IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BYD навлезе в територията на Porsche и Subaru с нов боксер

Двигателят ще се използва за удължител на пробега, но при нужда ще задвижва и колелата

Два от големите производители - Porsche и Subaru, вярват най-много на двигателите, тип боксер. Сега към тях се присъединява и китайският BYD, който пусна изображения на 2,0-литров мотор с 4 противоположно разположени цилиндъра. Той е проектиран специално за платформата e4 на китайската компания, като е предназначен за серийни автомобили с електрифицирана архитектура.


Yangwang U7


За първи път двигателят ще бъде монтиран в плъгин хибрида Yangwang U7 - седан от луксозната марка на китайския гигант. В този случай основната задача на "плоската четворка" не е да движи колелата директно, а да действа като генератор, който да произвежда енергия за батерията и да захранва четирите електрически мотора с над 1300 к.с. Въпреки това, в определени ситуации може да достави 276 к.с. мощност и 380 Нм въртящ момент директно към задвижващите колела.

Тих и компактен

За оптимизиране на компактността и тишината, двигателят използва суха система за смазване на картера, специализирана архитектура за управление на циркулацията на маслото и охладителна система, калибрирана за плоска конфигурация.


Yangwang U7


Той също така интегрира няколко решения за намаляване на вибрациите и шума, като специално структура за клемите и двойна верига за синхронизация. Според BYD, при празен ход и леки натоварвания шумът от двигателя се увеличава само с 1 децибела в сравнение с този, който произвеждат електромоторите, което го прави практически незабележим в ежедневна употреба.

Компактен дизайн

Компанията посочи, че тази задвижваща система е проектирана да се побере в изключително компактното предно отделение на U7. Компактният дизайн (височина само 420 мм) ви позволява да се поддържа полезно пространство в предното отделение и едновременно с това нисък център на тежестта.

Платформата e4, която включва първото в света масово произведено независимо задвижване с четири мотора, използва боксерния двигател, за да позволи модерни режими на шофиране, като движение настрани и въртене на място.

Yangwang U7


От BYD също така подчертават, че мощността на двигателя с вътрешно горене може динамично да се регулира според състоянието на зареждане на батерията, което прави управлението на енергията още по-умно при хибридно шофиране.

0 от 500
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Удължителите на пробега са ненужни на 99,999% от хората, но за съжаление, хората са необразовани и затова са готови да похарчат едни пари, за да "са спокойни".
  • #3
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Да се поправя, девятката беше най-бързия, не седмицата. Въпреки това теглото вероятно е почти същото, предвид е по-голямата батерия и 3000 коня
  • #2
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Антитрол ( преди 2 седмици )
    Така е, безсмислено е, но пък спокойно можеш да го продадеш на онези, които изпитват оргазъм от звука и не биха си купили бездушна кола. И какво значение има теглото, ако така или иначе това е най-бързият автомобил на света и се представя добре дори на писта?
  • #1
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Звучи гениално. Вземете електрически автомобил който и без това вече тежи супер много и добавете отгоре двулитров четилицилиндров двигател за да може да тежи още повече. И тук достигаме до най-интересната цифра която авторът на статията не си е направил труда да напише - тегло 3,2 - 3,3 тона. Още малко следващата генерация направо да я правят за шофьорска книжка категория С.