Ще има ли радикална промяна в автомобилния сектор в Европа с очакваните през декември нови регулации от Европейската комисия? На дневен ред ли е все още пълната електрификация на транспорта? Има ли място и за водорода в плановете на Европа? И, не на последно място, ще има ли достъпни като цена лични автомобили и в бъдеще?
Ксавие Мартине, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe
Automedia.bg обсъди тези теми с Ксавие Мартине, президент и главен изпълнителен директор на Hyundai Motor Europe (HME). Мартине бе в България за представянето на концептуалния Ioniq THREE, който догодина ще се превърне в серийния модел Ioniq 3.
Бивш старши вицепрезидент по маркетинга на групата Renault и маркетинг директор на Dacia, Мартине се присъедини към Hyundai в края на миналата година, наследявайки поста от Майкъл Коул.
13 въпроса към шефа на Hyundai Europe (ГАЛЕРИЯ):
- При днешните регулации - не. Защото А-сегментът на пазара е твърде малък като обем, с ниски цени и много малки печалби. В момента няма икономическо оправдание да се инвестира в разработването на нов модел в този сегмент. При всичките ограничения, които се налагат, колите в А-сегмента вече трябва да бъдат електрически. Не става дума само за грамовете СО2, но и за много градове, които забраняват на колите с ДВГ да се движат в централните им части.
Да, i10 е чудесен продукт, и ние продаваме много от него - но въпреки това ще го спрем, защото с всяка нова регулация се налага нова инвестиция, и е все по-трудно тези инвестиции да бъдат оправдани.
В интервюто са използвани два въпроса от други медии


0