IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-ненадеждните автомобили на 12-13 години, които се внасят от Германия

Последната класация на TÜV-Report показва при кои модели шансът за повреди е най-голям

Експертите от германския TUV са готови с резултатите от ежегодната си класация за най-надеждните и най-ненадеждни употребявани автомобили. TUV-Report 2026 съдържа данни за периодични технически инспекции на превозни средства на 216 популярни модела леки автомобили.


TÜV-Report


Обширното изследване беше създадено въз основа на 9 458 562 технически теста на автомобили по германските пътища, проведени от диагностика на TUV. Резултатите – както всяка година, са разделени на шест възрастови групи. И дават представа за това кои модели са по-надеждни и кои имат повече технически проблеми, тоест тяхната покупка носи по-сериозни рискове.

Последните данни показват, че 21,5 процента от колите, инспектирани от TUV, не са преминали задължителния технически преглед при първия опит. Това е с 0,9 процента повече от миналата година, което показва леко по-лошо техническо състояние на германските автомобили. И тъй като повечето автомобили, внасяни у нас са на сериозна възраст, ще се съсредоточим върху най-високата възрастова група – тази на колите на 12-13 години. Вчера ви представихме най-надеждните модели, а днес идва ред и на най-ненадеждните.


Най-ненадеждните автомобили на 12-13 години според TÜV (ГАЛЕРИЯ):




0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Така е, между дачия и тойота разлика няма - коли за от А до Б със интериор и технологии отпреди 20 години. Разликата е само в цената - едното е най евтиното на пазара (изобщо не е евтино за това което е) , а другата марка вече е на цените на Мерцедес понеже слуховете и пропагандата казват, че тези коли нямали чупене (само гниене).
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Скъсани боксерки ( преди 2 седмици )
    Дачията по принцип си е шитня. Ама, като сравниш цената й с другите еднодневни, предпочиташ нея. Това е. Не че е без пари, но все пак....
  • #10
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Както винаги... ( преди 2 седмици )
    в такива класации, навсякъде по света, последните места "гордо" се заемат от недоразумението рено и производната му неудачия! Факт!
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 седмици )
    До 9 - прав си, трябва да си голям безхаберник да не си оправиш колата преди преглед, но и това носи информация на бъдещия купувач :-)
  • #8
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не вдянахте ли, че при рейтинга на тюф не става въпрос за надеждност а за това колко процента от всеки модел произведен през дадена година се проваля на годишния преглед. По скоро е мерило за това колко мърляви са повечето собственици на даден модел.
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Демократ, това е Фрау Айше Ханъм - от новите германци
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Ще трябва бакшишите и глокиерите в България да се ограмотят че са сбъркали марките коли които купуват, щото повечето са на Хюндай/Кия и Дачия/Рено. Явно за стотиците хиляди километри които са изминали са пропуснали да разберат че са ненадеждни. Да следват мъдрите съвети на TUV, и да ги сменят с Голф, Мерцедес A/B/ML, BMW X5/X6 и Audi A4 (бензинка с DSG).
  • #5
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Алекс ( преди 2 седмици )
    Поредната манипулативна немска "класация".Немското е супер,френското не става.Да,ама не.Истината е по-различна.Дачия е здрав автомобил и все повече германци го купуват.Да запишеш Хиундай като ненадежден автомобил вече е върха на манипулацията.
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 седмици )
    До 3 - от частен случай правиш генерални заключения, което е грешно по принцип. Явно си в останалите 60% при които няма повреди
  • #3
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Вин ( преди 2 седмици )
    За Туингото от снимката мога да свидетелствам, че за 105000км един път смених предни накладки, защото десният апарат беше задържал и по желание гарнитура на капака на клапаните, което използвах и за реглажа им! Другото е крушки,масло, филтри, бензин и всекидневно, градско каране! Всички системи, електроника, уредба, климатик, круиз контрол, работят без проблеми. Най-добрите класации са от личен опит!