на сърце.
  • #1
    23 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Форд втори номер мислейки си, че като премахнат това, което хората търсят, те ще си купят това което има