IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Hyundai направили Ioniq 6 N напук на счетоводителите

Казаха ни да действаме, без да мислим за разходите, обяснява водещ инженер

Отдавна се оплакваме, че съвременните автомобили се правят повече по съветите на счетоводителите, отколкото на инженерите. Но има и изключения - като например новият Ioniq 6 N. От корейската компания признават, че са създали модела с 650 конски сили не за да носи приходи, а за да изгради репутация на марката. "Казаха ни: просто го направете", споделя Манфред Харер, шеф на Performance Development Tech Unit в Hyundai и бивш инженер в Porsche.
   
      
ВИДЕО от представянето ни на Ioniq 6 N вижте тук:
  
   
        
Спортният Ioniq 6 N е базиран върху обикновения седан Ioniq 6 - един от най-напредничавите и с най-добра аеродинамика електромобили на пазара, с много по-добра ефективност и пробег от хечбека Ioniq 5. Но тези неоспорими качества на "шестицата" не могат да преодолеят натиска на модата: дори в САЩ, където уж трябваше да е най-сериозният пазар за Ioniq 6, той е продал едва 6,300 бройки за първото полугодие, докато от Ioniq 5 са пласирани почти 20,000 екземпляра. 
  
    
Hyundai Ioniq 6 N
   
       
"Обикновено в автомобилния свят първо пресмяташ бизнес плана, инвестицията, цената на материалите и очакваните обеми", обяснява Харер. "Но тук от самото начало ни беше казано, че ако имаме каквито и да било идеи да подобрим колата, да я направим по-бърза, по-динамична, по-приятна за каране, да действаме без колебания".
   
      
Hyundai Ioniq 6 N
   
        
Понеже очакваните обеми не са големи, а Ioniq 6 N носи толкова много промени спрямо стандартния модел, това натоварва проекта с големи разходи, казва Харер. "Разноските по разработването на модела и огромният инженерен труд могат да се оправдаят само по един начин: това е кола-плакат. Тя помага на марката. Показва какви са възможностите ни. Това е целта й". 

Задвижван от същия комплект електромотори като Ioniq 5 N, 6 N обаче е по-бърз заради допълнителните усъвършенствания по батерии и агрегати, но най-вече заради по-добрата си аеродинамика. 
  
   


 

 

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Браво!!! Страхотно видео, много добър текст и феноменално аудио!И накрая: отчаяното нетърпение да го покарамеАууу искаммммм
  • #25
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Като гледам умствения капацитет на антиелектрика, той със сигурност е слушал Акио Тойода!
  • #24
    0 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    А и функционалната неграмотност не прощава. Виж първото ми мнение към тебе#3"На ринга се класират на трето място в абсолютната класация за всички времена включително болиди. .....Този автомобил е произведен от автомобилен производител с 1 ГОДИНА ОПИТ в АВТОМОБИЛНИЯ бранш, защото основната му дейност е ДА ПРОИЗВЕЖДА ТЕЛЕФОНИ. Ще слушате Акио Тойода, Ако искате да сте умни като антиелектриците!" И ти през цялото време ВЯРВАШ, че говоря за производителя на телефони hyundai ?
  • #23
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Извинения от ПСИХОПАТ - разбира се че се шегувам, че въобще мога да си го помисля. Просто ти казвам 10 хода преди да си го помислил, точно какво ще направиш.
  • #22
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Хайде намери по-бързи времена от тези които вече съм ти дал в 13-ти коментар, цитирани са на официалния сайт на нюрбургринг и няма лъжа няма измама, щом са там? ....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТЕ НА РИНГА
  • #21
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Ти като гледа Какво видя? Аз виждам второ и трето място, заето от миксери, А ти какво виждаш? Или както винаги гледаш, но не виждаш. Казват ти къде да гледаш, но не виждаш. Посочват ти, но не виждаш, забиват ти главата и те карат да четеш буква по буква, А като го прочетеш накрая виждаш и започваш да обясняваш как другите са лъжци, защото са ти казали истината?
  • #20
    0 rate up comment 4 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    "Антиелектрика ( преди 9 часа )С тегло 2 тона, ако ще и 2000 к.с. да е, се вижда къде се класират миксерите на Ринга."....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТЕ НА РИНГА....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТЕ НА РИНГА....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТЕ НА РИНГА....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТЕ НА РИНГА....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТЕ НА РИНГА....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТЕ НА РИНГА....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТЕ НА РИНГА....СЕ ВИЖДА къде се класират МИКСЕРИТ ...
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Не само си лъжец, ами си и изключително нагъл лъжец. Първо говореше уж за Хюндай, ама то не било Хюндай, а било Шаоми, защото пак бил 2 тона, но правел за смях всички, но пък после не бил Шаоми, а бил протипът на Шаоми. Мога само да се извиня на останалите, че ти се вързах на лъжите и изписах 5 коментара напразно за ЛЪЖЕЦ КАТО ТЕБ. Да, НАГЪЛ ЛЪЖЕЦ!
  • #18
    0 rate up comment 3 rate down comment
    . ( преди 4 месеца )
    Абе яйцeклетчо, я отвори официалният сайт на линка който ми даде и отвори менюто Prototypes / pre-production vehicles което на български означава Прототипи / предпроизводствени превозни средства. А после ако не си психопат, се извини че си ме нарекъл лъжец и аз ще ти се извиня, съм те нарекъл психопат. А дано ама надали, сега по стар тролски обичай, или ще се скриеш като лалугер или ще започнеш да кълнеш псуваш и обиждаш, защото са ти казали истината в очите, а тя не ти понася
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Антиелектрика ( преди 4 месеца )
    Автоматично се изтривало, а елетропедито го е видял - кой е истерикът сега, ***?